26.12.2009

Park & Hava



ne güzel disarda hava,
ciktim sagim solum dondu epey yurudum sogukta :))
ama cook iyi geldi
nefes almak guzel bisey .)
birazda yagmur ciseliodu sanki hafiften ya da sis bugusu emin diilim .)
aslinda sevmezdim ben kapali havalari
ama sanirim icinde bulundugum ruh halinden dolayi boyle oldu :/
bilen bilir havada gunes olmazsa yasayamam nerdeyse
moralim sifirlar, agresiflesirim
havayla birlikte ben de duserim :/
parlasin yeter derim gunes tepemizde
ama bugun tuhaf sekilse sancili degilim hava yuzunden .)
hosuma gitti resmen soguk ve kapali hava
yasadigim yerde bi park var,
guzel isikli ve kocamannn bi göl var icinde,
gerci uzun zamandir gidemiodum oraya,
cesaret edip guvenemedim kendime bi turlu
oraya gittigim anda sanki ağlamaya başlayacakmisim gibi geliodu ne zamandir,
ama bugun ordaydim :/
tuhaf hissettim bi yarim saat falan kendimi,
allahtan yanimda telefonum yoktu :///

puffff. .

6 yorum :

cemo dedi ki...

Kapalı havalarda bende öyle bi melankolik olurum ki sorma :(((

GeCe dedi ki...

bugün bizde güzel havadan istifade eden ama şişmiş ayakla dönen takımdaydık

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM kış bize gore diil evet :(

LoLLa dedi ki...

GeCe'M olsun hava guzeldi ya .)
iyi olmus .)

sufi dedi ki...

Kapalı havaları siyah-beyaz resimler gibi algıla, o zaman seveceksin. Kırmızı bere takan çocuğa, sarı atkılı nineye daha sevgi dolu bakacaksın, istersen bir dene. sevgilerimle.

LoLLa dedi ki...

sufi sanirim,
ve belki de haklisin. .
sevgiler .)

Yorum Gönder