.
.

.

R: Asaletim sadece aşkının tapınağına girdiğimde olacak içimde.
Bir gün yıkılırsa bedenin başka ülkelerin çamurlu evlerinde,
Bil ki, bütün denizleri ayaklarına dökeceğim.

J: Eğer, sevgin azalacaksa gittikçe çoğalan aşkımdan,
Bırak avcılar çıkarsın kalbimi yerinden!
Sök at ne varsa,
çamura bulanmış sevdaları, bu dağların ceylanlarını, kana susamış kontları
ve senden arta kalan şu cılız bedenimi!
Yok et, benim olmadığım bütün şatoları.
Görebileceğin bir şey kalmasın benden kalan…
,
,
,

R: Senin dudaklarınla, dudaklarım günahtan arındı.

J: Öyleyse şimdi günah dudaklarımda kaldı.

R: Öyleyse ver bana günahımı geri..
Savaşır gözlerimle gönlüm öldüresiye,
Senin güzelliğinin ganimeti yüzünden..
Gözüm kovar gönlümü seni görmesin diye,
Gönlüm ister gözüme pay vermemek yüzünden,
Gönlüm bildirir senin orada yattığını
Öyle bir hücrede ki, giremez billur gözler
Gözüm inkara kalkar gönlün anlattığını,
Güzel yüzünün ona sığındığını söyler,
Gönlü dinleyip karar vermek için toplanır düşünceler kurulusoruşturur hakçası
Kurulun yargısıyla bir karara bağlanır
Seven gözün payıyla duyan gönlün parçası..
Şiddetle başlayan hazlar şiddetle son bulurlar..
Ölümleri olur zaferleri..
Öpüşürken yanıp tutuşan ateşle barut gibi..

.
.
.

11 yorum :

cemo dedi ki...

Shakespeare diyosun yani :) yakışır.

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM aynen oyle walla :/ dedim bile artik cok gec :s :/ :) :(

cemo dedi ki...

Suratımızı düşürmüyoruz.Gerçek hayat roman değildir deyip derin nefes aldıktan kelli 10 dan geriye doğru her nefeste 1'e kadar sayıyoruz...

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM temem .(
ama uzgunum ölürsem kusura bakma zira her nefeste sayarsam beni nefes goturur malum nedenden ziyade :/ :))))))))))))))))))))
aaaauuhauah asabim bozuk bişiler yap :'(
anira anira sokaklara dusucem :(
adı adım da ise yaramayacak. .
pehhhh !
:'(

cemo dedi ki...

Ölme be töbe de ağzından yel alsın daha ne ploglar açiciz seninle.Bırak kederleri ardında kalsın gel bize pişpirik atalım.Annem kestane yapıyo kestanemizide yeriz valla

LoLLa dedi ki...

Cwmo'caniM dimi .)
hea kestaneye de bayilirim ama kacirdim galiba :/
bi dahakine efenim .)
ya da olmadi kestaneleri viskide islatir oyle pisiririz biz :)
anneye soyleme parcalar bizi :)))

cemo dedi ki...

:) Çaktırmadan yaparız :) bilmezse bişey demez

Rögar dedi ki...

rome da tam bir tatlı su kurnazı önce zarfı atıyor peşinden "öyleyse ver günahlarımı" :) kadir olsa "dudaklarına hasret kaldım gel buraya öpücem öpücem dedim huleeeeeyynn" diye çığrınırdı herhalde gerçi juliet de az değil "öyleyse şimdi günah dudaklarım da kaldı" derken herhalde dünden razı amaaan neyse düşünüyorum da jüliet bana uymaz rome da kime uyar bilmiyorum birbirine bu şekilde konuşan bir çift görsem piiiiiiiiii delimisiniz olm siz der koşarak uzaklaşırım piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM eheueh ama var bi asalet baksana cumlelere ahhhh .)

öperimmm .)

Rögar dedi ki...

başlıkdaki çağrışım beni çekti desem

LoLLa dedi ki...

Rögar'iM :)))))
dogrudur derim şiddetle de başlar diye tasdik ederim :)

öperim :)

Yorum Gönder