30.07.2009

CaCTuSs





allaaamm çoooks mutluyums yine yarebbim :)
yani pek sevdigim sevgili bloggerlerim sizedir haykırışım allahla konusmuorum artik carpilmak istemiorum :))
evet dogrudur ben mutluyken pek sacma salak oluorum kabul .)))

kaktüs aldımmmmm kendime en sevimlilerinden en tropiklerinden :)))
cok guzellerrrr minicikler henuz ve narinler :(
korkuorum ölmelerinden gerci ama tambakım sartlarini yazılı olarak aldım :) cicekleri satan beyefendi (gercek bir istanbul beyefendisi, ankaraya nasi dusmus uzuldum :( çook sasirdi ve mutlu oldu benim heyecanima .)
işin aslı o da manyak galiba biraz :)) neyse ben birden onbinbeşyüz tane soruyu birden sormaya kalkınca afalladı adamcagiz, durun ben size madde madde yazayim dedi
ve yazdi :S
bilmiodu basina aldigi belayi (ben), bu sefer de her maddeyi sordum
ve cevapladi sabırla :s

evet kaktüs besiciligi yapicam ! :))))))))

ölmezler insallah :(

parasında diilim de üzülürüm gercekten, silgim kaybolsa bi gun yas tutuorum ben :(
kopegimden ayrıyım atlatana kadar travmalar gecirdim, simdi kaktuslerime bişey olursa kesin yine depress yolları gorunur bana :s

ölmez yaw her sarti her koşulu sagladim sevgili balpareKardeş ve pekSevgili baba yardimlariyla anne destekleriyle :)))

p.s. annem bile sevdi cok sirinler evet dedddddi ;))))

kaktüsler KALP LoLLa

p.s II kardesle aramda 8 yas var, ben buyugum o kucuk ama sanırım onun kucuk kız kardesi var cunku ben heyecanla anlatırken isim de koyalim bari dedi ve ben safSalak atladim hımm dusunmedim bak onu diye :s

patladi tabii kahkahalar yuzumde :)))))))))))))))))

p.s. III hayatımda var olan diger bi pasha efendiye de 124 adet kaktus cinsinin resimlerini gonderiodum ki baslatma simdi yaa kaktus yollayip duruo hatun deyu bi tepki verdi :( pislük :)))


eheue tememmmmm sustummm :)))

henuz pek kucukler bi sure sonra zaman zaman resimlerini koyiciiim cactuslermin :)))

gittim geliciiiim

kisses & hug

23 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Ben de istiyorum; çok istiyorum! Yerleri bile hazır; ama çıkıp evden alamadım...

Oh, büyüt, mis gibi...

-D-

Ibrahim dedi ki...

Evet Kaktüsler
Çalıgillerdendir. Malum susuzluğa uzun süre dayana bilirler. Ol sebepten bakımlarında pek zorlanmayacaksın. Doğanın yaşam mücadelesi veren örnek bitkilerindendir.En çilekeşidir demek daha doğru olacak sanırım. Hevesini kırmak istemem,lakin aldığın kaktüsleri bu kadar sevmenin nedeni onunda genetiğiyle oynamış olmaları. Seni mutlu eden o şipşirin kaktüsümsüler sadece seni mutlu etmek ve paranı almak için üretildiler ve muhtemelen acının doruklarında geziyorlar. Tıpkı 26 günde üretilip piliç haline gelen, bizim afiyetle yediğimiz civcivler gibi sadece 26 gün yaşıyorlar
çok karamsar oldu farkındayım beni bağışla ama lütfen o salak bakım klavuzunu iyi oku ve o kaktüslere iyi bak.
der ki Nazım Hikmet: EĞER BAKMASINI BİLMİYORSAN AĞAÇ BİLE DİKME
Her ne halse;sen küçük sevimli kaktüsler aldın
küçük sevimli sorumluluklar
iyi şanslar

cemocan dedi ki...

