11.04.2009

GeLDiMs

ve geri geldimmm .)

allahimm geldi işte iiyyk diyenler varsa puhh! kahkahalar içinde ;)
yoktur zannimca ama ben yine de saglama alayim .)

dandik okulumun dandik sinavlarini dandik kantininde
ve
offlar pufflar esliginde bekledikten
ve
girip ciktiktan sonra gun isiklarina kavustuk bi kac kisi ;)
(bilio onlar kendini ;))
bir hafta icinde bir iki hocayla kapistim, sekiz paket sigara ictim,
son iki gunde de full sarhostum aksamlari .)
ve ertesi gun muhasebe sinavim olmasina ragmen .)
lakin bitti simdilik, kismetse mayis ayinda sil bastan :))
allaam tesekkur ederim kendi ayagimla sinavlarima gonderdin ya beni .)
ama bu olgusallik bana hep enteresan gelmistir.
ve kime soylediysem anormal misin sen dediler gulerek .))
ama gercekten ilginc degil mi?
yani calismadiginiz ya da kendinize guvenemediginiz bi sinava tipis tipis gitmeniz.
mecburiyet tabii ki, orasi ayri. ama isin ozune inildiginde trajiKomik :)))

anyway

zor bi donemdeyim aslinda, her nKadar (bayildigimBurcumdanDolayi) kahkahalar, neseler ve gulucukler sacsam da karmakarisigim.
tamamen kisisel, yani bir ikinci etken ya da kisi ya da olay yok neden olan. aslinda var ama dogrudan degil, birikimlerin sonucu son iki yildir hatta arti bucugu bile olabilir.
Beynimden, ruhumdan tasiniyorum yavas yavas.
Kabuk degistirmek gibi de degil. Kabuk degisir ama icerdeki ayni kalir ya,
bu oyle degil, hissediyorum.
Ya artik hayatimi sekillendirmeye basladigimdan, ya da babamla konusmalarimizin plan kisimlarinin hayata gecmeye baslamasindan olsa gerek.
Anim anima zaten uymazdi, cok sukur simdi iyice dengesizlesmeye basladim .)
Mutsuz degilim, kirgin degilim, ofkeli degilim ya da net bir duyguya sahip degilim.
Beyin kivrimlarim tazelenio gibi,,

Ogrencim birken iki oldu, annelerle babalarla konusamayan ben gayet catir catir konustum .)
bir aksam yemeginde ucret konustum, bana uygun olan olmayan saatleri tartistim ve hatta bir kucuk sinav bile yaptim :))
ama sunun farkina vardim, benim meslegim ogretmenlik olamazmis .)
yanlis yaptigi sorulari cizince kafasini kaldirip oyle bakti ki yuzume :s
ya birak tamam ben yaparim onlari sen uzulme dememek icin zor tuttum kendimi :( :)
tikandi yine bogazima bisey..
velhasil kelam benden cok nufuzlu ve nufuslu hoca olmaz :) doktor da olmaz :)
ya kestigim bi yeri dikmeyi unuturum, ya hastane gomleklerini komple pembe yaparim,
ya icerde kolye yuzuk falan unuturum :s
uykularim da tumden veda eder bana, ki ben ota boka herseye vicdan azabi cekmeye pek musaitim :)) gerci epey yendim o hastalikli takintiyi .)

ozetle durum boyle dostlarim .)
dostlarim kelimesini kullanmayi pek seviyorum .) boyle icten, samimi sicacik bi kelime. aitlik sahiplik hissi yaratio .)

blogumdan bir hafta kadar uzak kaldim, iyi geldi mi?
bana gelmedi ama sinav sonuclarima yaradi :)
bu aralar yine sık sık gelemezsem, cok sevdiklerimi ve cok sevdigim bloglari, yazilari okuyamazsam dert etmeyin :s [buraya baska kelime bulamadim, yanlis anlasilmasin :) yoksa dert edilecek kadar kaybolmam ortadan .)]

insanOğlu yahut kızının kendini arayis sureci hic bitmez, benimki de bitmeyecektir muhtemelen ama soyle bir fark var; kendimi aramiyorum.
kendimden memnun oldugum zamanlarımı arastiriyorum, yeniden kendime hayran oldugum bana bakiniyorum .) bulunca farkina varicaz hep birlikte burdan :)) hatta sanal ortamlarda simulation seklinde kadeh tokusturma isini bile becerebiliriz .)

tamam simdi yine gidiyorum ama geri gelicem bi iki saat icinde .)

opucukler sevgiler cumleten

6 yorum :

Aslı'dır dedi ki...

"kendimi aramiyorum.
kendimden memnun oldugum zamanlarımı arastiriyorum, yeniden kendime hayran oldugum bana bakiniyorum .) bulunca farkina varicaz hep birlikte burdan :))"
Kolay gelsin, ne güzel yapıyorsun.
Sınavlarda da bol şans!

LoLLa dedi ki...

Aslı'dır tesekkur ederim tatli nezaketine .)
sevgilerr

efsa dedi ki...

bebeğim hoşgeldin...
özledim.

LoLLa dedi ki...

EFSA' M hosbuldukkkkkk bebeğimm .)

Adsız dedi ki...

birdaha ne zaman gideceksin peki?yada ne zaman geleceksin gelirsen tabi

LoLLa dedi ki...

Adsiz geldim işte :))

Yorum Gönder