efenim bir hatun var buralarda .)
kendisi KoKosh ;)
kokoş degil aslinda zira kıyafetleri o kadar guzel ki,
nerden biliorum cunku yaklasik 10 parca urun aldim kendisinden,
ve kabul basta tedirgindim, allahim acaba resimde gorulenler gibi degilse nolucak, hatunKişi iade de kabul etmez eyvah eyvah diye diye yedim kendimi .)
hayır ona caktirmadim kızdırırsam gondermez walla oyle de cadi ;))))
efenim ben bi converse delisiyim bu arada, su an dolabimda yaklasik olarak 13 tane converse duruo kimisi yeni kimisi eski yırtık pırtık, bi neci ConverseCollector'um ben yani ;)
hayır para bok degil, hobi işte napiym .)
neyse kendisindeki sari ve eskitilmiş converseleri gorunce allaaaam bunlar benim olcak diye hirs yaptim :)
onlara bakarken gozlerim durur mu hırkalar, kemerler falan da tutturdum KoKosh nolur nolurrr diye :)
ve sonuç:

iki gun sonra aksam:
KoKosh sen nasil harikasin yaaaaa super oldu bunlar yaaa tesekkur ederimmmm diye ciglik atiodum msglarimda :)

kısaca efenim gorulesi, incelenesi, dolaba gidip bakılasi neyim eksik diye ve KoKoshhhh yardim et diye bagirilasi bi hatun ;)

ps: ben pişman olmadım ya gerisi pehhhh ;))))

I LOVE YOUUUU KOKOSHHHHH ;)

18 yorum :

KoKosh dedi ki...

allahım süpersiin yaa deliii güldürdün benii:)öpüyorum ve teşekkür ediyorum şekerrim:):)Güle güle kullann hepsiniiii..

cemo dedi ki...

Yahu hatun kişiler neden böyle herbişeyden çifter çifter yada üçer beşer almak zorunda.Benim kardeşimde aynı sen herşeyi yerinde daha hala al babam alalım bıkmıyoda ha cüzdanına koy 10 bin TL limitli kredi kartını doldurmadan gelmez :)

Son kuruşuna kadar çula çaputa yatırır parayı.İnsan bi pleysiteyşır alır ne bileyim gider kendine dvd film felan alır nerdeee.

Eliza Doolittle dedi ki...

Lolacim, isminden bile sevdim kendisini..inceliycem. Yasasin Kokoshluk ;)

LinkinPark dedi ki...

şimdi ben yazıyı okudum ama anlamadım tam olarak verdimi kokosh converseleri :)

bende severim converse ama çok yok sen baya deliymişsin ortak :D 2 tane bende :)

The SummerSon dedi ki...

Ben de severim Converse :) Öyle deli gibi gidip almıyorum, zira renklerde seçiciyim. Bir çiftim var, kaç senedir sapasağlam :) Sağlam da kalsınlar inşallah. Fıstık yeşili rengi kendileri :P Çok da güzeldirler :)

LoLLa dedi ki...

KoKosh'uM az bile yazdim yaw bayila bayila bakiorum her gun yesil kemerime walla :)
loyyyyyyy :)

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM aaaaa oyle deme ama evet bizler alisveris yapmayi para harcamayi sevioruz hepsinden en az uc tane olmak zorunda yoksa uykularimiz kacar ;)
opucukler kardesine burdan en iisini yapio o da almicaz da napicaz be yaw hea ;))))

LoLLa dedi ki...

Eliza'M Doolittle'M dimi ne guzel ismi var .)
yasasin kokoşlukkkkk evet ayrica ;)

mmmmuucckkssss .)

LoLLa dedi ki...

Ortakim evettttt verdi hatun converseleri ;))))
sari sari ne guzeller bi gorsen :)

:))))

LoLLa dedi ki...

The SummerSon hhiiii masallah dioruz converselerimizeeee :)))
ben simdiye kadar sadece iki tanesine kiyabildim biri en guzeli :(
pembeeeeee
bide siyahima kıyabildim ama nadiren giyiyorum :)))
bişi olmasin converselerimize :(
sniff

The SummerSon dedi ki...

Olmazın LoLLa :) İyi bakarsak, olmazlar :) Benim Converse'im 6 senelik olacak sanırım :D

LoLLa dedi ki...

The SummerSon evet :(
iyi bakalim soz verelim birbirimize :(
sen soz vermezsen ben soz vermek zorundayim zira bisi olurlarsa gelir yolarim seni heh :'(
:))))))))))))

The SummerSon dedi ki...

Haha :D

Bir şey olmazlar, merak etme :)

6 senedir bir şey olmadılar, bundan sonra da olmasınlar lütfen :(

LoLLa dedi ki...

The SummerSon tamam uzulme bisey olmicak guzel converselerimize soz veriyorum koruycam onları :/
:)))))))))))

ps: superManyakAmaCiddiConverseMuhabbeti yapan iki manyak ;)
biri ben evet ;))))

cemo dedi ki...

Banane ya ben pleysteyşır istiyorum :(((

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM temem senin icin dua edicem allaaaam nolur Cemo'caniMa pleysteyşır gondert noel babayla dicem :/
uzulme ama :(

LinkinPark dedi ki...

verdiyse senin adına sevndim ortak :) güle güle eskit :)

LoLLa dedi ki...

Ortak'iM eheuehe evett evet geldi cicilerim ;)
mmuuccx sagolasin .)

Yorum Gönder