huhhhhuuuwwww a dostlar açıldıkkk sonunda :D
hemen buraya bi copy paste burdan ;)

Ohhhh içim soğudu walla ;)))
aldim ya yari parselini pek mutluyum pekkkk ;))) loy loyy loy
buradan sevgili LinkinPark' a yani ortagima tesekkurlerimi sunmaktayim cici bi LoLLa seklinde ;)

yeaah guy thank you ;))

biraz degisiklik yaptik efenim konseptimizde
(hhi ne guzel oldu yeni bi mekan gibin ohh oh o gunlerde gelsin allaaam nolur)
bilemiyorum ne dusunur ne der ve ne yorum yaparsiniz lakin her ne olursa kabulumuzdur bebekBlog olarak :)))

ayyhhhh pek mutluyum pek :))

neyse Saba icin bisi yaptik en azindan denedik ugrastik guzel oldu gibin :)

ama sunu belirtmem lazim forum temali siteler gibi ilerde daha da guzel olucak, sitemizi nasil buldunuz, tiklayin gorun etc tarzi kaliplari pek sevmiorum kendi adima o yuzden blog icerigini aciklama geregi de duymuorum ortada zati ;)))
evet burasi Saba hakkinda ekseriye, lakin onerilere acigiz ben ve sevgili ortagim :)
(ayy cumle cok guzel oldu:))

ha unutmadan tamam ciddi bi sabaSever olabilirim ama sadece ona methiyeler bulunsun istemiyoruz sevgiliBloggerler & anonymousler,
elimize ne gecerse gayet yayina girecek :))
mesela Saba' nin bikinili ftgrflarini gordugumde dedim e brava walla hale pak puhhh! :))

ps: diger kayitlar nerde? geliceeek ar-ge asamasindayiz efenim ;)

evet olayin ozeti budur ;)

opucukler gulucukler sevgiler .)

21 yorum :

LinkinPark dedi ki...

Vatana Millete Hayırlı Uğurlu Olsun :)

Leah dedi ki...

Resmen mutluluğunu içime kadar işlettin lolla, içtenliğinden kaynaklanıyor galiba bu, hep gül sen cidden çok iyi geldi bu blog :)
Saba 4eva
Bi de öperi :*

PASTA DANTELA dedi ki...

merhabalar nasıl bir enerjiki beni çekti bıcır bıcır bişey sanki... hayırlı olsun açılışınız sevgi ile kalın...

cemocan dedi ki...

Hemencik izleyici koltuğumu kaptım kaçmaz Ayşe Arman apla hakkında da bir pilog açmanı bekliyorum :D

LoLLa dedi ki...

LinkinPark'iM eeeet :)))))
mmuucckks

LoLLa dedi ki...

Leah'iM balim canim tesekkur ediyore sana gulucuklerle :)

mmmuuucckkkksssssss
eheueheu pek tutkulu oldu yaw opucukler de bole :))))

LoLLa dedi ki...

PASTA DANTELA hojjjgeldinnnn .)
ne guzel hep beraber gayet heyecanliyiz ollalllaaa ;)))

kissesss .)

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM yerin hazirdi zati ;)))
ayse arman icun yardimin lazim onun enerjisi beni yerden yere vurur gali :))

owl dedi ki...

haydi hayırlısı şekerim :)

LoLLa dedi ki...

Owl'uM tesekkur edioreee ;)))

ps izlemeye al bea :)))
(zorla izlettiren blogger :)))

mmmuucckkksss

cemocan dedi ki...

LoLLa'cım 7348 ayrı siteynen uğraşıyorum keşkem fazladan enercim olaydıda sana yerdım edeydim :( anca izlergeç olarak bide arada yorumlargaç olarak faydam dokunabilir

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM :s kiyamam kolay gele ben de tutturgacim be war alla alla peehh :)

sidikYaristiranBloggerBen :))

é L L a dedi ki...

bu saba'nin özelligi nedir bu kadar ilgi uyandiracak kadar merak ettim dogrusu :) neden saba?

LoLLa dedi ki...

é L L a, neden Saba?
esas neden Saba' ya hayran olusum .)
nden hayranim? bilmiyorum tam olarak ama o kadar sicak samimi ki .) biraz da cat diye soyluo ya herseyi, belki de ondan hayranim en cok aslina bakarsan .)

LinkinPark dedi ki...

Destekleriniz için teşekkrler arkadaşlar.Bende zaman buldukça bizim izleyici bloglara göz atıyorum zaten izliyiciyimde.Yorum yazarakta destek olamaya çalışıyorum :)

LoLLa dedi ki...

LinkinPark'iM daha cok destek beklioruzZz senden eheuehe super mutlyum yaw hala :)

LinkinPark dedi ki...

destekler kesilmez :D hep destek tam destek evde tek bilg. bana mahsus olsa ah ah :D ortagım var evdede bi tane :D

LoLLa dedi ki...

LinkinPark :))))))

ortaklara iyi davran :))))

bahar gelsin dedi ki...

hayırlı olsun.))

LoLLa dedi ki...

bahar gelsin'iM hhhii tesekkur ederizZz .)))

mmuucckkkk gulucukler sana .)

LinkinPark dedi ki...

davranıyorum merak etme :D

Ortak :)

Yorum Gönder