ahh efenimmm
annatamağğğm nasiğğ mutluyum nassssi annatamağğmmm
tavandan yaziorum su an bu satirlari ;)
saat sabahin 4 ü yarim saat oldu home home sweet home yapali kostum buraya hemenn
niye cunku detaylari annatmam lazimmmmm :)
okul bittiiiğğğğğ
ehhheeh kısaca boyle diip gidiomusum ahauahau :)))

sonuclari yarin beklioduk biliosunuz ama bugun cart die okulun sayfasi aciliverdi ben daha kendimi hazirlayamadan :))
allaaam dedim kesin gene kaldim :))))
alismamis seyde don durmaz misali ben de kalirim diye inceden bi aydin havasi caliodum kendime :)))
neyse efenim bi acildi nı nı nııııın mezunLoLLaaa :))))))
hemen es dost bilumum arkadas hoca akraba nerde ne kadar tanidik simaen bile olsa arandiii cigliklar icinde tir tir titreyerekten :)
saga sola yalpa vururkene, ev zaten dandini cambazlikla geciorum odamdan karsiya :))
neyse enemmm dedim atlattigim ne kadar ortak arkadas varsa hepsi itinayla unutulmadan arandiiiiii haddddddi denildi :)))) kutliciiiizzz ;)
orda babamdan veto yedik once biz kutliciiiiz hadiii mesrepe gidios :s
he ne nasi ciddi mi seklinde yeniden tlf trafigi:
caniiim sey ben ehhe bi iki saat aile esrafiynan takiliiiiciiim siz bekleyin geliorum koordinatlara gore denildi ve hoooop LoLLa disarda :))))
tabii LoLLa'nin ici yanmakta sevincten ;)
farkeder mi disardaki inceden tipiyi :)

hasta olmam insallah :)))
boyle mezun oldum allaaaaam sagol walla tesekkur ederim Rabb'im yaw buyuksun :)))
loyyy :)
amin :)))))


hatirlarsiniz sizler .)
finans sinavinin akabinde neler oldugunu burda ve bir de burda
spss le cebellesmem surda
sittiiimin sinavlarinda nasil panik panik dolastigim orda
sinavlar oncesi alkole nasil bulandigim burda
sevgili okulumun bomba panigi surda
siktatistik maliyet calisma seklim burda
vee dandirik doefl sorunum kaldigim donem burda
tezimi yazarken ki halim orda
bitmeyecek bu deyip birakma cabalarim surda
okul bitsin diye size yalvarislarim burda
bitmez dedigim birakmaya calistigim tezimi bitirdigim gunku cildirisim ve msnimi feda edisim surda
hayatta en sevdiklerimin basinda gelen kadifeGülümün mezun oluşu ve benim ağlaklarım burda
adim adim sinavlardan gecisim ve deliligim bir tık buraya
sevgili toefl den son cortlayisim surda
nöel dayi'dan okul bitsin baska bisi istemicem deyislerim burda kendisi
okulda sadece ve sadece sevdigim tek ders olan muhasebe dersimi geri isteyişim burda
(gerci bu istegimin okulla yahut dersle alakasi yok ama;)))

ve boylecee bitirdik okulu hep beraber sizlerle .)

ps: bugun her sey ayri bir guzeldi ustelik,
yeniden nefes almaya basladim,
bilenler bilir araya cook seyler girdi, burdan cok yazılar kalktı, cok gozyaslari birakildi,
cok agladik birlikte, cok tepindim yaaa yaa diye,
ama iste; nefes almak..
hayat sadece nefesten ibaretmis meger,
zaten biliodum ama yediremiodum kendime,,
ama nefes almak önemliymiş..

ps II: bi yagan bi vazgecen kar mezuniyet haberimle simdi araliksiz yagmakta .)

ps III: ŞİMDİ ŞEHRİM DAHA DA ANLAMLI..
ben bi yaz cocugu ve tum yaz ayları bana hediyelerle gelmekte..
TEMMUZ. .
ahhh. .
olsun,
beklenen temmuz gelse de gelmese de o hep yaşanacak. .
vazgecilemeyen Temmuz..

ahhhh ki ne ahhhh. .

buralardayım ;)

ps SON: sevgiler gulucukler opucukler herkese heyecanlı hevesli simarik kahkahalarla :)))

14 yorum :

Burcu dedi ki...

lOLLA haklı olarak çok keyiflisin yazından kesinlikle anlaşılıyor, gözün aydın diyip tebriklerimi gönderiyorum :))

beenmaya dedi ki...

o zaman hepimize hayırlı uğurlu olsun :)))

okul bitti ama şimdi de hayat başlıyor hadi hayırlısı :))

Bekriya dedi ki...

aferin sana kocaman :)

Su dedi ki...

tebrik ederim bebeğim. :)))

yani neredeyse şu okuldan ve ondan gittiğine en çok ben sevineceğim. )

bahar gelsin dedi ki...

hayırlı olsun benim masterdan 3 bütüm geldi darısı başıma

The SummerSon dedi ki...

Tebrikler LoLLa'cım :) Yorum biraz geç olabilir, bir haftaya yakındır okumuyordum yazılanları.

LoLLa dedi ki...

Burcu cccoook tesekkurler ederimmmm .)

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA'M oi evetttt yaw basladi galiba simdiden ;)

du bakalim gorcez hep beraber neler olcek .)

mmmuuucccckkkkkk bi suru bi suru loyyy ;)

LoLLa dedi ki...

BEKRIYA'M tesekkkkur ederimmmm bitti bak .)
oooy oyy oy :)

opucukler bi dolu sana .)

LoLLa dedi ki...

Su tesekkur ederim bebegimmmmmm .)

ps: walla oh dedik dimi hep beraber :)

sevgiler gulucukler .)

LoLLa dedi ki...

bahar gelsin'iM yaaaauw sen master yapisiiiin ben lisans bitirdim simdilik ustu kalsin bana ama senin az kalmissss biticekkkk .)

ps: bitiomus :)
ps II: loyyy ;)

kissessss .)

LoLLa dedi ki...

The SummerSon'iM tesekkur ederiiiğğğmmm ;)

bende yoktum olsun :p

mmmuucccccck .)

GeCe dedi ki...

çok sevindim ama okulu öyle bir arayacaksın ki keşke hep öğrenci olsam diyeceksin bak gör ben varya çok istiyorum hühühüh

LoLLa dedi ki...

GeCe'Mm ayyy bende cokkkk sevindim hala sevinmekteyim .)

:s kiyamam aglama olsun hayata atildik hayatla bogusuos biz korkma :p

ps: halaYeniMezunPsikolojisindenCikamayanLoLLa ;)

Yorum Gönder