ahhhh,
merhabalar yeniden ;))
verecek en büyük ve en mutlu havadisim;
Gülşen'in yeni albümüme hayran kaldimmmmm ;)))

hatun yapmisssss walla, muhtesem guzel olmus her sarkisi teker teker. .
sevmezdim ben gülşeni,
ne bileyim boyle sanki demet akalin gibi kaltak (affola teşbihten dolayı) bi havasi varmis gibi gelirdi :/
ama ne yalan soyleyeyim ilkkk kez bu kadar net dinledim her parçasını ve cok sevdim .)

evet blogum vesilesiyle kendisinden ozur dilemekteyim
gercekten çoook şık bi hatun .) sesi de oyle walla :/

ps: israrliyim demet akalin'i halen sevmiorum :/

psII: resmin uzerindeki www.michaelshow.net ibaresinden dolayi ozurler :/ :)

11 yorum :

elif dedi ki...

bazen sevmedigimiz sanatcilar bizi yaniltiyor :)

Siminya dedi ki...

bi yazı yazacanya habire herkesden ve herşeyden özürdiliyon :D

cemo dedi ki...

Ben zerre hazzetmem kendisinden...

LoLLa dedi ki...

elif hem de nasil yanilmak :)))
gulsen dinlemeye gidicem bu ay icinde :))

LoLLa dedi ki...

Siminya'M ahauahau ruhumda var nezaket anacim benim ;)

LoLLa dedi ki...

cemocanim bende etmezdim ama sasirdim dogrusu :/ :)

mujk

ps: dediklerine harfiyen uyuyorum dans konusunda bu arada :))))

HaYaL MeYaL dedi ki...

y sevmiorm bu kadını :S

The SummerSon dedi ki...

"Uyan da Gidelim" şarkısını beğendim ben :)

LoLLa dedi ki...

HaYaL MeYaL sarkilar super bi dene bak ;)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon'iM ben hepsine bayildim be yaw :/

Sevgi Damlalarım dedi ki...

süperr evet çok güzel bir albüm sevgiler canım

Yorum Gönder