ve tam da bugun, iste bugun, yaneee babalar gibi bi 16 eylul sabahi
(itWas@10.oo, ing pratik yapiorum da; Deniz Yıldızı'M duy da gururlan benle basaricam dimi ;)) tezimi sunmus bulunmaktayim a dostlar :)))

gayette sabahin 8'ini biraz gece okulda olmak suretiyle beklemeye basladim efenim,
ilk bi saat iyiydi hostu ama hata verdim sonra ve evden calip uykulu gozlerle hazirlayip termosa veryansin ettigim ama yine beceremedigim ve makineyi bagirttigim ristrettoya ragmen, uyuyan ve ise gitmek icin hazirlanan en sevdiklerimi aradim uyuyanlari da uyandirdim sabah kabusu gibi hebele seklinde .)))
(cumle uzun ama oldu bu sefer yaptim hatasiz :) )

neyse saat 10da basladiiiiiik 12.1 5 te bitti koca tez, e ben olmusum o sirada bir cin tabii biter :)))

bugunun onemi su ki; ocakta mezun olmam icin onumde sadece Toefl speaking kaldi :s :'(

(allaaaaam napicam ya cok kasiyo beni pc yle ingilizce konusmak :s )

neyse bugun sabah 10 sularindan itibaren bitti spss, frekans, mean, ki kare, etc :))))

(:s yani insallah tabii :s allaahimm yook yok tevbe buyuk konusmuorum sen ne istersen o olur :s)

vee diger onemli sey; hayirlara vesile olsun artik msnim Ispanyolca :s
ahauahauahauaha şoka girdim zaten calismayan ve nanik yapan sevgili allaan cezasi msnim çat diye ispanyolca oldu takriben 1 saat once aq :(

bu msn benim basima cook is acti aslinda :(
mail adresim once yaban ellere gitti, microsofta yalvar yakar bi ingilizceyle mail dosendim bakin arkadasim benim tum guvenlik bilgilerim burda, bu mail bana ait geri verin bana tum kredi kartlarimin sifresi zarti zurtu onda mahvolurum davalar acarim size deyu :)
ve bi sabah yine çat diye geri verdi cici dayılar bana adresimi :)))
ama tabii bunda essiz yarim aklimin da payi var, zira ben mail adreslerimin hicbirinde birakin kart sifrelerini okul numarami bile yazmam :))))
ama demek ki yapanlar var ki adamlar hemen harekete gecti gayet akademik ingilizceyle once onay maili, sonra guvenlik seysi ve en son içinde bir iyi dilek bulunan yeni sifremi bana geri verdiler :) loy :))

ha sonra norton yukledim canim pc'me, haydaaa msn acilmadi bu sefer :s
herkeslerden geri bildirimler aldim laaan engelledin mi beni deyu :s :(
utanmadi babam bile sordu minnos beni msnden engelledin mi diye :s
eööh baba yaaa dediydim :)))

neyse o sorunu da hallettim yeni yeni paytak adimlarla kurdum msni nortonu attim gecenlerde ve yine çaaaaat!
simdi de alet ispanyolca aq :s

hhhooof hooof :s

neyse ama bitti ya tez olsun :)))
ispanyolcayi da ogrenirim hatta toeflde sorulara ispanyolca cevap verir sinav biterken de ole! ole! ole! der selam verir cikarim :))))

(ne etiket ama wuhhhhuuu)

;))

kisssesss lovessss .)

18 yorum :

sidik yarıştıran kaplumbağa dedi ki...

darısı başıma desem abes olmaz değil mi :D
benide alsınlar ya yüksek lisansa :D

Eva Führer dedi ki...

geçmiş olsun ohhhh yandan canım:)

Eva Führer dedi ki...

şarkı da iyi geldi çok severim:)

LoLLa dedi ki...

sidik yarıştıran kaplumbağa eheue nickin super yaw :)
insallaaaaah ne deyu abes olicik .)
de yuksegi biraz kasio insani :s :))

LoLLa dedi ki...

Eva'M Führer'iM aynneennnn ooooh oh ohhh yandağğğğn ;))))))

mmmmmuuccccccccccckkkkkkkkkkkkkkk .))

cemocan dedi ki...

Hayırlı olsun :)

Leah dedi ki...

Ya şu yeni msn nasıl lanet bi şeydir! Ben de avatarları göremiyorum yanlardaki :@

Eğer gerçekte de böyle enerjiksen, pozitif enerjini ve ışığını yaymışsındır lolla'm, kıvırmışsındır işi, emeklerin boşuna gitmez kuzucum hiiççç merak etme!

Mucuks :**

GeCe dedi ki...

bende bakıyorum 1 . yorumdaşa ismi güzelmiş

tebrikler canım ama bana çok uzun geldi savunma süresi epey kastılar demekki

toefla bende geç kaldım ama hazırlanıyorum şuan hadi bakalım ikimiz de vericez inşallh

é L L a dedi ki...

Lolla'cim tebrik ederim :) diger tezinde sipsak gecer umarim :) Allah kolaylik versin

LinkinPark dedi ki...

Gözün aydın o zmn tez bitmiş :D

LoLLa dedi ki...

Cemocan'iM hic yazmican sandim yaaaa :'(
tesekkur ederimmmmmmm .))))

LoLLa dedi ki...

Leah'iM yaaa ne guzel enerjin var senine bana nasil iyi geliosun anlatamam yaaa muckkk muccckkk .)

ps: yeni msnden herkes sikayetciymis gııgle'a sordum da soyle bi

LoLLa dedi ki...

GeCe'M eheueh evet dimi :)
epey kastilar ya :(
evet evet insallah full hazirlancaz insallah ikimizde yapces :)

mmmmuucccckkkkkkkks

LoLLa dedi ki...

é L L a'M tesekkur ederimmm balımParem .)

amninnn hepimiz icin :)

kissess honey .)

LoLLa dedi ki...

Ortak'iM eheueheu heaa bitti sagolasin be ya ;)

gulucukler sana .)

LinkinPark dedi ki...

:) sanada gülücükler

Adsız dedi ki...

harikaymış ya

LoLLa dedi ki...

Adsiz ahahaha unutmusum ben bunu iyi geldi walla su garip uykulu halime ;)

xX

Yorum Gönder