21.12.2009

Ah .. ....


zor bi gundu. .
yine. .

10 yorum :

cemo dedi ki...

Kolay bir gün yaşadın mı ? Ben hiç yaşamadımda

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM hayır. .
ben de. .
en azindan uzuun zamandir :/

cemo dedi ki...

:((( nolacak halimiz böyle LoLLa :(((

khronossentius dedi ki...

Hangi günümüzün rahat olduğunu gördün sen,ya en dipteyiz en uçta bir orta yerde durmayı ögrenemedik senle ne bog varsa uçlarda.Gerçi denedik orta yolu ama sarmaz bizi saramadı :) Yaşasın sınırlar,sınırlar geçilmek içindir,daha itinayla çizin nasılsa geçeceğiz :))

Adsız dedi ki...

nerede takıldın en çok?

LoLLa dedi ki...

ADSIZ o kadar kötü takildim ki,
karsiya bakmaya calistim gormeden,
ama gordugum tek sey aylardir sabit oldugu icin ve ben icimi bi turlu susturamadigim icin,
yine takildim,
donup dolasip vardigim yer ayni,
nerde takildim en cok?
ahh. .
.. .. ....

LoLLa dedi ki...

AYPARCAM :'(
o kadar caresizdim ki,
sınırlar kalkmio bi turlu,
sınırlar duvar oldu basimiza yikildi hep,
hani o aksam vardi ya, sevval sam konserine gittigim aksam,
o aksam ki huzun vardi ya,
hani sen sakin ol demistin de ben koca viskiyi fondiplemistim de yine de ise yaramamisti ya,
iste dun buyuk bi siseyi fondipleseydim de ise yaramayacakti, ,
ne sen beni kurtarabildin, ne ben seni. .
orta yol diye bisey yok dogru,
ve evet yine dogru,
sınırları cizmeye devam etsinler her kimle cizmekteyse,
bizde bu kuyruk acisi oldugu surece. .
:'(((((

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM bilsem halimizin nolucagini :'(
sen bulursan beni de kurtarmaya gel :(

cemo dedi ki...

olur bulamazsam ama? o zaman sen kurtar beni :(((

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM olur once bi hasar tespiti yapariz kimde en azsa o onu kurtarir :/ :'(

Yorum Gönder