ne kadar guzel bisi bu ya :)
biraz zaman ve sabır istio ama degiyo bi sure sonra,
cok ilginc sekilde therapy etkisi var oyunun :)

bide imvu diye garip bişi kesfettim :/
gercekten garip, birbirini tanımayan insanların chat yapmaları uzerinden donuo anladigim kadarıyla,
gercek karakterler falan dio ama cix, bize gore degil.

neyse travian gercekten cok eglenceli, henuz kesfetmemis olanlar varsa bakin derim .)

hala kafamin bi yerinde toefl var ayrica :(
ustelik londra planlari babamin sayesinde yeniden gundemde :/
cok fenayim :(
karmakarisik halet-i ruhiyem buraya da yansio farkindayim onun da :/
ama siz beni seversiniz dimi :$
mazur gorulecegimi biliorum Ne Diyo Yine Bu LoLLa demeden :(
ah bide ben bilsem ne dedigimi, ,

an itibariyle tahıl ambarlarim doluo bu arada ;)

gitmis gibi yaparaktan sabahliorum efenim buralardayim .)

13 yorum :

cemo dedi ki...

Valla online oyunlar bende müptelalık yarattığından en son 37.lvl olduğum farmville'i kestim attım hürüm özgürüm yaşasın bloğuma daha fazla vakit ayırıyorum,forumuma, download siteme, arkadaşlarıma,manitama üzerinde çalıştığım wp siteye ayırabileceğim 1.5 saatim oldu be

The SummerSon dedi ki...

Ben de oynuyordum bir zamanlar Travian. Benim o kadar sabrım yok ya. Sıkıldım bir süre sonra :D Bugüne kadar en uzun oynadığım web tabanlı oyun Popmundo'dur sanırım :)

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM facebook kullanmiorumm leeyynn farmville icin bile acmicam zati kapaymislar siteyi dogrumu :s
bu arada The SummerSon'un dedigine kesinlikle katiliorum travian + popmundo akıllara zarar vakitlere ziyan :(
ama napalim oynuoz iste :))))))))))))

LoLLa dedi ki...

ooolleeeyy The SummerSon popmundocuyuz ha wayy be :)
desene ben mahvoldum hem travian hem popomundoohhoooo :)

ps: sayfandaki kırık kalpten sonra bide popmundocu oldugun icin extra seviom seni :)

mmuucckkkk :)

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM kapaymak ne demek acaba :S

:))

The SummerSon dedi ki...

Teşekkür ederim LoLLa :)

Güzeldir ama o patlayan/parçalanan/kırılan kalp :D

LoLLa dedi ki...

The SummerSon :))
evet paramparca olan herseyi sevio zaten bu bunye nedense :/

sevgilerrr .)

cemo dedi ki...

"kapaymak" ilginç bir kelime olmuş bunuda yaz bi kenara LoLLaca Sözlük'ü açınca içine koyarız :)

Çaktırmadan sinsice kapatmak : Kapaymak

Nasıl uymuş mu?

LinkinPark dedi ki...

ortak online oyunlar seninde dediğin gibi acayip zmn yiyo bende oynardım bi ara travianı ama pek sarmamıştı belkide devam etmediğimdendir pek ilgilenmiyodum şifremi unutmuştum öyle kalmıştı :) şimdilerde klanlar oynuyorum o daha çekici geliyor sanki ama seni teşvik etmiş gibi olmayayım pomundoyada başlamışsın ztn :)

LoLLa dedi ki...

Hmm Cemo'caniM evet evet uymus sanki o kelimeyi boyle kullanalim diye uyduruvermisim bi anda :/
hiss-i gablel vuku iste :/ altinci histe olabiler dimi?
temem ben sakladim onu sozluk icin, ama unutursam hatirlat kapaymak onemli bi kelime olsa gerek :/

LoLLa dedi ki...

Ortakim zati saldim gidiorum onu da oynarim nolcek :)))))
beklesin sttigimin dersleri ;))))
aaaa travian sifre hatirla super iyi gidio kaptirinca :)
zibidiGonzales var benim en sevdigim adamlardan biri_kendisi kankam olur okuldan teee 4 yıllık_ o beni yetistirio travianda, sonra kapiscaz :)
eheuehe :)
ayrica super tukururum kufrederim celme takarim ;))) lakin kafa atmayi henuz bilmiorum :)
kapiscaz diyince garipseme diye anlattim ;)
mmuuccxx ;)

Adsız dedi ki...

tırı vırı:D

LoLLa dedi ki...

Adsız ya da :)))))))))))))

Yorum Gönder