hehhh bulduuum :)
sevgili Kare Bisküvi ile kafamizi karistirip bizi uykusuz birakan (abarttim) Captcha seysini yakaladik :)
efenim daha once de (epey once) bu durumdan muzdariptim 'allaaam bu kelimeler nasi cikio yarebbim eheuehe' deyu,
baktim Kare Bisküvi' de yazmis muzdarasyon olarak hemmmeeen yettim gali dedim ve kisa bi toplanti yaptik iki kişi :) azinliktayiz su an ama eminim ki merakta olan arizalar vardir benim gibi :)))
hatta biz olayi daha da abartmisiz Kare Bisküvi bunlardan bi anlam cikarmaya baslamis, ben de cumle kurmaya falan baslamistim nerdeyse :)

efenim soyleymis olay (alıntı);

bu sey bi testmis (istatistik bilenler bilir, turing testi imis bu zimbirti :s)
"..Onay penceresinde önünüzde iki tane sözcük getiriliyor. 1 tanesi sunucunun bildiği ve ürettiği 1 tanesi ise hiç tanımadığı, kitaplardan taranmış ama OCR sistemlerinin otomatik olarak tam veya hiç algılayamadığı bir sözcük..."

gerci bizimkinde bi sozcuk wa ama olsun bi neci captcha seysi iste :)

yani galiba :s
esas merakim giderildi ama bknz kitaplardan taraniomus :s
allaaam sinavlarda boyle olsun test olsun hihi :))

ahauahauah allaaaam cok komik kelimeler wa :)))))
bknz bazilari; Vuysacks , 666oeh, ve en ilginci bu :s

ps: OCR Optical Character Recognition


muck

8 yorum :

Kare Bisküvi dedi ki...

çoğilginç bi olay şu Captcha şeysi.
thanks LoLLa. ben sana kafamı karıştıran başka şeyler de söylerim, onları da araştırırız.
LoLLa feat. Kare Biskuvi Araştırma Şirketi :D

XoXo.

LoLLa dedi ki...

Kare Bisküvi neaaaaa bak manyagim ben harbi takarim biliosun :s :))
gidip ucubik seyleri bulalim deme bana senin de omrunu curuturum :)))

hea super oldu bak LoLKaBiA.Ş eheuehe gusel oldu taaam :)))

mmuucck :)

DENiZ dedi ki...

Lollacim niye bu kadar stres yaptin sen bakiyim? Bunu soyleyen lay lay lom girdi saniyorsan sinava yanilirsin bebegim;)

Simdi problem sadece speaking kismindaysa bol pratik derim ben bir ses kayit cihazina kaydet dinle, duzeltmelerini yap, tekrar kaydet iyi olana kadar bu boyle sursun gitsin. Ve 2.si kimse senden speaking testinde cok komplike, bilinmedik, cok degisik degisik kelimelerle konusmani beklemiyor. Mesela SORU: ulkenin bayragini betimler misin?

Cevap basit ve anlasilir olmalidir. Mesela ulkemin bayragi ana renk olarak kirmizidir. Ustunde beyaz renkte bir hilal ve yildiz vardir.

Kimse senden soyledir, boyledir, hikayesi budur gibi seyler beklemiyor simple olmalisin zaten olmadiginda karistirirsin heyecandan.

Kisa olabildigince kisa cumleler kurmaya calis! Soruyu anladigina emin ol,derin bir nefes al ve olabildigince tane tane, ne cok hizli, ne cok yavas ol!

Nacizane bunlar geldi aklima canim umarim gecersin de biter su stresin biran once ;)

GeCe dedi ki...

ben de bu kelme doğrulamalardan anlam çıkarmaya çalışırım ama en son verdiğin linkteki süpermiş yahu tam benlik

LoLLa dedi ki...

aaayyy DENIZ'iM YILDIZ'iM yaaa harikasinnn cok cok tesekkur ederimmmms
i love youu denissssss ;))))

ps: gecerim dimi :(

psII thanks a lot honeyComb

psIII gecerim yaa evet evet :s

ps IV tesekkur ederimmmm tekrarrr .)

Elizaphelia© dedi ki...

mistik çıkmıştı bi kez bana :d deli işi ya sewmiorum böle bi gerio beni bu şey :D
öperim:)

-N-

LoLLa dedi ki...

GeCe'M :)) adamlar karekok falan yapmis ya :s
eheueheueheueheuehee herkeste var galiba bu kelime arizasi ;)

mmmuucckkk

LoLLa dedi ki...

Elizaphelia'M kafayi siyirmadan vazgectim anlamlandirma isinden :))

mmmuucckksss .)

Yorum Gönder