10.12.2009

Efsa, bazen. .


ağlamak güzeldir bazen ya,
sus deyip boğaza aklı tıkamanın da tadı başkadır ya,
en çok ama en çok kafanı yere eğip yutkunmaktır sessizce,
bazen şartlar değişmek zorundadır ya,
neyi neden yaptığını sorgulamadan sadece kabullenmektir çizilen yolu,
çizgi bellidir artık,
rampa istememektedir bünye,
tamam der beyinle işbirliği yapar bazı hayatlar,,
arkasına bakmadan ve ayağına değen taşlara basmadan geçip gitmeye çabalar,
yeterince yaralıdır hayat çünkü,,
madem der tamam der ve susar. .
aslında sessiz çığlıklar atmaktadır hayat içerden,
kul kurar, kader ordan gülerse güler, ,
ben sana demiştim denildiğini hatırlatır bir başka yerdeki hayat,
ve sus artık der susmalısın der,
silkinir hayat yeniden ve bir başka güne daha hazırlanır sabahı selamlayarak. .
bir diğer hayat da orada sabahlarken aslında birbirlerini selamlamaktadırlar. .
hayattır. .
susmalıdır. .

Efsa' ya. .
ve onun eşsiz dostluğuna, konuşmadan anlayabildiği & anlatabildiği için. .

6 yorum :

cemo dedi ki...

Amanin Ne güzel mısralardır böyle lolla :)

LoLLa dedi ki...

cemo'caniM oluo bazen iste. . .)
bi laf var ya, 'işte ele'
.)

beenmaya dedi ki...

kıskandımmmmm :)))

efsa dedi ki...

Bazen uzaktada olsa hissedilir. ve hem şaşırdım hem sevindim gerçektende birkaç gündür aklımda idin. şaka gibi ama düşünce gücü dedikleri bu olsa gerek...

LoLLa dedi ki...

EFSA'M. .
:'(
biliyorum sen de hissediyosun, ben de. .
diyoruz ya, hissedilir,,
aynen öyle. .
ama. .
offff of. .

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA'M sorma cok fenayım. .
:'(

Yorum Gönder