bi blog kesfettim ve allahiiiiim feci sekilde bayildim kendilerine :)
once adres: burda kendileri :)
bi kere onlar feci halde aşık bir çift .)
ikisi de sanirim gayet tutkulu birer karaktere sahipler .)
nerden anladim?
bloglarinda oyle dialoglar var ki okuduktan sonra boyle onlari arayip yaa ne guzelsiniz siz diyesiniz gelio :) yani en azindan benim elim tlfna gider gibi oldu gulerken :)))

izinleri olmadan buraya tasidim ama dayanamadim felaket guzeller cunku :)
(allaaam nazar degmesin .))

İpek'ten bir kuple:
"Tam 68 dakikadır beni sallamıyorsun Efe! okursan, biraz utanırsın belki diye yazıyorum. çok sinirlendim!!! hönkürerek ağlamaktansa seni burda rezil etmeyi uygun gördüm. şimdi iyi oku yazacaklarımı !!!"

cevaben Efe'den bir kuple:
".. Milli takım Estonya karşısında benden destek bekliyor, benden maça yüreğimi koymamı bekliyor, benden kuvvet istiyor, güç istiyor... Koca milli takım benden bu kadar şey ister beklerken ben "ipeğin o küçük serçe parmağı" ile mi ilgileneceğim allasen? ( dikkatinizi çekerim, maç sonrası ayakla ilgilendim! )"

cok guzeller cokkk .)

PS izinsizim affola :s

8 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Kıskanmıyor değilim bazen.
Kıskançlık pis kaka ama... ;)

Severim sizi!
-D-

Eliza Doolittle dedi ki...

Ben de onlari okumaya yeni basladim, sagolsunlar yeni izleyicim olmuslar, ve cok sevdim :)

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'iM sen ne guzel bi kiskancsinnn yaaa yerimmmmm seni yerim :)

gel buraya kacma ;)))

eheueheu opucukler gulucukler tatli talti .)

LoLLa dedi ki...

Eliza Doolittle cook tatlilar dimi .)

sentekbizikimiz dedi ki...

efe der ki : bizi mi çekiştiriyorsunuz bakiyim :)) şaka bir yana ben aslında pek sevmem böyle sevgi böcüğü olmayı ama meğersem öyleymişiz de haberim yokmuş... aşık insanların genel durumu heralde bu... ama biz öyle de çok vıcık vıcık aşk sevmiyoruz yaa... böyle bizimki bol ekşınlı, gülmeceli eğlenceli.. bence oldu mu öyle olmalı... yoska sıkıyor insanı belli bir yerden sonra, değil mi?=

LoLLa dedi ki...

sentekbizikimiz LoLLa der ki :))))
kesinlikkkle bu yuzden harikasiniz ya .)

bizden sevgiler ipek' e ve sana .)

tom's diner dedi ki...

en favori bloglarımdan biri...

LoLLa dedi ki...

tom's diner benim de :))

Yorum Gönder