14.06.2009

and iM here .)

Ve burdayim efenimmmm ;))

tüm gri tozlarimi denize biraktim bilinmeyene karissin diye, giderken biraktigim bu sehirdeki tüm izlerimi de geri aldim kendimce ve gayet bencilce.
Giderken kendimle imzaladigim anlasmanin tüm maddelerine teker teker sadik kaldim, diğer tüm haklarimdan da feragat ettim.
Kendimle hesaplastim uzun saatler, kah denize girdim öfkeyle suya daldim bazen ağlayarak, kah starbuckslarda kahkaha krizlerine girdim, çenem aciyana kadar konustum, beynim uyusana kadar dinledim, masanin ustunde dans ettim (hayatimda üçüncü kez ;)),
iskeleden atlamalara kalktim sonra bittabii tirstim ;),
grappa julia denilen gayet sert bişi içtim yaniorum allahimm yaa diye bagirdim mekan birbirine girdi :)) lakin içkinin parladigini gordum bayildim :)), akabinde sgroppino diye bişi içtim aşık oldum lezzete tadina :))),
erkeklere laf attim uc kiz arkadasimla biri tanisti ben evde kaldigima kanaat getirdim ;)
_ki evlilik derseniz kacarim kose&bucak_ :)),
daha bi suru guzel sey yaptim ve sonuc: mutluyum .)
tam olarak mutluluk bu mu bilemiyorum ama ben buna mutluluk dedim :))
en sade, en net tanimi ile bu sonuc, yakaladim kendimi kaybolmak üzereyken.

Keşkelerim hala var, ama değişen şey 'ayy napiim yaa amaaan' i uygulamaya geçirmeyi becerdim ve akabinde tatlı tatlı gülümsemeyi, hatta kıkırdamayı .)
O kadar çok ağlamışım ki geçerli ve geçersiz bir çok nedenden dolayı, kalamamışım kendime.
Bir de aslında Ankara'dan nefret etmediğimi de farkettim bir anda, sadece sevmiyorum.
Genelde aceleci yapımdan dolayı uçakla gidiyorum şehrime ve mümkün olan her yere,
ama bu sefer otobüsle gittim ve otobüsle döndüm.
Şehrimden yaptığım uzun otobüs dönüşlerini sevmesem de, bu kez klasik yolculuk düşüncelerine dalmadım ' o nolucak, bu nolucak, bunu niye yaptım, şunu nasıl yapıcam' etc..
Biliodum, emindim sesimden.
Şehrime ait olduğumu bir kere daha tescilledim kendime.
Dünyanın her neresinde olursam olayım beni saracak tek yer var.
Burda yani şu an bulunduğum şehirde her ne ve her kim olursa olsun bu şehir benim değil. Benim rengim buraya fazla canlı, fazla göz alıcı ve fazla duygusal.
Bahsettiğim duygusallık bir şehir ve bir insan arasındaki duygusallık.

İstifa tek taraflı bir irade beyanıdır ya hani, hiç kimsenin kabulunu gerektirmez,
işte ben bu şehirden kalıba girmek zorunda olan LoLLa olarak istifa ettim.
Belki ilk kez tereddüt etmeden, canım yanmadan.
Bunları neden anlatıyorum, çünkü artık kendime olan sabrımı çok aşmıştım,
bir haftalık şehrime kaçıştan umudum yoktu kendim için fakat beynim o kadar garip şekilde programlamış ki bilinçaltımı, her bir fazlalık, her bir eksiklik, her bir uyuşmazlık çözülüverdi üçüncü günün öğleninde kendiliğinden.
Bir anda içimde bi kapı açıldı, öyle perde falan kalkmadı gözümün önünden, nur da inmedi, yıldız da kaymadı, ciddi boyutlarda kustu ruhum dışarıya.
Burda, gri şehirde zamanım az kaldı, gerçeğe dönüş yaklaştıkça beynimdeki puslar açılıo seri şekilde.
İlginç olan öylesine bi mutluluk hali ki bu.
Ne kimseden kaynaklı ne de bir olaydan.
Öyle histerik, hezeyanlı da değil. Pamuk gibi, bulut gibi, melek gibi bi his.

Ve son havadis; Okulun son çeyreğine girdim bir güzel ve hüzünlü sürprizle.
Bittikten sonra ne yapacağım kesinleşti, yerim yurdum ve bütçem ayarlandı, tamamlandı. Birlikte yaşayacağız olanları burdan aynı zamanda ve eş zamanlı .)

Sanırım her yaş büyütmekte insanı, 26' dan sonrası da hep böyle olsun .)

P.S. Sizlere sonsuz teşekkürlerrrrr sınavlarım öncesinde, esnasında ve sonrasında eşsiz destekleriniz, sevgileriniz için..
TÜM DERSLERDEN GEÇTİMMMMMM ;)

i love all of you .)
i love my blog .)

iyyyk pek amelece oldu sona eklenen i love you my love gibi :)))

buralardayim .))

10 yorum :

beenmaya dedi ki...

hoş gelmişsin o halde ve de anladığım kadarıyla sahiden de hoş :)))))

owl dedi ki...

canım tebrikler, birşeyler biter ve daha güzel şeyler başlar hayatta :) hele de yirmialtı yaş mükemmel bir yaş, haydi yolun açık olsun ve hayatın sana yaptığı tüm sürprizler güzel olsun :))

GeCe dedi ki...

hoşgeldin keyifle okudum yazını bende mutlu oldum okurken bravo diyorum derslerin için hadi bakalım kim tutar seni

Volkan dedi ki...

hoş geldin, bej geldin, gülümseten yazılarını bekliyoruz ailecek (annem, babam, halam teyzem, eniştem, bacanak, kayınvalide, dede, emmim, kirvem vb:p)

ZIBBIDI dedi ki...

mezun oldun mu şimdi.?

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA' M tesekkur ederimmmmmm

LoLLa dedi ki...

OWL' cumm bitanem tesekkurler etmekteyim sana da gulucuklerle ;)
ayni guzel dileklerle .)

LoLLa dedi ki...

GeCe' M mmmmuuuuccckkkkkk .))

LoLLa dedi ki...

VOLKAN biricigim abartsaydin iice :))))
sen oku gulumse yeter ki ;)
kisses honey .)

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDIMMM sayılırrr bi aksilik cikmazsa yaz okulunda ;)

Yorum Gönder