Cümlelerim terketti beni sanki,
boşluk gibi, tıkandım, ,
daha önce de duymuştum, bundan çok kısa bir süre önce de duydum,
tıkanmak, ,
kelimeler boşlukta asılı kalmakta nicedir,
sizler de farkındasınızdır, yazamıyorum artık, ,
zorladıkça saçma sapan kelime oyunları yapmak hoşuma gitmio :(
anlatacak çok şey var ama anlatabilecek cümlelerimi kaybettim gibi sanki :s
alkollüyken yazsam neler çıkacak, denedim geçenlerde .)
satırlar birden başladı, yüzlere vardı, ,
kah yüzlere çarptı, kah yüzüme çarptı kendi cümlelerim, ,
tutamadım yaşlarımı, oturdum satırlarıma ağladım satırları gördükçe. .
demek ki çok dolmuşum ama buraya dökemiyorum :(
içinizden biri ah yazık dese, saçlarımı okşayıp ağla boşver utanma dese vazgeçicem herşeyden :'(
hayır mutsuz değilim ama sanki fazla gelio bişeyler, ağır gelio. .
oofff anlatamadım dimi :(

buralardayım. .

opucukler. .

15 yorum :

cemocan dedi ki...

Anladım zaman zaman benzerini yaşamamış olan varmı acaba? Böylesi zamanlarda yapılabilecek en güzel şey boşvermek hayata, umursamamak biraz değişiklik yap kafan dağılır.Ağlamakta güzel bir fikir.

Bu bünyeden ancak bu kadar öneri çıkıyor kusura bakma.

Kubra Tekneci dedi ki...

üzme ama sen kendini.. :(
olur böyle şeyler.. gecer gider.. sen üzme kendini..

owl dedi ki...

çok da güzel anlatmışsın bence, benzer duygular yaşıyorum son zamanlarda. herşey çok eksik ve herşey çok fazla..

LoLLa dedi ki...

Cemocan haklısın ağlamak
ağlamak ağlamak. .
:'(
ama gecicek galiba yaz depressionu .)

LoLLa dedi ki...

Kubra umarim baltanem, umarım. .
sagolasin .)

LoLLa dedi ki...

Owl'cum evet her sey bi degisik. .
tuhaf..

khronossentius dedi ki...

LoLLa senden nefret ediyorum... Ole nefret ediyorum ki,gördügüm ilk seferde sarılmaktan boynunu kıracam.Sonra senden ole nefret edecem ki yüzünü unutacam,sesini yüreğini...

ZIBBIDI dedi ki...

Gelip geçici bu hissetiklerin kuzum arada bu ewrelerden geçmeliyiz diye düşünüyorum ama yine güçleneceksin yine çok kendini çok iyi hissedip kendini mükemmel şekilde ifade edeceksin..Üzülme nolur..

principessa dedi ki...

oluyor arada bir böyle el tutulması diyorum been buna ...
geçer :)

LoLLa dedi ki...

Yüreğim Ayparçam Güzeller güzelim. .

:'(

ben de nefret etmeye çalışıyorum kendimden. .

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'M . . :(

LoLLa dedi ki...

principessa beynim tutuldu. .

. . .

beenmaya dedi ki...

oluyor bazen
ama geçiyor da
diğer geçip giden pek çok şey gibi
yeter ki sen içine kaçma emi :)))
öperim...

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA'M kendimi kaybediorum sonra koşup bulup geri getiriorum çeke çeke zar zor kah kahkaha kah alkol etc . .
ama evet geçiyor. .

mmmuucckkkkkkk

cemocan dedi ki...

Tabi geçicek illaki geçicek ama nasıl geçeceğide önemli değil mi ? dokundurup geçmesi var birde tam ortadan delip geçmesi :( en güzeli hayatı akışına bırakmak,içinden ne geçiyorsa onu yap.

Yorum Gönder