3.06.2009

uuppsss



evett aynenn uuppsss ;)
anlaticiiim sonlara dogru .)
ve gidiciiim bi sureligine sonra, ama son surat geri donuciiim zira stajimin baslayacak olmasından ziyade blogumu ve sizleri ozlemis oluciimmm .)
dogru soyluorum staji nasilsa bi sekilde yapiorum calisiorum kolaycacik,
ama sizden, guzel ve nazik ilginizden, temennilerinizden, sicakliginizdan, harikulade yazilarinizdan ve nesemden ayri kalamam fazla .)
lakin bir sure telefon, internet olmayacak hayatımda
tamamen kendime, sehrime kalmak istiyorum
yoksa bazi seyleri atamiycam ne ruhumdan ne de beynimden. .

anyway. .
efenim iki gece uc gundur geziorum, dans ediorum, kahkahalar atiorum, içkiler yuvarliorum, tekila shotlar yapiorum :))) ama yoruldum :)))) dinlenmeliyim sukunet içinde ;)))
kendime pek inandirici gelmedim ama neyse sukunet diyelim yine de;)
ve gelelim onemli & ozel bi detaya ;))
bu sabah uyandim, uyandiktan bir saat sonra kapimda, evet tam olarak evimin kapisinin onunde kıppkırmızı güller vardi bir cicekci cocugun elinde sepet içinde :s
cocuk hayran hayran bana bakiodu :) tabii sabah mahmurluguma degil, bu gullerin gonderildigi hatun kişinin sansina galiba :)))
halbuki gul sevmem ben, ama icim isiniverdi kan kırmızı goncaları gorunce.
nasil heyecannlandim anlatamam.
ama kimden geldigini bilmiorum işin garibi.
tahminimde yok gercekten :s
yani su olabilir, bu olabilir dediklerimin hepsinden çiçek aldim içlerinde beyaz gül bile vardi :)
ama kırmızı güller. .
dusundum,,
omru hayatımda bana kırmızı gul alan ve beni gulden vazgeciren tek adam vardi, o da yok simdi yani gonderen o olamaz eminim. onu ve yasananlari biliyorum cunku.
her kimse, bu blogu biliyorsa _ki ihtimal vermiorum_ ve burdan okuyacaksa SONSUZ TEŞEKKÜRLER. .
okumasa da, bilmese de teşekkürler dreamMan or dreamWoman .)
illa ki erkek olacak diye bir kaide yoktur diye yani .)
oyle iyi geldi ki perisan ruhuma. .
belli ki güzel bir jest yapilmak istenmiş .)
bir an durdu hayat sepete bakarken.
uzun sapli, kan kirmizi ve ustelik kokulu. .
gul kokusu. .
gul kokan bir gul bulmak ozen istemekte cunku. .
fotograftakilerden daha guzeller benim gullerim, gonca kendileri .)

çokkk güzeldi .)

efenim dedigim gibi cuma gunu su an bulundugum sehirden arkama bakmadan kosar adım cikicam insallah, umarim, hayırlısıyla, kısmetse, allaaam nolur son anda bişi çıkmasın diye diye .)

yeniden gorusiciiizZz elbette .)

mmmmmuuuucccckkkkkkkkk. . . . . . . . .

.)

p.s. nefret ettim imla hatalarimdan affeyleyin nolur, duzelticim dikkat ediciim dondugumde .)



7 yorum :

Bir Yastıkta dedi ki...

amanın bir kısmet var galiba hadi hayırlısı iyice dinlen gel gülüm Gece

Cimbakuka dedi ki...

:)

beenmaya dedi ki...

en kısa sürede görüşmek dileğiyle :)))

LoLLa dedi ki...

GeCe' M .)
insallah biricigim .)
opucuklerrr sana .)

LoLLa dedi ki...

CIMBAKUKA' M yoksa yoksa :s yok artik :)))))))))
eheueheueheueheu ;)))
mmmuuuccccckkkkkkkkkkkk balıma .)

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA' M insallah insallah biricik .)

Bugra dedi ki...

Mutlu olmak güzeldir, mutluluklar :)

Yorum Gönder