28.07.2009

FACEBOOK

daral geldi bana facebook davetlerinden :s
degisik bir platform,
insani psikopatlastiran bi durumsallık,
en azindan kendi adima oyle maalesef :( belki de ben fazla icsellestiriorum heyecanli karakterimden dolayi :))
lakin kirk yilda bir sadece merhabalaştığım, yolda görsem görmemezlikten geleceğim kadar bir yakınlık derecem bulunan arkadaşların her yaptığını takip etme isteğim doğuo bir yerden sonra :))
hayır bir de canım sıkılıorsa şayet, allaaahhhh saatlerce kim kimle nerde ne yapmış,
hıı bak bu nişanlanmış, aa bu da master yapıomuşş, bakk yaa kavga etmişler x kişisi y kişisine laf sokmuş etc, :))
iyi hoş eğlenceli de sosyalleşmenin ötesinde insan kalabalığı yapmaktaydı hayatımda :(
daha da kötüsü,

- heey sen beni silmişsin (hazırlık sınıfında bir tanıdık (arkadaş dahi değil)

- heeyy resimler super LoLLaaa, ortamlara akmışızzz (resimlerimi görmesine gerek olmayan bir cins ukala)

- yaa sana babaannemi de bulayım facebook grubuna davet yollamıştım almadın mı (e benim babaannem öldü bir, ikincisi onyüzmilyontane gruba üye olmuşum zaten)

- sana güller yolladım (sanal çiçek sevmem)

.
.
.
.
.

tamam güzel ama ben ilkokul arkadaşlarımdan sadece 1 tanesi ile görüşüorum, onun da numarası vardı zaten. facebook başta güzel geldi kabul :) en güzel ftgrflar, en afilli mekanlarda eğlence pozları, üç yüz arkadaşa arkadaş ekleme yarışı, gönderilen hediyeler cart curt ama yeter aq facebook :s

böyle bi hönkürdüm ama bugün itibariyle bir mail 5o arkadaşın seni facebook' a davet edioOo deyu :s


sinirim bozuluo zaten zor tutuorum kendimi açıp sanal gözet yapmamak için :)))
yapmayalım arkadaşlar :)))))))))))))


p.s. imla hatalarımı affedin heyecanlı heyecanlı yazınca ğ nin yanında i ler oliiii ;)))

kissessss

18 yorum :

cemocan dedi ki...

:D tamda Facebookta arkadaş sayısıyla ilgili bir yazı yazacaktım baktım sen benden önce davranmışsın

Bekriya dedi ki...

bana ilk facebook daveti gönderenlerden biri severek ayrıldığım, ayrıldıktan sonra canına estiğinde görüştüğümüz bazen cevap verip bazen vermeyen biri idi. sinir olmuştum hali ile. ve hiç hesap açmadım açmıcam da. uyuz oluyorum. sadece selamlaştığım birilerinin arkadaşım gibi davranmasını sevmiyorum. millette hastalık derecesine geldiği de bi gerçek :)

cagatay dedi ki...

ayy ben seniii çok sewdimm kızz.d dün bir bu gün 2 takılıorum sitene. ama harbi süperr:D:D sen feyste en azından merhaban olan arkadaşlarını takip ediosun :D:DD ee bende 2 gündür seni takip ediorum :D:D napmışş ne yzmışş yine dieee:D::D heyecanla okuorum vallaa... kanım 390 derecede kaynadı sanaaa bu arada eda ben :D

cagatay dedi ki...

yaa bu arada çağatay demedi onu::D benim adım edaa benim patronun adıyla çıkıo orda.. ayy ne gıcık bi kendim olamadı ismim orda=) hadi sen yaz ben seni okuorum

::puck-robin:: dedi ki...

zaten millet ota b.ka grup açıyor davetiye yolluyor yok efendim bak kişiliğini öğren yok japon harfleriyle adının yazılışını gör yok burçlarla uyumun of bütün gün işleri güçleri yok aa :D

LoLLa dedi ki...

cemocan demek ki once bana daral gelmiş ;))
bi sonraki daralda senden beklioruz hönkürüş :))

LoLLa dedi ki...

bekriya' m hehh ben de onu diorum ya ciddi hastalik yaw uykulardan edii sabah aksam :))
arkadasimsi olanlar birden kanka oluverio :@

LoLLa dedi ki...

:s Eda Cagatay :s karar ver be yaw :)))
her ne isen iyi ki geldin walla super hosuma gitti sevgili yorumslarin ;))

tesekkur ederim efenim .)

kissesss

LoLLa dedi ki...

::puck-robin:: felaket o gruplar yaa :))
bi gun birinin basina bela acicak ya hadi hayirlisi :)))

'Blogger camiasi altinlarla odullendirilsin yetmezse doviz de olur' daveti yolliiim mi sana :))))

Hayalbemol dedi ki...

Facebook bence giderek cezibesini kaybediyor. Gereklilik gibi oldu. Şahsen ben sadece geçmişte kaybettiğim dostlarımı bulmak için kullanıyorum. Onun haricinde fazla ilgilenmiyorum.

cemocan dedi ki...

valla hönkürdüm gitti (senin deyiminle)millet yazdı diye yazmıycammı bi konu hakkında aman be yazdım rahatladım ohh

LoLLa dedi ki...

Hayalbemol' um sen normalsin gereken gibi kullaniosun ama ben bokunu cikariodum :)))
ac mi cam israrla :)

LoLLa dedi ki...

cemocan eheueheueh ooh ellerine beynine sinirlerine saglik be yaw ;))))

opucukler efenim .)

cemocan dedi ki...

Rica ederim bilmukabele efenim :D hönkürükler şelale...ALayına isyan alayına hönkürük :D

efsa dedi ki...

AAA DUR BEN SENİ BİR EKLİYİM. :))))))))))))

LoLLa dedi ki...

eheuehe EFSA' M yauw sen yapma bari beaaa zor duruorum yeniden acmamak icin bak celme aklimi be yaw

efsa dedi ki...

aaa bezelye , ben bir ton resim , aaaaa :)))

LoLLa dedi ki...

yaaaa EFSA' M yapmaaa yaa bak bi kosu gelip guzel saclarini yolucam bi daha da donmicem orda is bulcam hea :))))))))))))))

Yorum Gönder