efenim simdi yazıya tutun adli blogun sahibi olan bal ve pare kişinin eglenceli mimine yorum yazayim dedim, hatun kişi çaat diye beni enseledi :))
yaw benim kadar kararsiz birine bu yapilirmi binyüzmilyon tane sarki ve sarkici arasindan nasi sectim sasmaktayim kendime :) onu da biricik BEENMAYA'M mimlemiş, tee beni buldu sevgili zor ötesi mim be yaw :/
ama iyi oldu pek sevdim cvplarimi ben :)

p.s. cok guzel oldu rengarenk :)

p.s. bu blog renk paletinde niye cart pembeler yok, var da ben mi bilmiorum :s
yardim edin nolurs :(

hea pardon mimi unuttum aciklamayi :))
sorular fix (saniorum), bu sorulara bir sarkicinin sarkilari ile cevap yapistirmak mesele .)
ben yaptim ordan biliorum :))))))))))

gec gelen edit: sarkilar Sting efendinin ;)

Male or Female?

Desert Rose

Describe Yourself:
Fields of Gold

How Do You Feel?
Fragile

Describe Where You Currently Live:
Big lie small world

If You Could Go Anywhere, Where Would You Go?
Moon over bourbon street

Your Favorite Form of Transportation:
(with) Demolition man :)

Your Best Friend Is:
Messages in a bottle

What's The Weather Like:
If you love somebody. .

Favorite Time of Day:
A day in the life

If Your Life Was A TV Show, What Would It Be Called?
It's probably me

What Is Life To You?
All this time

Your Fear:
After the rain has fallen

What Is The Best Advise You Have To Give:
Love is stronger than justice

Thought For The Day:
Ghost story

How I Would Like To Die?
When the world's running down

My Soul's Present Condition:
Seven days

My Motto:
PERFECT LOVE GONE WRONG

2 yorum :

Karakutu dedi ki...

kuzuum hızına yetişmek ne mümkün. vallahi bravo. cevaplar süper olmuş hele Demolition man'e bayıldım :) hızlı ve harikasın :)

LoLLa dedi ki...

Karakutu gusel oldu dimi :))))

sayende azizim ama yoksaa hic bi kuvvet yaptiramazdi kargasa yaw secene kdr ter doktum sarkilari ;)

Yorum Gönder