allahim cok ilgimi ceken haberler varmis gundemde bugun :s
kimbilir neler kacirdim :s

Var mısın Yok musun programinda kalan kutular acilmamis ilk defa :s
burda haber
neden oyle bisey yaptilar acaba :s

burda da ağlayınca gozlerinden kan akan çocuk :s
"Bazen gözyaşı gibi geldiklerini hissediyorum. Gözlerimin sulandığını hissediyorum. Bazen kanlı yaşlar çıkarken gözlerim yanıyor" diomus :s
allaam sen koru yaa :s

bu arada ben kacYuzYildir gazete falan okumuorum acaba tv de yokmus baksaniza bende :s
su an soktayim Deniz Akkaya hamileymis :s :s :s
ne guzel yaw :s :))
niye sasirdim bu kadar bilmiorum ama gercekten cok sasirdim birden :s
ben de bebek istiorum :'(


yapay tatlandirici da kilo aldiriomus bu arada :s (haber)

ve en hosuma giden haberden bi kac detay; :)

* Sinirlenmek tansiyona iyi geliyor,
* küfretmek acıyı hafifletiyor,
* tembellik ömür uzatıyor ve alerjileri önlüyor
* stres hafızayı güçlendiriyor,
* yüksek sesli müzik mutlu yapıyor,
* gazlı içecekler bunamayı önlüyor.
(link)


ama iste aslolan
BURDA !!!!!!!!!!!!!!! :(

burda da bi manyak :s

heaa bi de bu onemli:

"

UYKU

* Yeterli süre uyumama rağmen gün içinde yorgun ve uykulu oluyorum.

* Haftada 2 3 gece uykuya dalmakta güçlük çekiyorum.

* Akşam saatlerinde veya yatağa girdiğimde bacaklarımda tanımlayamadığım bir huzursuzluk fark ediyorum.

* Uyuyamayacağım fikri akşam saatlerinden itibaren beni endişelendiriyor.

* Yatakta sürekli bacaklarımı hareket ettiriyorum.

* Gece içinde nefes alamama hissi ile uyanıyorum.

* Horlamamın yan odalardan duyulacak kadar şiddetli olduğu söyleniyor.

* Uykuda nefesimin durduğu söyleniyor.

* Gece içinde tuvalete gitmek zorunda kalıyorum.

* Geceleri baş, boyun veya göğsümde terleme oluyor.

* Sabah yorgun ve baş ağrısı ile uyanıyorum.

* Geceleri bacaklarıma kramp giriyor.

* Toplantılarda, okurken veya televizyon seyrederken uyuyakalıyorum.

* Uykulu olduğum için eskisi kadar uzun süre araba kullanamıyorum.

* Gün içinde zaman zaman dayanılmaz uyku atakları yaşıyorum.

*Çok sık rüya görüyorum.

* Geceleri uykudan bağırarak ve korku ile uyandığım söyleniyor.

Yukarıdaki sorulardan birkaçına evet yanıtı veriyorsanız, bir uyku hastalığınız olabilir."

(burda, altta)


PS: usendigimden degil de copy paste yaparak cook uzun oluo okunmuo daral gelio insana o yuzden link seklinde cogu


degisik bisi hayat :s

8 yorum :

içimdeki yolculuk dedi ki...

gözlerinden kan akan çocuk cidden gerçekmi?? ya da buna benzer konular olaylar? hiç sanmıyorum ben..varsın uykusuzluk hastalığımız olsun.vurdumduymaz ,gamsız insanlıktan nasibini almamış olmasında hastalığımız

cemocan dedi ki...

Boşver uzak durmaya devam et :D hayırlı bişey yazmıyolar nasıl olsa

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Deli kız ya şu edebi yazılarını editörler görsede kafa göz nasıl yarılırmış anlasalar hahah

bahar gelsin dedi ki...

aman gazete ve tvden uzak dur ki akı sağlığını koru :))
okumak istersen aşk üzerine http://sensizyildizlarabakamam.blogspot.com/2009/09/ask-kisa-bir-golgeliktir-dunyada.html

LoLLa dedi ki...

içimdeki yolculuk ben de sanmiorum ama varmis be yaw :s
yaa gozyasi bezleri tahrip olmustur bence :(

ühü :(

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM eeet avzgectim zati dun itibariyle ;)

LoLLa dedi ki...

* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * ahauahauahauahauahauahau o da olucaaaak ;)
NY da bi gokdelenin tepesinde yazi yazicam editorume sac bas yolduracam ertesi gun gitti million dalırslar deyu ;))))

LoLLa dedi ki...

bahar gelsin hemmmmen bakiciiiiim aşığım seviyorum bakma mi yaw ;)

Yorum Gönder