22.12.2009

Noel Mimi :/


biriciğim Bekriya'M beni mimlemiş lakin ben kendi derdimin dolaylarinda dolanip durdugumdan dolayi es gecmisim :(
kendisinden özürler dileyerekten bu en guzel bi mimi yaziiip pasliciiiim burun ceke ceke .)

mimKonusumuz: sevgili 2010 ve bizim kendisinden isteklerimiz:

ps: bu sefer fazla sey istemicem daraldim ben her yeni gelen yil bişiler goturuo aq :((
hatta yeni yıl yaklaşırken pas vermicem ki beni es gecsin eger nöel dayı istedigim bi kac parca seyi yapmassa :/

* manolo blahnik ayakkabilarim olsun istiorum babama citlattim ama sen de bi gaza getirsen iyi olucak

* husky' mi cok özledim onu bana getir nöel dayi

* kırmızı ruj surmek istiorum ama suremiorum saclarim sari oldugundan mutevellit fahise gibi duruo bende bi ayarlama yapsan iyi olur

(her sari sacli kadina ruj gitmez demiorum bende nahos duruo)

(mutevellit kelimesinin anlamini tam olarak bilmiorum ama buraya cok yakisti affola teşbihte hata varsa)

* OKUL BITSIN NÖEL DAYI AMA O DA BENIMLE GELSIN :'(


* artik okulu bitirmek istiorum noel dayı yardim edebilirsen iyi olur ama yukardaki sartimi da gozardi etme bence, yoksa yeniyıla girmicem :(


ps: sevgili Bekriya'M bak fazla sey istemiorum bu yıl dikkat ettiysen :/ ama gelecek yıl tozunu attiricam yeni yılın hatirlat bana nolur :/

ps II: eveeeet bu mimimimimizi paslicaaam sevgiliDostlerim:

Efsa' M dicem görürse yazsin dicem yazmazsa da ifadesini ayricana aliriz dicem :)

Cemo'caniM yazsin yani Antika İnsan ve Maceralari :)

The SummerSon yazsin

EskiyleYeni yazsin :)

Eliza Doolittle yani Amsterdam'dan Kartpostallar yazsinn :)

eveeeet bakalim onlar ne isticek Noel Dayı ya da Noel Baba'dan :)))

ps: eheue kendimi super rontgenci gibi hissediorum su an niyeyse :)

9 yorum :

cemo dedi ki...

Anoovv yine mimlendik hemen kestane kebap acele cevap yapalım.

LoLLa dedi ki...

ehehehe tesekkur ettiiiimmm Cemo'caniMMM .)

Bekriya dedi ki...

seneye muhakkak hatırlatırım merak etme :) tüüüm isteklerin yerine gelsin gelmezse haber ver noel dayının icabına bakarım ben :D

LoLLa dedi ki...

BEKRIYA'M eheu tememmm .)
eeet onun icabina bak ne bu ya her yıl bisi gelio basima allaaam ya :/

LoLLa dedi ki...

KaRaMeL'cim evetttt ;)))
mmuuccckkkks .)

MiLi dedi ki...

"kırmızı ruj surmek istiorum ama suremiorum saclarim sari oldugundan mutevellit fahise gibi duruo bende"
ya bu olaydan ben de mağdurum ama hem sarı saçlı olup hem kıpkırmızı ruj süren ve çok da yakışan hatunlar var, bendeki terslik ne acep :( ayrıca mütevellit lafı cuk oturmuş oraya hata yok :)

LoLLa dedi ki...

MiLi'ciM galiba bizde bi sorun var ya da rujlar bozuk :/
bilmiom bulcaz bi hal caresini du bakalim :/
heaa dimi benimde pek hosuma gitti sevdim mutevellit kismini :)))

mmuucccxx :)

Eliza Doolittle dedi ki...

Tatli Lola,
Pek gecikmisim bunu cevaplamakta...Malum oyle agir griptim ki yilin son gunleri...
Bu arada mutevellit'i tam yerinde kullanmissin ;)
Ben de senin gibi pek ozenir, ama esmer ve koca gozlu olup genelde gozlere yonelik makyaj yapmamdan mutevellit hic ruj suremem :)

LoLLa dedi ki...

Eliza'M Doolittle'M olsunnn
cookk gecmis olsun ayrica :(
heaa eeet mutevelliti pek sevdim ;)

dikkat et kendine aman

kissesss .)

Yorum Gönder