az önce sevgili toslumbağa'nın blogunda haberim oldu,
bilmeyenlerimiz muhakkak vardır, benim yeni haberim oldu örneğin. .
ANDIMIZ KALDIRILSIN diyen ve BU ULKEDE YASAYANLAR VAR !

ne kadar ilginç değil mi?

SİKTİRİN GİDİN
DİYEBİLSEK KEŞKE
VE ONLAR DA GİTSELER BU ÜLKEDEN, BAŞKA YERDE GİDİP OKUMASALAR KEŞKE !

henüz kesinleşmemiş ama vardır ya bir deyim
ATEŞ OLMAYAN YERDEN DUMAN ÇIKMAZ,,

bir kaç ilginçlik buldum bu arada,
lütfen bakınız, özellikle rica ediyorum. .
bir web-sitesine rastladım hemen az önce, aktüel bakış
açılıyor mu site?
Ben de hayır, açılmıyor,
yasaklı site. .
yoksa benim internetimde dnslerimde mi bi sorun var?
umarım öyledir. .
sitedeki haberin başlığı "kürt açılımında ilk 26 adım belli oldu"'ymuş. .
ama şu an yasaklı sanıyorum. .

bir diğer ilginç bilok (blogtan saymıyorum ayrımcılıksa evet bunu yapıyorum şu an aglamakliyim ofkeliyim korkuyorum ve burdan gitmek istiyorum simdi su anda aglaya aglaya !)
kendisi BURDA, demis ki :
İMZA KAMPANYASINA SEN DE KATIL! ANDIMIZ KALDIRILSIN

sonra bir diğer haber:
sp lideri kurtulmuş diooooooo ki; ANDIMIZIN KALDIRILMASI GEREKIYOR
ve hatta densiz YENİ BİR ANAYASA KAÇINILMAZDIR
o da burda

daha fazla bakamadım konuya,

bilirsiniz asla ayrımcılık yapmam, asla hiç kimseyi küçümsemem, haddimi bilirim
ve kolay kolay suclayamam aglayıveririm ben. .
en cok siz bilirsiniz belki de burda,

AMA su an oyle bi durumdayım ki
ayrımcılıgın allahini yapmak istiyorum sokaklara cikip kurtler ulkeyi terk diye bagirmak istiorum sonra da ANITKABİR' e gidip ağlamak istiyorum hem de mozalede degil,
en alt katta mezara kapanıp da !!!

halbuki cogu kurt kokenli insanin bu olanlarda ve alinan kararlarda bi sucu yok,
olsa bile bazilarinin, en azindan bu kadar tepkiyi haketmiyolar bence,
aileler var orda, kucuk bebekler var, yasamaya calisan insanlar var, insan onlar da. .

AMA ÖYLE BİR AN GELDİ Kİ ARTIK. .
ARTIK SİKTİĞİMİN HABERLERİNİ İZLEMEKTEN KORKUYORUZ !
korkmuyoruz mu yalan mi?

benim esas korkum bir sabah uyanacağız ve flash haberler de;

FLASH FLASH FLASH ! ANITKABİR' İN YERİNİN DEĞİŞTİRİLMESİNE KARAR VERİLDİ ! AZ SONRA !
diyecekler ve bizler de mal gibi bakakalicaz cunku elimizden hiç bir şey gelmez,
gelmiyor, ister istemez gelmiyor lanetler olsun ki!
hay amına koyam yaaaaaaaaaa ! ! !

haa bi de burda biseyler var çelik sinirlere sahip olan dostlarim için. .


ATA'M GERİ GEL :'(

13 yorum :

Kare Bisküvi dedi ki...

başbakan ol lolla :D
oylar sana!

iyi bayramlar.

içimdeki yolculuk dedi ki...

hayır anlamış değilim neden bu kadar takmışlar bu andımıza..ve bizlerden hiç bir alalhın kuluda tepki göstermedi hayır ne münasebet deyipde andımzı kaldırılmasın diye imza toplayanı görmedim..lanet olsun bakıyoruz sessizce seyrediyoruz.

UndefinabLe© dedi ki...

