4.07.2009

sonHavadis

yorgunum, çok :(
tez yaziyorum :( bitmiyo bi turlu kosusturmaca
sabahlari yorgun uyaniyorum
geceleri alkollu oluyorum
hangi arada yaziyorum tezimi ben de sasiyorum
ogrencilerimden biri benden diplomasini aldi hazirlik sinavini gecerek :)
mutluyum ama bosluk doldurmaca oynuyorum gun be gun. .
bitse de gitsek tumcesinin bokunu cikardim artik
tahammulum yok bişeylere
cabucak parlayiveriorum
boyun agrilarim var
haftada bir mide spazmi geciriorum buyuklu kucuklu
hastanedeki doktora goz koymayi dusundum
o da bana gozlerini koydu sagolsun parmagindaki yuzuge aldirmadan
degisik ruh halleri herkeste
asiri sicak ve ben sıkıldım
michael jackson un ölümüne sasirmayan tek insan miyim :s
uzuldum mu? sanmiorum ama emin de degilim
su an alkollu sayilmam
Cimbakuka gitti :(
toplu tasima araclarini seviyorum bi suru insan var izleyebilecegim, cok eglenceli
anılarımı yazmaktan ziyade eternal sunshine istiyorum sonunu da istemiyorum tamamen bitsin gitsin her ne varsa
sil bastan cok mu sıkıcı olur diye dusunurken yakaladim kendimi :s
imla kurallarini iyice bozdum
sağ kulak çınlarsa kufur mu yenilirdi dedikodumuz mu yapılırdı hatırlayamadım :s
pazarlama karması elemanları hakkında bilgisi ya da dokumani olan varsa nolur bana atsin acil lazim
atmazsa da canı sagolsun hallederim bi sekilde
semt servislerimiz kaldirilmis cok guzel oldu bu haber
kutuphaneden aldigim kitaplari bir hafta gecikmeli iade edicem diye vicdan azabi cekiorum :(
hayatıma yepyeni bi kadın girdi abla gibi ama manyak :) suPerisi onun adı :) adının anlamı da buna yakın zaten :) oyle deyince utanıo LoLLaa deli kız sen daha guzelsin dio mutlu oluorum yalan soylese de :))
saclari ates kızılı gozleri yemyesil taş kendisi cunku :))
ama tercihlerim hala degismedi suPerisine rağmen :)
sacma sapanım bu aralar yine. .
ne benim kimseye tahammulum, ne kimsenin bana tahammulu. .
can sıkıcıyım. .
canım sıkkın
yorgunum, çok :(
sabahlari yorgun uyaniyorum
geceleri alkollu oluyorum
hangi arada yazi. . . . . .
.
.
.
.

L o L L a

12 yorum :

√ paMık √ dedi ki...

kolay gelsin lollaaaa..

Bekriya dedi ki...

ahaha işte ben :) jackson ın ölümü beni hiiiç etkilemedi ölenle ölünmüyo :P hava sıcak evet bayılmak üzereyim ve tatiiiil diye haykırıyorum bu yazı pek çok şeyi ile beni anlatıyo :)

Cimbakuka dedi ki...

Sadece gittiği blog...

HaYaL MeYaL dedi ki...

alkol almaktan vazgeçmelisin umarım tez zamanda tezini halledersin :))

LoLLa dedi ki...

paMık tesekkur ettim .)

LoLLa dedi ki...

Bekriya' m beni de gotur tatile :)))

LoLLa dedi ki...

CIMBAKUKAM sansliyim ben senin varligina dair ;))) mmmmuucccccckkkkkkkkk

LoLLa dedi ki...

HaYaL MeYaL sarhoskende oluo yaw :)))

GeCe dedi ki...

kolay gelsin canım tez bitince düzelicen merak etme

LoLLa dedi ki...

GeCe' M ahhhh bi bitse bi bitse yaaaa :(

ZIBBIDI dedi ki...

Ama ben bu yazıya yorum yapmıştım yaaaa..:(

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDIM aksaklik olmus :( yoksa yayinlamaz miyim yorumunu, hele senin yorumlarin .)
bas tacim .) mmuucckkk

Yorum Gönder