efenim dun gece sevgili bloglari dolasirken antika insan ve maceraları yani cemocan'in blogunda cok guzel bir siirini daha yakaladim, okurken daldim gittim boyle huzunbaz vakitlerin dolaylarında. .
hemen bir yorum biraktim dayanamayarak, lakin sabahin essiz piriltilariyla uyanip bloglari dolasmaya basladigimda bir de ne goreyim aklimda yine o guzel siir .) bakayim dedim içimizdeki çocuk ne durumda :)
lakin pek sevgili cemocan yine yapmış yapacağını içindeki cocugun firarindan bahsetmis cevaben :)))
hea bu arada dün gece kendisiyle küsmüştük ama sabah barismak için sozlestigimiz icin aradim taradim ve bakınız diger içsel çocuklar hakkında neler buldum cook sevdiğim ekşi sözlükte :)

"1. - "sabri abi ne yapmışsın sen ortalık kan revan ?"
- " hacı içimdeki çocuğu öldürdüm ama boğuştuk bayağı"
- "yapma be sabri abi, iyiydi çocuk, maçlara giderdik birlikte"
- "yok hacı, yamuk yaptı bana, mustafa abiyle yakaladım lavuğu"
- " deme be sabri abi ! benimki de ibne çıkar mı dersin ? "
- "valla orasını bilmem hacı, aha istersen bıçak burada, içine kurt düşeceğine deş bitsin"
- "oldu sabri abi." "

(resource)


" yediğiniz ilk sağlam kazıkta sakatlanır ikincisinde ölür o efem.merak buyurmayınız

(bkz: içimizdeki çocuğu susturalım kampanyası)
(sephrenia, 30.05.2003 00:49)

(resource, içindeki çocuğu öldürmenin en etkili yolları)


"icindeki cocugu huzurumu bozuyor gerekcesiyle icindeki `polise: herkesin icinde bir aynasız vardır oldurun onu 68' ` ihbar edip infaz edilmesini beklemek.
(imorh, 31.05.2003 13:34) (resource, içindeki çocuğu öldürmenin en etkili yolları)


hhooffs bayiliorum eksi sozluge :))

24 yorum :

sefa dedi ki...

boşver ölmesin arada lazım oluyo :)

LoLLa dedi ki...

hheey sefa ölmesin tama bişi isticem senden Saba Tümer sitesini brz daha geliştirelim nnnolur yaa haksizlik gibi guzel kadina yaw nnnoolluurrrsss :)

sevgiler gulucukler .)

Volkan dedi ki...

ben içimdeki çocuğa bayılıyorum demiştim tam da:)

cemocan dedi ki...

LoLLa'cım sen siteyi geliştiredur ben firarinin peşindeyim.Yakalarsam fena olucak bi tmiz girişecem efenin kendisine ama pek umut yok interpolden kırmızı bülten çıkarttırdım banamısın demedi şerrefsiz.

bahar gelsin dedi ki...

güzel bir çalışma olmuş .)))eline sağlık

LoLLa dedi ki...

Volkan :)))

LoLLa dedi ki...

cemocan'iM manyak miyiz biz sence :s :))))))))))))))))))))))))

LoLLa dedi ki...

bahar gelsin tesekkur ederim efenim ;) :)))

cemocan dedi ki...

Olmamı :) seni bilmem ama ben kendimden eminim

owl dedi ki...

:)) ölmesin ya içimdeki çocuk, hayata tek tahammül yolum benim, haa birde antidepresanlarım var, oda içimdeki çocuğun bozuk dengesinden kaynaklanıyor. Acep bende öldürüp kurtulsam mı yaw :(

LoLLa dedi ki...

cemocan'iM sen eminsen ben de eminim huleyyyynn (sabahAgresyonu;))

LoLLa dedi ki...

Owl'uM bak oraya gelirsem yolarim butun saclarini len mikropmusun nereye oluon nereye oluoz biz daha kazik bulup onu kakicaz dunyaya;)
benimde wadi antdeplerim ama zuzun zamandir yoks cocugu gormezden gel duzelio gorceksin .)
p.s. zuzun u simdi uydurdum nasi oldu ;))) cemocan'la alfabe yapios yeni :))))

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Bende ya ay birde itiraf.coma bayılıyorum :)

cemocan dedi ki...

:))) sende bu gayret varken 3 vakte kalmaz tamamlarız alfabeyi

LoLLa dedi ki...

STİL DİREKTÖRÜ'M :)))

LoLLa dedi ki...

eheue Cemocan'iM calismalarim devam ediii rapör göndericiiiim bitince bi kismicigi :))))

cemocan dedi ki...

Bekliyorum raporunu :)

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM temeeeem son hiz calismadayim icine de bi tane hamster koyiciiiiim ;)

cemocan dedi ki...

Yakışır :) "Leblebi koydum tasa kız annem doldurdum basa basa kız annem" diyosun yani

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM yakisma mi yaa hamister bu ya hemister hemi de :)))
iyykkk taam bu cok kotu oldu :))

cemocan dedi ki...

:) valla kötü olmuş

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM nasi duzelticiiim bilmiorum ama bulcaz hele bi alfabeyi tememleyelim de :)))))

cemocan dedi ki...

Yımırtaya can veren allahım bize biraz akıl nasip eyle napcaz biz böyle deli deli :D

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM ahauahaueheueheueheuehnueheueheueheu ahh bilsem ah bilseeeeyyymmm :)))

Yorum Gönder