ve sonunda basardim la laaa laaaa LoLLaaaa :)))
pek sevgili guzel insan Sefa' yi sonunda ikna ettim loyy loy loy:))
e kolay degil adam (bilmiorum kadin mi erkek mi gerci :s) daraldi
ve sonunda al lanet olsun seni de yazar yapiiim gel buraya allaan cezasi dedi ve beni de Saba Tümer'in yanina aldi :)))))

efenim kendisinin 5 dev blogu var (sevgili Sefa'nin:))

1. ekonominin kalbi burada

2. SABA TÜMER SEVERLERİNİN BULUŞMA NOKTASI :)

3. Fullfilmyeri

4. SLAYTYERİ (sonradan gelen edit)

5. Program - Oyun - Mp3 indirme Portalınız (sonradan gelen edit II)

bunlardan en ennnn en bayildigim elbette ki Saba Tümer' li olani ;)
ama alanim ve meslegim geregi ekonomili olani
ve film merakim icin film'li olani liste basim :)))

aramizda kalmasina gerek yok evet bi cok film indirmisligim var okulda kantininde :))))

fakat burdan kendisini (saba' yi degil sefa'yi :)) sikayet etmek istiorum yuzsuz yuzsuz
(beni bogucak :s)

Sefa yaw once su temayi bi degistirseeek yazi karakterlerini puntolarini ayarlasaaak soole cillop gibin yapsak ve ben bi sekilde Saba Tümer' e bbaaaaağğkkkk naaaptik sana bi bak ama yaa bi bak nolur nolur nolur seklinde ziplasam :)

bileniniz var midir bilmiorum ama bi bu kadina bi de ayse arman' a hayranim
ayse arman'in cesaretini cok seviyorum Saba Tumer' in ise goruntusunu kahkahasini ses tonunu ellerini kullanmasini samimiyetini guzel yuzundeki o muhtesem alayci tebessumunu yuruyusunu kiyafetlerini sadeligini ama ayni zamanda süsünü seviyorum yani kadinda oyle bi nese var ki urkutuo insani :s :)))
beni biraksaniz sayfalarca yazi yazabilirim hakkinda :)
ama kisa kesmeliyim sanki :s :))))

ps: Sn Sefa beyefendiciğim bi ara su lolla arkadasiniza bi pas atsaniz da bi detaylari konussak diorum bilmiorum ne diosunuz bu konu hakkinda :)))

psII: sevgilim beni evlenemeden bosayacak blog yuzunden :s bazen telefonda konusurken ben daliorum bloga ya da bi yazi icin arastirma yapiorum sonra bi farkediorum LoLLLa! diye sertlesen bi ses :s kim tahmin edin :)))

psIII: aklimda onbintane merak ettigim sey var izin verirseniz onlari buraya tasisam :s
sıkılmadan okur musunuz sizde?

psIV: temeeem sustum simdilik :s

sonradan gelen ps I: allaaam atin beni yerlere adamin en onemli blogunu sallamamisim :s
eheueheu ortak ne baarion alla alla taam (cok pis uste cikarim:)))))

13 yorum :

cemocan dedi ki...

Saba Tümer'in kahkahasına ve Ayşe Arman'ın cesaretine ve kendisine hayranım bende, hatta Ayşe Arman cıbıldak poz verdiğinde resimlerinin yanısıra birde güzelleme şeyettirdiydim ona :((( Ahh ayşe ahhhh

sefa dedi ki...

evet ama isteyerek verdim zorla degil yav :) Bu arada erkegim. :) Evt ayrıntıları konuşacagız 1 türlü irtibata gecemedik :D bundan sonra kesingeceriz :D Bu aada oraya en önemli blogumu yazmayı unutmuşsun en tanınmışını diyim hatta slaytyeri :)

Bu arada bu yazı için teşekkrler.

LoLLa dedi ki...

cemocan'iM eheue ah ayse ahhh :))))

LoLLa dedi ki...

Sefa'ciM hea gecemedik bi turlu umudu kestim artik dumanla iletisimi arastirip denicem :)))
bu arada slaytyeri ni ben bilmiomusum be yaw :/
tuhh bana

artik sana ortak dicem ortak meraba nağğber :)))

eheueh mmmuucckkk .)

sefa dedi ki...

mrb. ortak :)

LinkinPark dedi ki...

Bu arada ismimide degiştim kimligimi önplana cıkarmıyım :D LinkinPark oldu artık nickim :D

LoLLa dedi ki...

ortak karar ver be yaw ;)
ama LinkinPark sevdimmm tapilasi adamlar sesler :)

bide ortaya ciksan diom hani :)))
la bari mail at duman seysini bulamadim :))))

katre_wınscare dedi ki...

eed yhaa saba manyak bişiiii yane iyi olaraktan manyak demek istedim :)) süper ötesi bi kadın eed eed

LoLLa dedi ki...

katre_wınscare'M :))))))
ciddi manyak hem de :))) catlak da diyebiliriz ;)

LinkinPark dedi ki...

çıktım çıktım :D

LoLLa dedi ki...

LinkinPark thanks God .)

LinkinPark dedi ki...

:) Manyak ötesi biri bence Gülmesi çok hoş :D çokta kahkaha atıyo ama yav xD

LoLLa dedi ki...

Ortagim iste onu en guzel yapan nedenlerden biri de bu zati :))
kahkahasi bitirio bizi ailecek delirioruz :;)

Yorum Gönder