7.01.2010

serzeniş

yorgunum uykusuzum sinirlerim gergin bugun :/
ozel bir nedeni yok, uykularim gitti :(

ve gece kusu oksan seklinde dolasiorum evin icinde :/
niye boyle bi betimlemeye ihtiyac duydum bilmiorum galiba hulya avsar beni andi ya da bi yerlerde dizisi gosterime girdi :)))))))))))))))))))))))

farmville ile coook mutluyum, cilekler agaclar inekler ve de OKUZler !
degmeyin keyfime gitsin ya da atin beni cope rapunzel gibin 100 yıl sonra uyanayim :/

hiç keyfim yok..

midem ağrıyo :(

mutsuz muyum?
hayır,
mutlu muyum?
hayır.

sonuc: sifir

sonradan gelen edit: rapunzel degil uyuyan guzel olucak orasi

sonradan gelen ikinci edit: midem hala agrio :/

11 yorum :

delirapunzel dedi ki...

bencede beybi şahsen rapunzel uyuyamamak konusunda ince hastalığa tutulmuş durumda, gebercik kuşu gibi günlerce uyumuyorum!!!

senin mutsuzluğuna gelince sanırırım hayatında ki heycanlar tükendi, yada tükettiler!!
silkelern ve kendine dön lütfen;)

cemo dedi ki...

:( kesin gidiyosun yanii :(((

LoLLa dedi ki...

delirapunzel'im :)
bilmem noldu :/
bana da anlat ://
mmuucccs

LoLLa dedi ki...

cemocanimm .(

UndefinabLe© dedi ki...

Ya neden didiyosuuuun?!
Ya da git de kendini bul bi, ha?! Bana da gerek bir gidiş, ben de geleyim mi seninle?! (=

Öperim, iyi ol ;)
-D-

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'M bilsem :/

sen de gel :'(

beenmaya dedi ki...

geçmiş olsun kuzum dikkat et kendine...

LoLLa dedi ki...

beenmaya'm tesekkur ettim .)

ZIBBIDI dedi ki...

Değişiklik iyidir bende gidicem zati yandaki şehire..:D

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDIM yandaki sehir :s

GeCe dedi ki...

ooo maltaymış bence iyi bir başlangıç diğerleri de olur daha sonra tabi istersen

Yorum Gönder