11.01.2010

son


gün sayiyorum,
yolculuga 20 var :/
bitse de gitsek derim ben hep, bu sefer fazla uzadi :s
zaman mi gecmio nedir, gerci allahtan Ville's ler var :))))

ah bu arada az once bir garip yorum sildim,
kisaca dio ki 'lolla oo nerelerdesin eksik kaldiydim yazilarin olmadan',
şimdi aslinda bu yorum gayeeet normal burda hemfikiriz,
lakin yorumun ortalarinda beni irkilten bi cumle vardi:
"nedensiz değildir hiç bir veda kedicik bunu unutma bir sen varsındır gerisi teferruat"

son u harfinin ustunde de sapka vardi, wordKaynagi sanirim :))))

bu cumleyi pek anlamadim, lakin kendisi burdan beni takip ediosa biliodur ki
DARALDIGIM ICIN GIDIYORUM, baska bir nedeni yoktur,,
ayrica kedicik dedigine gore beni tanimio, ben KEDI SEVMEM. . !
bi de su var; bana kedicik denmesinden hic hoslanmam. .!
anyway,
olen tum kedilerin ruhuna fatiha,,

ps: sayin yorumcuyu ayrica tebrik ediorum cumleleri iyi kuruo, en az benim kadar iyi oynamakta onlarla. .

ahh bu arada okula kabul edildim sonunda .))))

bitti havadisler gidiorum farmVille'e ;))))

opucukler sevgiler teeek tek .)

5 yorum :

UndefinabLe© dedi ki...

Blogunu baştan sona okumam gerek sanırım LoLLa'm yahu :S Ben bir ara çok çok uzaklarda kalmıştım, blog mlog okumuyordum. O ara sana bişeler olmuş herhal. Hmmm...

Bir de git de rahatla şekerim yahu! Ne bu sıkıntı sıkıntı... İnsan da bir yere kadar kaldırabiliyor yani! Benim de finaller bitsin, kaçmayı düşünüyorum. (Sanırım iki yorumdur aynı şeyi söylüyorum) (=

Öperim LoLLa'mı (=

cemo dedi ki...

Gitme ya ne güzel daha uzuneşşek oynayacaktık.

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'M okuma bebegim gereksiz seyler cogu :))))
15 gun sonrayi bekle yenilenme icin ;)))
daha verimli oluciiizzz ;)))
ben yani :)))

mmuujjkk

LoLLa dedi ki...

Cemocanim yine oynicazzz gitsemde gelirim senin icin .)
hem annem babam burda yasiii yaw komple silip atamam ki ,)
sen hele gel yerles ankiraya :)

GeCe dedi ki...

ya bir süredir okuyamadım şimdi anlamlandırmakta zorluk cekiyorum sanırım yurt sışına master a falan gideceksin ve kabul edildin galiba çok sevindim du ben bi eskileri de okuyayım :))

Yorum Gönder