Hepsiburada.com Doğum Gününüzü Kutlar.‏

hhheeheeyyyoooOoOoOoO ;))
evettttttt tamam itiraf dün doğumgünümdü size de söylemedim utandım burda yazmaya :( :))
şimdi de dayanamayıp yazıcam işte (utangaçAmaKeyifliIcon)

ama bu sabah çokkk tatlı, çok mırılMışıl uyandım .)))
haliyle şu sıralarda da hala devam etmekte şımarıklığım :)
efenim her yıl aşina olduğum üzere ilk önce aile yemekleri, tek tek sabırla anneArkadaşları .)
ondan önce okulda tebrikleri kabul falan filan :)))) telefonlar, mailler, çiçekler :))
sonra en extravaganzasindan nefissss bi dominos + sufle :) sonra harikulade üç telefon konuşması, duygusal, ağlak, kahkahalı çookk uzakta bulunan dostlarımla .)
burda başlıo işte .)
eve geldim, ev kalabalık anne ve bilumum sekiz dokuz arkadaş :s ııyyk :)))
neyse bol kadın kahkahalı sohbetler falan filan derken hayatımın en değerlisi tek adam biricik kardeş geldi .) minnoş kaç olduk dedi ben iptal o anda :)))
dedim gerek yok şimdi papaz olmayalım :) yaş konusunu kapattık (HALA KAPALI ! :)))
yakın zamanda kuzen vasıtasıyla tanıştığım bir şahane grup insanla ufak, eğlenceli, keyifli, karaokeli, alkollü harika bir doğumgünü partisi dokuz kişilik .) kahkahalar, hediyeleeers, hapiiii bööttttddeeeyyysssler ve son öldürücü, şok eden hediyeden sonra LoLLa' nin telefonu çalar. .
beklenen telefon. .
LoLLa' nin sesi kisilmistir, boğazına düğüm gelip yerleşmiştir ve babacımm diyebilmiştir sonunda :)
nerdesin minnoş' tan sonra babacım tunalıdayis sennnn
yarımsaate kadar geleyim mi yanına, arkadaşların mı var
yooook yok gel sen gel onlar kalkiodu zaten deyip ani bi satış akmak üzere olan gözyaşlarıyla :)
ve allahımmmm çoook uzun zamandır ilk defa bu kadar huzurluydum, ,
babam çakırkeyif ben sarhoş bu sırada :)
zaten karıştırdığım içkilerin haddi yoktu, neyse saat gece 1 LoLLa'nın babası masaya sürekli koyu neskafe istemekte :))))
(ah benim canım yaa :'( )
neyse ben biraz kendime geldikten sonra, babam rakı istedi ben de hooop yine baileys :)
ama babaa bunun alkolü çookkkkk azzz nolurrrrr nolur bak doğumgünüm her istediğimi yapman lazımdan sonra ben yine hooop ;)) şaka yapiorum tabii ki ayılmıştım zaten .)
babama nerden estiyse notlarımı sordu :s hıık dedim kaldım bi sonra farkettim niye korkuorum ki kotu gelecek notum yok ;) (iHopeSoForNowSurely)
veeee neticeyi başlatan splat; gitmek istio musun londraya?
evetttt !
(LoLLa burda kısa bi duraklamadan sonra düşünür, sigara içebilir miyim baba der, babası iç bakalım eşşek sıpası der, LoLLa gülemez bile, yakar, derin bi nefes, dumanı bile çıkaramaz, sonra ..)
ee sterlin sorundu hani der, yok hallettik onu dedi babam.
ne zaman gidiyorum dedim, dur bakalım okul bitsin şapkamızı önümüze koyalım düşünelim kızım, belki vazgeçersin acele etmek olmaz şimdiden dedi.
kalacak yer sorunum yok orda, sanırım ciddi boyutlarda maddi sıkıntı da çekmicem ama yine de işte düştü içime bi garip sızı. .
neysee daha çokk var .)
saat bu sırada gece ile sabah arası üç :))
babam gidelim mi artık dedi, ben kuzenle dönücem onlar beklicekti beni dedim, dememle babam gözlerini annem gibi devirerek saat kaç bilio musun dedi, ben gayet yavşak bi tonlamayla eeeeettt dedim :))))))))
baktı bu kadar güvenli şımarık eeet diorum e peki ben bırakırım seni, nerdelermiş dedi, tamam dedi .)
eblekÖtesi kuzen babamı görünce enişte bak fazla içmedi dimi kusmasın yolda falan demez mi adi :s lan saat olmuş sabahın körü, ben içmişim zaten daha napicam :)))
neyse eblekÖtesinin sevgili eski ama şimdi yine sevgilisi olan elmasParçasına gittik (çok güzel kendisi) bize sabah neskafesi yapti içtik ve ben yattim :) ve şimdi burdayım yaklaşık üç saatlik bi uykuyla :))))
ama gariptir zerre uykum yokkkk :)))
demek ki neymiş gelecek dönem finallere zarta zurat çalışırken içerek çalışıcam ve ziplicam sabahin köründe ayağa :)
ohOoOo bugünde gezicemmmm finaller bitti ya ertelediğim arkadaşlari görücem kafamin kirilmasi pahasina da olsa ;))
gerçi sevgili ayParçam istanbulda sürtmekte ama nasilsa gelicek ! ;))
bi de bişi farkettim ama gülmek yok, hani doğumgünlermizde bankalardan, webSite'lerden tebrik mailleri gelio ya onlara bayiliorum yaaaa :)))))))

