10.08.2009

onGünYokluk

az onceki karmasadan sonra, gidiorum!

p.s sarkilarda hala aklim :)
yarim aklim yari maklim yar- i makl'im. . eet sacma oldu ama ilginc de oldu dimi :)))

:))

eheueh evet garip bişeyim yine bugun ben ;)
yaa tamam bu sefer simarmadan anlaticam derdimi tatile gidiorum sonunda gercek bi tatil :)
yazokulunda aldigim dandirik dersi de gectimmmm ;)
ve sonunda gercekten bunaldim hakkim degil mi soyle bol kum, bol animasyon, bol arkadas uc dost, bol kahkaha, bol alkol, sere serpe gunes, hersey dahil tatlilar saladlar ;))))

evettttt demek ki neymiş LoLLa da kaçarmış ;)

heaa yeg yee hepinis gittinis tatillere bronz bronz geldiniz
ben niye burda kaliomusum gi di o rum ! :)

evett simarigim bugun, tezim bitmek uzere ve ben masumane kaciorum .)
eheueheu anladi bi kac kişi ne dedigimi burdan dimi ;)
neyse efenim işin ozu su ki bana daral geldi, zaten hiç sevmedim bu sehri ve taşını toprağını
cok bile kaldım (daha da kalıcam bi kac ay :( )

ofs yine dagittim dimi :s amaaa anladiginiz gibi hafiften alkolluyums brz cakirkeyifim ufak ufak mazur gorun ;)


bi de soyle bi durum var, galiba ben bugun bi kediyi reddettim :(
bi arkadasimin kedisinin bebekleri oldu yeni, ben de zamaninda tembihlemistim bak nolurr bana da ver bi tane diye, o da haliyle unutmamis sagolsun :/
ama zaman eski zaman degil, ben kedi gormek istemedigimden dolayi icim sizlaya sizlaya alamam dedim :(
gerci o da bilio durumu az cok, anlayisla karsiladi ama aklim da kaldi kedişte :(
kediler akla zarar. .

yrn kuafor, alisveris etc derken gorusemeyecegiz ama ara sira bir wireless teknoluyle yanasicam yamaciniza .) tabii kabul olursam .)

hersey gonlunuzce, dilediginiz sekilde ve zamanlamada olsun dilerim .)

gorusmek uzere deyip serinnnn terasa kaciorum sabahlar olmasin amannn ;)

opucukler gulucukler sevgiler herkese ayrı ayrı. .




8 yorum :

cemocan dedi ki...

Hadi bakalım iyi tatiller :) Güzel yazılarını özleyeceğim...

Cimbakuka dedi ki...

Geç bile kaldın :)

İyi eğlen iyi dinlen.

HaYaL MeYaL dedi ki...

ohhhgit eğlen gel :)

LoLLa dedi ki...

Cemocan' im (iykk amelece oldu bu da ama sevdim goze hos gelii ;)))

en yakin zamanda gorusmek dilegiyle .)

kisses honey

LoLLa dedi ki...

CIMBAKUKA'M dimi yaa gec bile kaldim gec kalicam ;))))))

mmmuuccckkkkk bi suru ;)

LoLLa dedi ki...

HAYAL MEYAL'im geliciiiim ama once dedigin gibi egleniciiim ;)

mmmuucckkkks :)

Neslihan dedi ki...

İyi tatiller. biraz geç oldu ama.

LoLLa dedi ki...

Neslihan tesekkurler etmekteyim sana opucuklerle .)

Yorum Gönder