eeeet yasiorum hayattayim normal sartlarim olmasa da halen ayaktayim arasira tokezlesem de ;)
biricik bitanecik EskiyleYeni yani Volkan beni tee ne zaman mimlemiş
,baktim 2 temmuz bugun temmuz 6 :s :( , lakin ben cebellesirken (cebelleşmek) tezle ve bilumum otuzbeşbinyüz tane işle, kaçırmışım en sevdiğim MiM olayını :(
hakli olarak da paşa bey bunu gözüme soktu heeey arkadasim mimlendin deyu :))
MiM konumuz itiraflar (ya ama Volkan yaaaa :)),
efenim başlıorum kafa göz yara yara :))

* küçükken anneme çok sinirlenip kauçuk çiçeğinin dibine çamaşır suyu dökmüştüm :(( cok uzulmustum sonra, ölmesin diye dua etmistim taa sehrimden buraya

* babaannem ölsün bilezikleri bana kalsın diye dua edermişim (halam öyle söylüo :s )

* küçükken (yaş 7 ila 8 arası) sitenin çocuklarıyla birlikte ben de bi apartmanın bodrum katına işemiştim (çok utanıyorum ve tiksiniyorum kendimden hala :)))

* aşık olduğum ilk adam sigarasının içine karanfil koyup öyle içerdi bazen, ben de anneme gösteriş yapiim derken yerleştirdim karanfil tanesini sigaranın ucuna, dayak yedim karanfil düşüp masa örtüsünü yakınca :))))

* lisedeyken bi çocuk bana aşk mektubu yazmıştı herkese anlatıp dalga geçmiştim, sonra da a yoo ben anlatmadım diye yalan söylemiştim :( (özür dilerim bilmeyecek olsa da)

* babamın viskisinden kapak kapak çalıp sarhoş olurdum sonra da hemen koşup yatardım anlamasınlar diye, ama bi gün kötü yakalandım cunku sarhoşken uykumda sayıklamışım lanet olası ben :( :)

* babamdan bir kere cok kotu dayak yedim sanırım ortaokuldaydım, hala unutmadım acısı geçmedi suçsuzluğumun. .

* gerçekten aşık olmam çok zor ama olunca köpek gibi sürünüorum psikopata bağlayıp senaryolar yazıyorum hımmm nerde acaba kesin şurda bak görüo musun beni sevmio kesin diyerek kendime acı çektiriorum

* hazırlık sınıfındayken (yaş 20) hayatımın en büyük aşkını yaşadım, görür görmez aşktı karşılıklısından, iki bucuk yıl sevgiliydik kavga dövüş öpüş koklaş, sonra kapris yaptım bitti dedim geri döner sandım dönmedi, o gün bu gün öyle bi duygu yaşamadım, yaşamam da çok zor,,

* sadece bir tane adamı çok ama çok sevdim, çok özel sevdim, adı hep çıktı karşıma, şimdilerde hissetmiyorum, üzülüyorum olabilirdi diye,

* bir adam var yine ;) çok değişik, daha önceki bir yazımda bahsetmiştim, hiç böyle bir adam tanımadım ben, tehlikeli adamlardan o da (nerde tehlikeli adam var cekiorum galiba :s ), adam feci inatçı, aşırı kendine güvenli, fazla cazibeli ama kor ku yo rum (allaaaam yine mi yaaa durumu olmasın :s ) hoşuma gidio onun çaresiz şımarıklığı :))

* ilkokul hocamdan nefret ediyorum hala, babalarımız okula yardım yapmadığı için bize kırmızı kurdele takmazdı, yapanlara takardı, inşallah birileri de ona takmıştır ne takılacaksa (!)


* annemin işe yeni aldığı çocuğa bayılıorum çoook utangaç ama çok seksi :))))) ama galiba benden korkuyo :s :(

* ezan okunduğunda bazen çok uzun sürerse, kendi kendime hocayla kavga ediorum hadi hocam yaa ooof diye, allah affetsin :(

* annemin yanına yeni geldiğimde, yanlış hatırlamıosam doğumgünüydü, dışarı çıkıp çiçek toplamıştım bahçemsi yerden, eve gelince babama şikayet etti benden habersiz sokağa çıkmış diye, çok üzülmüştüm :'(

* ortaokuldayken punkçu kelimesini aynen türkçe olarak telaffuz ettiğim için sınıftakiler çok gülmüştü :( :))))))))))

* yanlız ve yalnış yazan insanlara tahammülüm yok aşağılayasım gelio :( bu huyumu yenemiorum :(

* saatler 11.11, 14.14, 22.22, .. oldugunda ahh düşünüo işte diye düşünenlerdenim salakça :)) ama tek sorun hangisi :))))))))))))))))))

* ukala olduğumun farkındayım ama sevimliyim de galiba hiç dayak yemedim çünkü ;)

hhuuooooffff epey bişeyler anlattim yaw :s

p.s. Volkan efendiii Volkan efendiiiii yazdık işte hıhhh :)))))))

efenim mim süresi geçtiğinden dolayı paslamıorum kimselere,

kisssessssssss .))))

8 yorum :

Volkan dedi ki...

hahaha. Eline sağlık :) Biliyorum senden komik itirafların geleceğini ama ezan itirafı beni benden aldı ya:)) Hocayla kavga etmek nedir huasahddua

owl dedi ki...

haha bayıldım :) çok tatlı yazmışsın :) ukalalık benim genlerimde de var ne yapsam gitmiyooo :)

PaNda dedi ki...

hala mim göndergönderiliyormuydu yaa? ben modası geçti zannediyordum :)...

LoLLa dedi ki...

Volkann bi gun carpilicam galiba ama ;)))

mmuuccckkk

LoLLa dedi ki...

Owl'cumm mmmuuuccckkkk .)
ukalayizZz biz beaa ;))))

LoLLa dedi ki...

panda demek ki gecmemis bak ;)

caramel macchiato dedi ki...

süper yazmışsınn :))) yalnız masa örtüsünden dolayı anneden dayağı haketmişsin :))) ben de yapsam yerdim dayağı hem de hava atarken oyyyy :))

LoLLa dedi ki...

caramel macchiato' m heueheueheueheueheueheu aşk işte bu be yaw ;)))
aşk sevdiğinin yaptığını yaparken korkmadan ustaca dayağını yemektir anneden :)))

Yorum Gönder