evveettt mim çaldım :)
sevgili tuşların tıkırtısı'ndan çaldım ben çaldım evet kabul atladım hemen ben de yapcam biz de yapalım nolurr deyu :))
konumuz Nefret Ediyorum çünkü,...

öncelikle tuşların tıkırtısı' nı şurda feci sekilde destekliorum;

"Bir kere bile konuşmadan insanları yargılayanlardan nefret ediyorum."

- toplu taşım araçlarında özellikle kol el bacak dirsek etc temasına bayılan insanlardan

- sevmedigi yemegi gorunce iiiyyyy iğreeeençççç yaaaa diye haykıran tiplerden

- 'bayan bakar mısınız' sesleniş tümcesinden

- sınava girmeden önce sakin ol yaa dur diyen gayet sakin öğrenci güruhundan

- anlamını bilmediği halde illa araya o kelimeyi sokuşturan laf ebelerinden

- sıcak yaz aylarında pastırma yediği gunun sabahı ogleni aksamı otobüse binenlerden

- arabayı vermemek için direnen baba bahanelerinden

- uykumdan sarsılarak uyandırıldıktan hemen sonra sadece kettle' in bozuldugunu ogrenmek ve akabinde anneme kafa atamamak yahut ustune cıkıp tepinip orda uyuyamamak

- allahhiiiimmmmm ne tatli olmussun diyen komşu teyzeler

- ağlarken ya ağlama diye yanıma gelen insanlar (yakınlık derecesi ne olursa olsun)

- yeni tanıştığın bi adamın cüret edip bakire misin diye sorabilmesi ve akabinde sadece olmadı aga ya da anlayamadım ne demek bu şimdi diye tepki verebilmek, ağzını yüzünü kırmadan önce ne kadar düşük ne kadar basitsin ki bunu bu şekilde sorabiliosun diyememek (başıma geldi 2 kere içimde kaldı dayak atma arzum)

- evden tertemiz şıkır şıkır çıkıp davet edildiğin yerde at pisliğine bulaşmak ve kahkahalarla gülünmesi (duzenli olarak başıma gelio, önlem bulamadım dikkat yetmio)

- yaz okuluna giderken ben aahhh ne yazık ben yrn tatile çıkıorum bakışları

- napıcağımı bilmelerine rağmen ee okul bitio napıcaksın simdi bakalım yaramaz diyen aile yakinlari

- aradığım zaman geri donmeyen (donemeyen degil) insanlar

- yanlız ve yalnış yazıp, ısrarla doğru olduğunu savunanlar

- insanların birini baştan aşağı ve yetmezse aşağıdan yukarıya doğru incelemeleri hiç utanmadan

- gavur İzmir lafını benimseyen tip zihniyet ve ucubeler

- pizza ile kahve olmaz amaa diyen samimi servis elemanları

- acente yerine acenta yazdığımda 0.5 puanımı kıran hoca

- bitmeyen staj

- bitmeyen tez

- aşısını kendi kendine yapamayan ve veterinerine bacaklarını ayırıp beni utandıran Nadia :( :))

- dişinin köpeği dişi olur ekeiekieki diyerek kur yapmaya calisan gerizekalı erkekler

- gunun 24 saatcik olması

- uyandığımda uyandığım yerde kettle olmaması

- uyandığımda uyandığım yerde kahve olmaması

- bi sohbet esnasında 'americano kahveyi tercih ediorum ben' dedigimde bakışların 'ayy haspam' sekline donusmesi ve ooo masalla gibi eblek bi tepki verilmesi ve bunu anlayamamam

- anneanne kadar cok sevilen, anneanneden yadigar anneannenin en yakın arkadasinin
'ee sevgilin var mı? niye tanistirmiosun? çalışıo mu? nerde? annesi babası yaşıo mu?iyi öpüomu? seni pahalı yerlere götürüo mu? sevişiomusunuz? evlen aman o çocukla evde kalırsın ha? ama bi iki yane daha olsun elinde, bak bana en iyisini aldım kaç kişiyi idare ettim demesi babanın yanında ve babanın kıpkırmızı kesilip ben sana sorucam bakışları atması bana ve o esnada tutamadığım kahkahalarım :)))

- bazen okula gitmek

- maliyet muhasebesi, finans, dünya tarihi

- bi erkeğin yanımda geğirmesi

- ingilizce karakterleri ve sozcukleri deyimleri kullandigim için hava atiorum sanan sınıf arkadaslari ve zibidi kuzen, ARKADASIM 6 SENEDIR ING DERS CALISIOM MAL MISIN

- kocaman kaktüsleri oldugu için yardım istediğim ve ayy ayy ay kaktüs mü bakıo benim bitanem diyen cıvık laubali komşu kızı :))


ayy bu kadar biraz olsun rahatladı içim ;))



evvveeettt mimi kimlere paslayalıms, en canı burnunda olan kimler var bakalım bu ara ;))

oncelikle sevgili guzeller guzelim EFSA' M ;)
YALNIZLIK OKULU

CESETİZLERİ


HAY HAY NE İSTERSEN SAY


KELEBENK


ACIMAM HARCARIM

CAMENTA

PAMMUK GİBİ BİR YER

11 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Anneanne arkadaşına koptum; her eve lazım. Ya da değil; bilemedim (=
Süperdi; bir nefeste okudum ;)

-D-

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe© :))))))))))
bence bi kac gun yeterli ;)))

Walkyria Suleiman dedi ki...

Lolla, i´ll trie. Yuo know that my parentes come from otomanos? Suleimanis may name, the name of my familli. But they said to me that they come from persia. I rot a book, from P. Orhan, and i liked so mutch...
"sono transportata a una turquia dal sonho." Well, darling nice to met you, realy. Be in touch...(sorry my english

LoLLa dedi ki...

Walkyria Suleiman, your english's good donT worry .) wonderful, Ottomans .)
Have you ever been Persia?
nice to meet you, too .)

Boa noite .)))

caramel macchiato dedi ki...

anneanne yadigarı anneanneye bayıldım :))) süper yazmışsın canım çok keyiflendim...

caramel macchiato dedi ki...

haa bir de o bakire misin diyenlere çakamadın mı bebeğim bir tane tam burundan... gebertirim ulem :)

LoLLa dedi ki...

caramel macchiato' m :)))))))
çakamadım ama çakıcam bi tane daha çıkarsa karşıma :)

Uyumsuz dedi ki...

Sevgili komşu Lolla, öncelikle Mim'lemen için çok çok teşekkürler. Gerçekten gururum okşandı :) Yalnız şimdi şöyle bir durum var. Ben zaten blogumda sürekli nefre ettiğim, uyuz olduğum, beni tilt eden konuları sıralayıp saydırıyorum. Yani başlı başına nefret zaten benim blog ;)

LoLLa dedi ki...

Uyumsuz yaw eheueheu evet farkettim walla ;)
senin bana mim paslaman gerekiiii ;)))

Uyumsuz dedi ki...

eee o zaman sana yeni bir MİM yaratıyorum. Böylesi bir MİM hiç oldu mu acaba. Karşı cins olsan nasıl bir hayatın olurdu ? hehehe

LoLLa dedi ki...

Uyumsuz walla bu agresyonla can attigim mimine cevap verirsem ya beni blogtan atarlar ya da taslarlar :/
cok fenayim cok :(

p.s. simdilik ALLAH TEZ ZAMANDA BELASINI VERSIN DEYIM SANA, MIME SONRA GELELIM
ya da belli olmaz gerci az sonra yazıveririm bakarsin tutamam beynimi ellerimi ! :(
.)

sevgilers bol bol

Yorum Gönder