feci felaket daralmis bulunmaktayim
kaldirip atsam kendimi bi yerden yine huzur bulamam galiba
icim kaynio midem kaynio ates cikio her hucremden bunaltidan
boyle ciyak ciyak haykirio bunyem
icim sıkım sıkım sıkılıo
tahammülüm sıfır bugun
dısardaki cocuk seslerine de gicigim
cir cir bi kadin ötüo cabbbbik eve gel diye
nasil kotu bi ses tonu var, yazik o cocuga :(
bagirilmaz ki oyle kadın manyak misin! cocuga gunah psikolijisine tukurdun yavrunun
belki annesi de oyle bagirmistir kadina kucukken kimbilir
kahve komasina girmeme az kaldi diye dusunurken uykum geldi :s
bagisikligimi tamamladim kafeine karsi ne guzel diye dusunurken kanepede uyuyakaldim
tezimi her an birakabilirim haberiniz olsun :(
tezi birakirsam okulu da birakmis olurum otomatikmen
otomatik-men :s
turkce garip bi hal aldi, daha dogrusu benim turkcem :s
gerci araya caniiimmm whats up falan sıkıstırmıorum ama
calismam gereken bi cost allocation based konusu var ama turkcesini bilmiorum ve bu sekilde sinava giricem salı gunu :((
ne guzel hayat :(
insanın ruhu esner mi ya bildiginiz ruhum esnio :s
burcumun uc noktalarinda geziniorum dengesizlik kısmında doktora tezi vericem
denge denge denge. .
tez de bitmek bilmio asirmacilik yapmak istiorum hiiiic korkmadan utanmadan :(((
spss kullanmam gerekio ama dandirik programi nasil kullanicagimi bilmiorum :(
baskasina yaptirsam, baskasina yazdırsam ben yapmisim gibi ortaya ciksam hocanın yanında :(
Ata' m bak emanet ettiğin gençlerden birisi dandik çıktı affet :'(

YORULMUS BUNYE NIN CIGLIKLARI

aaaHHHHHhaahhahahahav bnjmkölçşfgcvhljkşli :(

siz gidin ben uyuycam
yok ac diilim kahve sigara iyi boyle
yoo kilo vermedim fesatlıktan
ben yokum
anne gec gelicem ya da gelmicem haberin olsun
sarhos diilim asıl mesele de bu zati olamiorum bu ara
sacmalama yalan soyluo sevdigi gorulmemistir onun
heaa gul agaci sandin
sipa millerlerim nerde
anneeaaa saksina doktugum camasir suyunu ben icicem nerde
anne babam nerde
baba annem burda
ciciş kelimesinden hep nefret ettim edicem
hoslanmiorum ben ondan gelicekse gelmem
essogluessek hani gelmiodu got !
ozledim
TELVİN. .
gökteki güneş yuzdeki latife ha ah ah ahh sevimli sevda !
bebegim olsa eminim unuturum ben bi yerde, sen iyi basediosun
o gittiyse ben de gidicem !
gitmeli durmamalı bıraktıgı yerde basıp gitmeli. .

kaktusler radyasyonu cekermis :s
heea ölsün mü kaktuslerim :(

1 galon = 3,78541178 litre,1 galon su içtim

sayet 1 galon su içtim be yeahh ekieieiki diyenle karsilasirsam yapistiricam suratina :/

bu arada dunyanın en temiz hayvanları sıralamsında Puhu kuşu (ki kendisi baykuş, bay-kuş, kuş musun) bi kere yıkandıgı suya ikinci kere girmezmis.
pehh haspam !

koalalar da okaliptüs yapragi yiyip kafa yapiolarmis :s
hayata bak ne guzel aq

rakunlar da yiyecegini yemeden nehirde yıkayan tek hayvanmis, yoksa asla elini surmezmis :s
yemezsen yeme




6 yorum :

é L L a dedi ki...

alakaya maydonoz bu ne bicim lacivert, ben annemi özledim yasasin cumhuriyet.. son gunlerde ben de bu moda girdim, Allah inis takimlarimiza zeval vermeye..

caramel macchiato dedi ki...

bana bakkk aklını başına topla! o tez bitecek! ne kadar sürünürsen sürün bitecek, şu an yapman gereken tek şey o tezi bitirmen... bu kadar ya, bunu yapamaz mısın sen?? becerıksız mısın?? hadi bakıyımm annem, yandan yandan marş marş!

(kusura bakma bebek :) herkes gibi yumuşak davranamam bu konuda! bu tezi yaptıktan sonra rahatlayacaksın söz verıyorum. cunku ben de 1 sene uzattım sırf tezle ugrasmaya kasmadım dıye... ama tezden 98 aldıgımda ne aptalmışım dedım! ne aptalmısım bugunun ısını yarına bırakmısım! bıtanem bu senın ıcın onemlı, bıtır okulunu rahatla...olur mu hıc okul bırakmak! bir silkin bi kendıne gel! optummm )

cemocan dedi ki...

Çok sıkılmışsın belli :) denize felan gir ekşın yap düzelirsin.

LoLLa dedi ki...

é L L a aminn :)

LoLLa dedi ki...

carameli'm macchiato'm taaam ya ne baarion yazcam anaaa :)))
temeeeem soz baslicam hatta bi 1 saate kadar simdi .)
mmmmuuuuccckkk opucukler balıma .)

LoLLa dedi ki...

cemocan papaz olcaz ama heaa :) denizi nerde bulucam ankarada denis mi wa be ya :)))) :(
gerci sen nerden bilicen ankarada olduumu o da dogru .)
ama ama denize gitsem soyle yaa :(

Yorum Gönder