video

aaaaaaayyyyy su an butun sinir uclarim ayakta bi video yuzunden :)))
acaba izleyince sizin tepkiniz nolucak :/
gerci sarki eglenceli :)))))))))))))))))
ama iste tuhaf geldi bunyeme :)

efenim sarki aslinda oldukca eski, tee 1991 yilinda klip cekilmis, ki hatirlayanlariniz vardir,
sarkinin orginal hali surda,
ama esas sorun sarkiyi tee o zaman soyleyen kızla bugunku konu mankenimiz yani Selen Görgüzel aynı kişi mi ben anlayamadim?
benziolar gerci ama ;)

'benziolar sanki, lenn acabaaa :s??!?' diye dusunmemin nedeni Selen Görgüzel'in bu sarkiyi kendi resimleriyle ve kendi sesiyle cover seklinde ve video halinde yeniden sunmasi yakın zamanda :s

anlatabildim mi bilmiorum ama her iki videoyu da izledikten sonra netlesicek derdim :/
:)
psikolojim bozuldu ya :/
allaaaam sen koru yarebbim hepimizi :s
evden de kacilmicak artik hea :s
eheue allah korusun da hakkatten soyle bi agiz tadiyla macera istense de evden kacilsa hoop bi aranjorun falan yataginda bulcez kendimizi :)))))))))
sonra hello izmir helo turkiyaaaa :)))))))))))))))))))))))))))

tobeeeee :/

sonradan gelen edit:

ahauahaua su an koptum yerlerdeyim mahvoldum kahroldum oooof :)))
bakınız soyle bi haber var Selen Görgüzel & Ferdi Akarnur ile ilgili,

"...aynı dizide oynadığım arkadaşım Ferdi Akarnur da taciz edip göğüslerimi elleyip dudaklarımı öpmeye çalıştı.
Bulunduğu dizi setinde bu olaylara başta Emel Müftüoğlu ve diğer arkadaşlarım şahittir. Bana yaşattıkları böyle bir olayı hukuksal olarak arayacağım” dedi.

Selen Görgüzel’i taciz ettiği öne sürülen dizi oyuncusu Ferdi Akarnur’un, “Evet, doğru taciz ettim. İstedim ama vermedi, doğru vermedi” sözleri şaşkınlık yarattı.


allaaaaam yaaaw olaylara bak :/

hayir aslinda trajikomik bi olay ve cok cirkin elbette !

lakin Ferdi Akarnur'un olaya cevaben soyledikleri ve soyleyis tariz guldurdu beni :)

yani adam o kadar net bi sekilde aciklamis ki :/ :)dogru mu degil mi bilemeyiz ama gulunesi :)

sarkının sözleri merak edenlere :))))

hello malatya ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

cillop gibi bir kızdım
dikişte nakışta hızlıydım
daha doğuştan nazlıydım
doğrusu biraz da saftım
paparazzilere bayılırdım
artislere tapardım
beyazperde, televizyona
bende artis olmalıydım

o gün de piyasada geziyormuş
meşhur edecek kız arıyormuş
esmiş rüzgar uçmuş eteğim
çıkmış ortaya yeteneğim meteneğim
gel kız seni artiz yapayım
ama önce tadına bakayım
ismini değiştirip yeni ad takayım
şu hapları bir yut bakayım dedi

dedi

hello malatya ne var ne yok orda
çok özledim laf aramızda
gürbüz güzel bir kız idim
ne hale geldim bak sonunda

düzdüm çeyizlik bohçayı
doldurdum pazeni basmayı
bi de not yazdım bizimkilere
haftaya kalmaz artizim anne

bende bu kadar heves varken
millet yetenek şöhret ararken
e bu aslan beni keşfetmişken
meşhurum milliyim artisim anne

mektubunda babam kızgın diyorsun
ay baba ne var yani ne oluyorsun
duydum ki çifteyi dolduruyorsun
cihangirde ev aldım müjdeler olsun

film çekiyorum
kamera da nerde
göremiyorum
bir gram oldum yiyemiyorum
eski fistanımı giyemiyorum
kız anne çağırıp duruyorsun amma ben artiz oldum dönemiyorum

sarkinin eski versiyonunda bir de su bolum wa;

"üzülme anne sil gözyaşını
namus lekesi dert değil artık
çamaşırın ortasına yerleştirecen
ön yıkamasız programı seçecen

(kötü adam)
artiz yapılır servisiyim ben
muhabbetinizin tellalıyım ben
ne ünlüler geçiyor elimden
düşerse yolunuz acar(?!!) diye sorunuz"


hhhiii allaaaam sen koru :/

:))))

kaynak

4 yorum :

cemo dedi ki...

Böyle bir şarkı çıktığına göre:D Yapımcı istemiş ve almış :D

Olan gariban dizi oyuncusuna olmuş....

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM ben de sarkinin cikis ucreti olabulu diye dusundum setMacerasini ama sonra Allah'in 'höttt iftira mi ediosun sen bakim LoLLa' demesinden korkup sustum :/ :)))

araya hep garivanlar gidiiii zaten :/ pehhh

LoLLa dedi ki...

ahauahaua Cemo'caniM garivan = gariban bu arada :)))))))

mmuucxx

cemo dedi ki...

Çok pis kaçarım var bu hatundan :D bu hilkat garibesini duyduktan kelli

Yorum Gönder