20.11.2009

geceDarali


biyolojik saatime bişiler oldu :s
uyku dengem tamamen alt ust durumda :s
ayın belirli zamanlarinda sabahliyorum hic uykuya gitmeden, ama bazen de aksam dokuz oldu mu uyku geldim hadi dio :s
zamaninda uyku kacirip ders calismak icin ictigim kahveler simdi bana tamamen dusman :s
espresso dahi uykumu kacirmio artik, tam tersi uykumu bile getirio zaman zaman :s
herkes mersine ben tersine durumu da degil :(
bi garip bisey oldum ben :s
evet bu yazi dengesiz oldu biraz ama bildiginiz ic doktum :s :)
mutfakta pc karsisinda yanimda kultaplam, sigaralarim ve koca bardak sut !
takriben 1 saat once de viski ictim en sevmedigim jb olanindan :s
varin dusunun artik sevgili canim midemin halini :s
niye bunu yapiorum bilmiorum ama yapiorum iste :/
hhoofff mevsimsel depresyonu birakali da cok oldu :s
o zaman murat boz dinleyelim :)))))))

ps: sacmaladim gayet farkindayim aflara sigina sigina :/
llllooolloooooyyyyyy ;)

sevgiler herkese kucak dolusu .)

7 yorum :

cemo dedi ki...

Tavsiyemi dinle LoLLacım bak bişeyciğin kalmıycak :)

Kızma sakın ekieki :D

LoLLa dedi ki...

laaaaaaan :)))))))))))))))
cemo'caniM son care yeter hulleeeyyyn diip dedigini yapcem :)))))))))
sag kulak miydi ;)))))

cemo dedi ki...

Sağ sol farketmez yeterki talimatları uygula :D çok keyifli valla tecrübeyle sabittir

LinkinPark dedi ki...

Kendine zarar veriyosun boşuna eziyet yani sigara+viski+süt vs... takma herşey geçer gider :)

LoLLa dedi ki...

Ortakim oooooo hangi ruzgarlar atti seni buralara ;)
hojjjgelllldin be yaw .)
terkettin sandim bizi :(
nwar nyokkkk (msni kullanmaya baslicam en yakin zamanda insallahhh)
ps: aynen eziyet ediorum kendime :s :)))

LoLLa dedi ki...

cemo'caniM basladim tatbikata .)
henuz keyif duyamadim ama azimliyim :)
mmuucckkkkk :)

LinkinPark dedi ki...

vlla anca geldik evimize ortak 3-4 gün daha burdayım sonra geri dönüş görüşemez isek msn de fln kendinze iyi bakın arada uğrarım ben yine :)

Yorum Gönder