video


oy haftalardir bu kadar gulmemistim :)))))
e tabi sinirlerimde bozuk, bunun ustune bide sevdigim bayildigim muhtesem kadin Demet Evgar gelince, LoLLa mutfak masasinin uzerindeki laptopunun uzerine kapanarak aglama derecesinde kahkaha krizine girdi dakikalar once :))))))))))))))))))))))
aaaay allaaaam yaaaaa hhooofffff lanetli ayıcık yogican beni bitirdi henuz toparlanabildim
kicim basim bi yere kaydi gulmekten mahvoldum ahauahauahaua gecenin bi yarisi annemi bile uyandirdim :) kocaman gozlerle "bebegiiiiiim iyi misin ahhh tuh LoLLa kuzucum minnosum hayatim bi sus noldu anlat" diye diye mahvoldu :))))
sonuc: takriben yarim saat once kahkahalar atarak yataga geri donen anne modeli :))))))
eheueheueheueheueh hhhhooooooofffffffff

ps: nnoollluuurrrr izleyin noolluuurrrrrrrrrr :)

ps II: 1 Aralık tarihli 56. bölüm, 1 Kadın 1 Erkek

ps III: depresyona iyi gelen nadide dizilerden :)

ps IV: :'(

ps V: ee gulduk gecti gitti :s simdi :s :/

ps VI: hhhooofff

9 yorum :

€s®ac@ dedi ki...

aaa manyak psikopatt peluşu 2ye böldü sonunda tirbiyesizzzzz:)

çocukken bebeklerime çok temiz sopalar atardım sonra büyüdükçe vicdan yaptım öbür tarafta onlar da seni dövcek sev bunları diye:D şimdi o günlerime gittim bu manyamış adamı izleyince:)))))ayıcan diyo pembiş tatlı peluşa:'(

LoLLa dedi ki...

€s®ac@ eheueheue :)))
evet agir bi ariza soz konusu sevgili adamda :)

cemo dedi ki...

:D harbi ayıymış ama oyuncak ayıyı david coperfield misali ortadan böldü :D

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM feci guldum dun gece ben :)

eserce dedi ki...

Benimde üneveristede bi peluşum vardı , ismini filiz koymuştum , duvardan duvara fırlatıtdım :))

khronossentius dedi ki...

Allah seni bildiği gibi yapsın. Deli kızım varya gecenin bir körü koptum burda.
Ayıcan,yoğicAN haa lan gülüyordum koptum,bir baktım ağılıyorum hala gülüyorum gözümden yaşlar sülüyor ama arafta bıraktın gene git başımdan:)) ( Hiç özlemedim seni... )

The SummerSon dedi ki...

Demet Evgar, süperdir ya! :) Hele ki 1 Kadın 1 Erkek, ayrı bir bomba! :D

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

komşular evi basıcaklar ne bu gürültü diye.

LoLLa dedi ki...

sürüden ayrılan koyun :))))))

Yorum Gönder