Bebeğim, sakin... Ben de uzun zamandır haber falan izlemiyordum. O kadar dert tasa biriktirmişim bünyemde bir de bunlara cila çekmeye ne gerek var diye düşünüyordum. Bug yazmasa ve sen de bu kadar ayrıntıya girmesen negzel yaşantıma devam ediyor olacaktım-güzelliği tartışılır-.

Keşke elimden, elimizden bir şey gelse de yapsak... Kurunun yanında yaş da yanıyormuş; bunu en iyi oy kullandıktan sonra anladım. Morelim bozuldu. Şimdi bir daha bozuldu. Ağlarım.

Tepki veremiyorum, şaştım kaldım. Sustum.

Sakin ol...
...ve düşün... (Ama büyük düşünme, ne olur ne olmaz-AKP, Bilirsin ;)-)
-D-

Bugra dedi ki...

Deği$tirilse yine iyi dua edelim " Put " diye kaldırmasınlar..

Bende çok söylemek istiyorum " $erefsizler gidin artık " diye.. Ebe falan olabilir belki, hm ?


" Baban kimdi bilemezdin, $erefsiz " demek yeter mi ki?

cemocan dedi ki...

Boşver canım benim o şerefsizlerin senin sinirini bozmasına izin verme...

Bu gün bu şerefsizlikleri yapanlar yarın ceremesinide çekerler.Andımız kaldırılsın diyenlerin münasip bir yerine kainat girsin de geç.Elbette bu günlerin intikamını alacağız bu yavşaklara bu memleketi dar edeceğiz.

LoLLa dedi ki...

Kare Bisküvi'M ertesi gün intihar ederim

LoLLa dedi ki...

içimdeki yolculuk aynen öyle !
lanetler olsun !

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'iM daha iyiyim bir saat zirladim sinirlerim bozuldu ya
dogru dogru teb bozulur susmali. .
mecburen. .
:'(
muck bebegim

LoLLa dedi ki...

Bugra yetmez anacim yetmez!
ama susup oturuoruz mecbur :(

sevgiler

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM :((
ahhhh ki ne ahh dimi :(

sevgiler tebessumler acı acı :(

é L L a dedi ki...

bayram sabahi butun tadim tuzum kacti. yok devenin naliiiiiiiiiiiiiiiiii diye bagirmak geliyor icimden. !!!!!!!!!!!!! bu ne curet ya, kim oluyor bunlar, nasil bu kadar futursuzca meydana cikip uluyabiliyorlar. Ve bizim devletimiz bu köpeklerin hiriltilarina nasil kulak veriyor? yaziklar olsun............

bi de buraya göz at lolla. söylenilmesi gereken seyleri ufurukten prenses cok guzel aciklamis. ben baska bi sey eklemiycem

http://ufuruktenprenses.blogspot.com/2009/08/prt-aclmkurt-aclm.html

é L L a dedi ki...

Bu bağları çürüyen, milletler tükendiler,
Türkiye'de tek kimlik, Türklük'tür efendiler...

Ne Kürt, ne Laz, ne Çerkez, bunlar ayrı ırk değil,
Türklük'ten ayrı kimlik, gerektiren fark değil,
Bu bir farksa o zaman; Avşar, Yörük Türk değil,

Hiç olur mu öyle şey, onlar Türk'ün kendiler,
Türkiye'de tek kimlik, Türklük'tür efendiler...

Şimdi kimi soracak; 'Kürt'ler Türk müdür yani?'
'Türk'tür tabi ne sandın, ayrı ırk mıdır yani?'
'Hasan' 'Hasso' olmuşsa, bu bir fark mıdır yani?

Bakmayın 'Apo' gibi piçlerle kirlendiler,
Türkiye'de tek kimlik, Türklük'tür efendiler...

Türkiye'de yaşayan, Türk'e biat edecek,
Haa... 'Ben etmem' diyorsa, def olacak gidecek,

Uzatmaya gerek yok, denecekler dendiler,
Türkiye'de tek kimlik, Türklük'tür efendiler...

LoLLa dedi ki...

é L L a'M :'(((

Yorum Gönder