son iki saattir gülme krizlerindeyim :))))))
sebebi gayet şurda :))))
bilmeyenlerimiz vardir saniorum,
mahvoldum gülmekten yerlerde tepindim tavana zipladim cenem agridi gulmekten diger serileri de izleyince :)
gece yarisi uyandim, elimde süt mutfakta pc basinda maillerimi kontrol edicektim ki yanlislikla acmis bulundum ve bu saate kadar geldim :)
yarin altida uyanmam gerekicek ve bunlarin yuzunden 2 saat sonra uyanicam :))
oooofffs :)))

bu, sonra bide bu, bu, ve bu, veee esas olarak bu
yarebbim hala guluorum :)))))

9 yorum :

Cimbakuka dedi ki...

pştttt şampiyonnn :)

Rodmank dedi ki...

Süper bit dizi galiba digitürk kanalı olduundan rtük birşey diyemiyor yoksa yani yayınlanamaz türkiyede :)

Onur TAŞDEMİR dedi ki...

ben bu diziyi bilmiyordum. Öğrendiğim iyi oldu... ben de ara sıra istemeyerek saatlerce takılıyorum youtube'da ama dizi harbiden güzelmiş araştırcam...

beni kahkahadan yarmasada gülümsetti teşekkürler...

LoLLa dedi ki...

CIMBAKUKA' M g.t oldularrrrr :)))))))))))))

mmmuucckkkk

LoLLa dedi ki...

Rodmank bence de :)

LoLLa dedi ki...

Onur TAŞDEMİR yaa cokkk guzel tum bolumleri harika :))

Onur TAŞDEMİR dedi ki...

tamam tavsiyen için teşekkürler mutlaka izleyeceğim...

tüLkediSi dedi ki...

böylesi de var mıymış türkiye de:)) rtük duymadan izleyeyim hepsini. tavsiyene teşekkürler.

LoLLa dedi ki...

tüLkediSi izledikçe hayretler edio insan kahkahalar içinde ;))
kkiissesss

Yorum Gönder