22.01.2010

MUCİZE





öncelikle merhabalar uçaraktan ve şaşkınlıktan popom tavandayken :))))

BUGUN Bİ MUCİZE YAŞANDI,
KARIN ALTINDA,
ÖYLECE. .

bu arada bir onceki yazimda bulunan yorumlari ayri ayri cevaplayacak gücü bulamadim kendimde ilk kez, cunku ÇOKKKKK AFALLAMIŞ DURUMDAYIM. .
bahar gelsin , Sevgi Damlalarım, beenmaya 'M, The SummerSon 'iM, cemo'M, HaYaL MeYaL'iM,
Eliza Doolittle 'M ve LinkinPark' iM guzel yorumlariniza temennilerinize ayri ayri opucukler gulucukler insallahlar sevgiler .)

sınavim guzel gecti vee sanirim MezunLoLLa' yim,

fakaaaaaaaaat..
öyle bir şey oldu ki,
nefesim kesildi,
zaman durdu,
güneş açtı,
ansızın,
aniden,
bir anda,
tüm yollar kapanmışken,
edilen sessiz yeminler birken,,
bir damla gözyaşım aktı. .

MUCİZELER VAR ! VALLAHİ DE VAR, BİLLAHİ DE VAR ! HELE DE KALBİNİZ TEMİZSE, ALLAH DA VAR, İÇTEN İÇE SÖYLENENLERİ DUYAN ALLAH ! BÖYLE HEDİYE GİBİ KUCAĞINIZA BIRAKIVEREN ALLAH, BİR ANDA. . MUCİZE. . YEMİNLER EDİYORUM Kİ MUCİZE. . bir mucize yaşamayan bilemez bu hissi, ben hayatımda İLK KEZ YAŞADIM.. İLKTİ. .
ben daha ne deyem,
nere gidem
gidem ki vurulam
gözlerinden akan yaşı. .

gelicem
bi toparlanayım

sevgiler. .

lolla

22 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Gözlerim dolduu LoLLa!
Çok mutlu oldum, çook! <3

-D-

cemo dedi ki...

Hadi bakalım o mucize neymiş bi anlatıver gelince :)

sünter dedi ki...

Anam nasilda meraklandim ben simdiii:))
Aslinda hic de öyle merakli teyzelerden degilimdir normalde ama öyle bir yazmissinki. Cabucak toparlan da kurtar bizi meraktan.

Öpüyorum

papaz her zaman pilav yemez dedi ki...

mezun LoLLa'ya
bundan sonraki yaşamında başarıLar....

The SummerSon dedi ki...

N'oldu, n'oldu? :) Anlat hadi bir an önce :)

GeCe dedi ki...

çok sevindim ve mucuizeyi merak ettim yolun açık olsun yeni bir hayat başlıyor

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'iM tesekkur ederimmmmm biricik .)

LoLLa dedi ki...

cemocanim durumlar iste bele :/

LoLLa dedi ki...

SÜNTER'iM durumu kısaca ozetleyim sana ;)
cooook eski coook deger verdigim bir eski dost okulda son gunumde son vedasini etmek icin geldi,,
o kadar degerliyim ki onun icin,
o kadar degerli ki benim icin,
zamaninda kanliBicakli ayrilmis olan biz,
duzgun bir veda icin yuz yuzeydik dolu gozlerle. .
.)

LoLLa dedi ki...

papaz her zaman pilav yemez ahhhh tesekkur ederim bi mukabele ;)

ps: bil mukabale mi? bir mukabele mi? bi mukabele mi? inan bilmiorum idare et ;)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon sayfana gelecegim en yakın zamanda yayınlanmayacak olan bi yorum daha ;)

LoLLa dedi ki...

GeCe'M sana da ugrayacagim .)
guzel dilegin icin cooook tesekkur ederim .)

sevgiler opucukler gulucukler .)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon deal? ;)))

The SummerSon dedi ki...

I think I got it :)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon'iM yeaahh :)

loves .)

The SummerSon dedi ki...

Thank you LoLLa, loves :)

Su dedi ki...

tebrik ederim fıstığımm

Sevgi Damlalarım dedi ki...

sevindim herşeyin yolunda gitmesine.İnsan kendi mucizesini kendi yaşarr fıstıgım senin mucizen belliki seni etkilemiş bende sevgi damlalrımı bırakıp kacayım

sophie'nin dünyası dedi ki...

ne güzel yaa...mucizelere inanan insanları seviyorum,hihi evet seviyorum...

LoLLa dedi ki...

Su .)
tesekkur ederim biricigimmm .)

kissesssss .)

LoLLa dedi ki...

Sevgi Damlalarım'M evetttt gercekten mucizeydi..
.)

mmmuuuccckkkkkkkks ;)

LoLLa dedi ki...

sophie'nin dünyası biz mucizeleri sevioruz dimi ;)

opuucukler gulucukler sana .)

Yorum Gönder