Hayırlı olsun :)ileride bu işi geliştirip kaktüs üreticiliğine de başlarsın...çiflik falan

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

mutlu olmak ne güzel :)))

srqluciddreaming dedi ki...

ben de bayılıyorum o minimal kaktüslere :) çok sevimliler

Loreathan dedi ki...

merak etme gayet dayanıklılar, susuz aylarca yaşıyorlar. En azından bizimkiler öyleydi.

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

:)) ben de biiiii kaktüss aşığııı manyağıı fln olarakkk aynı ilgii vee sevgiyii gösteryrmm onaa:p
hemm bnmkinin de ismii var noolmuşş sen de koyyy:p
bu arada paniğe gerek yok öyle kolay ölmüolarrr:)
ztnn bi terslik olduğunda en alttaki yapraklar kurumaya başlıooo ki ordan anlıosun ihmal ettğnii:)
gerçi öğrenmşsndr de konu kaktüss olunca bi heyecanla atladım:p

efsa dedi ki...

pasha efendiiiii hımmmm :))))

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe© :))))))))))
büyüsünler ben sana bi kök gönderirims :)))

LoLLa dedi ki...

Ibrahim :s :'(((
yaaa söz iyi bakicam bak gercekten :(
evettt sorumlulugun minigi buyugu olmaz dimi iyi bakicam onlara biraz daha ogreneyim genetigiyle oynanmamislarini bile buluruz belki dimi .)
eger anliosan kaktuslerden ara sira buraya bi goz at her an yardima ihtiyacim olabilir :s

LoLLa dedi ki...

cemocan niye olmasin yaaa :( :)))

LoLLa dedi ki...

YALNIZLIK OKULU evvveettt ahh mutluluk .)
mutlu olucaz yaaa sen de ben de biz de hepimiz ;)

LoLLa dedi ki...

EFSA' M yaaaaa :))))))))))))))))

LoLLa dedi ki...

srqluciddreaming evett cok tatlilar .)

LoLLa dedi ki...

Loreathan umarim unutmam su vermeyi nasilsa susuzlugu seviolar diye :s :(

LoLLa dedi ki...

böğürtlenin 'ö'süüü yasasinnnnnn yardim et bana ara sira sende her gun gidip kontol ediorum psikopat gibin :))

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

ilkk kaktüstümü bi yolculuk sırasında almştım, üstünde minikk şeker çiçeğii vardıı, annemee "bak sıkıı ve dikkatliiii tutt çiçeği kopmasınnnn" die die ölmştm..evde de aynı özenn fln neyseee bigünnn bi baktıkk çiçek yerdee, bi tuttukk sahtee, yapmaymışşş:))) o ankii hayal kırıklığııı, aptallıığımı hiç unutamam:))) bi de hepp büyür diyee bekledimmm, hiçç büyümedilerr:( bazıları dev gibiiii büyütüo kaktüsleriii... sen de bi formülünüü bulursann yazzz:P

LoLLa dedi ki...

böğürtlenin 'ö'süüü eheueheueheue allaaaam super guldum hea eheueheueheu :)))
ama dogrudur yaa ben de oyle hayran hayran baktim meger cicekleri asiliolarmis kaktuslerin ustune :)) bisde mal gibin heeaa ne guzel seklinde cirpinmisiz :)))
eheueheu :)
temeeem her puf noktasi böğürtlenin 'ö'süüü ile paylasilcek ;))
kissesss honey

Walkyria Suleiman dedi ki...

Lolla, i replay for you in my blog. But i want to tellyou that i like very mutch your photos and ilustrations.... so tender

Walkyria Suleiman dedi ki...

Guarda LoLLa que lhi italiani sembra molto lhi portuguese, perche io parlo e scrivo in Portuguese, sonno dal Brasil.... e de dove sei tu?

LoLLa dedi ki...

sono di turchia .)
parlo un po di italiano ma non capisco :(
english's better for me and better for us .) bec italiano & portuguese difficult languages :(
Let's continue with the English?

caramel macchiato dedi ki...

benim kadar sakar biri ve kaktüs :) düşünmek bile istemiyorum!

LoLLa dedi ki...

caramel macchiato' m amann dikkattt ;)

Yorum Gönder