öpücüklerrrr sevgilerrrrr

gitmeden;

eblekÖtem seni seviyorum çokkk hem de, elmasParçam seni de (bu arada perdelerini taşınırken bana verir misin nüüttffeeen ;)

Tarık Amca (mekan sahibi) ; reklamını yapamiycam burdan ama öyle güzel ağırladın ki bizi, öyle güzel jestlerdi ki, o kadar güzel bir geceydi ki ellerine emeklerine sağlık neşene sağlık (şarkı söyleyen adamı bana yapsana :))) hheeeyyy şaka yapiorummmm gecenin esprisiydi bu sen duymadın ama ;) )

daha çok selam teşekkür ve saygı var ama yetmez sayfalara .)

again kissessssss

p.s. sanirim %95 ayın 6' sinda İzmire gidioruUuUuUuUuUuUuMmMmMmMmMmM şehrime sevdiğime nazlıKızıma biricikYuvama aaayyyhhhhhh ki ne ayyyhhhh :))))

ayyyhhhh tamammmm sustummmm

mmmmuuucccjjjkkkkk

36 yorum :

KaRaMeL dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun :))

efsa dedi ki...

içimdeki kız neden önce haber vermedinnnnn diye çemkirse de kocaman öpüyorum seniiii.

LoLLa dedi ki...

EFSA'MMM tesekkur ederimmmmm bebekimmmm ;)
mmmuuccckkkk bi dolu ;)

LoLLa dedi ki...

Karamal teşekkür ederiiimmmmms ;)

beril dedi ki...

doğummgünün kutlu olsunn..

beenmaya dedi ki...

o zaman geçte olsa doğumgünün kutlu olsun :)))

Cimbakuka dedi ki...

Saat kaç saat :D

caramel macchiato dedi ki...

nice mutlu seneleree :))

zeko dedi ki...

Nice senelere efendim , doğum günün kutlu olsun =)

absalom dedi ki...

:))
çok yaşa..
mutlu yaşa...

:)

HaYaL MeYaL dedi ki...

wayyy be ne doğum günü :D darısı başıma...

Ve doğum günün kutlu olsun lolla nice mutlu lollalı, komik aynı zamanda huzurlu yıllara :)

kamikaze dedi ki...

canımmmmmmmmmmmmmmm doğum günün kutlu olsun.Yeni yaşında tüm mutluluklar şıppp diye seni bulsun.niceee yılllraaaa:D

ben sanem bu da yeni bloğum canım 1 aycık oldu bekelrim:D

Volkan dedi ki...

Nice senelere lollacan, ama mutlu senelere :))

uykusuz dedi ki...

Doomgünün kutlu olsun gönlün neşeyle dolsun

cosmos dedi ki...

Nice mutlu yıllara:))

Adsız dedi ki...

sarı şekerim bizde seni çok seviyoruz nice mutlu yaşlara kahkahaların daim olsun hep elmasparçanda mıncırıyo yanaklarından boynundan :-D
öperiz güzeller güzelimi
ebleköten ve elmasparçan :p

Bekriya dedi ki...

nice senelereeee :)

Kubra Tekneci dedi ki...

doğum gunun kutlu olsun cnm =)

LoLLa dedi ki...

Beril çokk teşekkür ettim .)

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA' M mmmuuuccckkkkkk sağol .))))

LoLLa dedi ki...

CIMBAKUKA' M :s :( yaaaa ama amaa konusmustuk tamam demistin bu seferlik demistin yaaaa :(

LoLLa dedi ki...

caramel macchiato :))))))

LoLLa dedi ki...

Zeko teşekkürler efemmm ;)

LoLLa dedi ki...

absalom mmmuuccckkkk tesekkur etmekteyim sana da .)

LoLLa dedi ki...

HaYaL MeYaL sıra sendeee ;))

LoLLa dedi ki...

kamikaze'cim ayyh insallah .) :))
mmuucckkkk bi suru

LoLLa dedi ki...

Volkannnnn çokkks sagolssss .)))
kissess .)

LoLLa dedi ki...

uykusuzzZz :))) mmmmuuuccckkkk şlap diye sana ;)

LoLLa dedi ki...

cosmos thank u for best regards ;)
kisses .)

LoLLa dedi ki...

EBLEKOTEMMMMM :)))
git seni sevmiorum perdelere bayildimm ;)))
mmmmmmmmmmmmmmmuuuuuucccccckkkkkkkkkkkk sizeeee

LoLLa dedi ki...

BEKRIYA'M teşekkür ederimm biricigim .))

LoLLa dedi ki...

Kubra Tekneci cnm tesekkur ederimmm .))

Bir Yastıkta dedi ki...

ah canım ne güzel bir günmüş nice güzel yıllara inşallah geCe

LoLLa dedi ki...

GeCe' M hep beraber biricigim hep beraber .))

ZIBBIDI dedi ki...

LoLLam..Doğum günün kutlu olsun kuzum..Geç oldu ama affet beni..İyiki doğdun..İyiki warsın..:)

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'MM tesekkur ederimm biricigimmm .)

Yorum Gönder