5.12.2009

bazen. .




























11 yorum :

cemo dedi ki...

ne tatlı kedikler bunlar :)

cemo dedi ki...

http://osiriscemo.blogspot.com/2009/11/darallarn-efendisi.html

buraya bir bak istersen :)adın geçiyoda

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM dimi superOtesiSevimliler :))

LoLLa dedi ki...

AAAaaaaayyyyyyy Cemo'caniM bittim mahvoldum yerlerdeyim gulmekten :)))))))))))))
demekki neymiiiis daralanlara b.k atilmicakmis daralGelirBulurmus ;)

ps: yazinda da istegimi belirttim lakin burdan da belirtmek istiyorum ki kardeslige girmek istiorum yuksekLisansimi boyle giderse bi an once tamamlicam, arastirma konum: daralmaninDetaylari

sevgiler saygılar gulucukler .)

imza: DişiDaral

:)))))))))))))))))))))))))))

cemo dedi ki...

Bu arada birisi benim "Bazen" şiirimi beğenmiş msn profiline bile koymuş eheuheuehu sevindirik oldum len valla...

Başvurunuz onaylanmıştır...Bi ara kontrole gel :)

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM heheeeyyytt beaa :)
dedim ben sana ama senin yaptigin sey sadece şiir diil, cümleleri ağlatırken okuyanı da ağlatıyosun cogu zaman .)
okunası yaşanılası hem de nasıl. .

temeeeem geliciiiim sifre falan belirlersen haber we ama .)

mmuucckkk :)

UndefinabLe© dedi ki...

Benim gibi bir kedi manyakına... AH KEDİLER!

Öperim şekerim ^^
-D-

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'M opucukkkler gulucukler burdan oraya o zaman kediPatileriyle :)))

cemo dedi ki...

Şifreye falan gerenk yok lollacım sadece bir nevi aynı dertten muzdarip insanlar ve blogları için link değişimi gibin bişi daralanları kendi sitemizde deşifre edeciz

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM olmaz prosedurlere uymalıyız. darallar olabiliriz ama savsaklaşmayalalım spoiler ustelik daral daral üstüne olmaz hayatım once herkese birer sifre temin ederiz ardından gereken ar-ge calismalarıylan yapar eder sarar kırar dokeriz.
düşünmeye başlayalım bir an once. hatta ben simdi bi sigara iceyim dusunurken.
saglicakla kal gozlerinden selam ederim.

cemo dedi ki...

http://daralkardesligi.blogspot.com/

adresi kapılmıştır hayırlı uğurlu olsun.

Şifre mifre işlerini bilahare halledelim

Yorum Gönder