geldiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmm ;)
evet naptigim belli degil gibi gorunuo ordan ama evet ikizler burcu olusumun arkasina saklanip goz kirpiorum burdan gulucuklerle ;)
biliorum haydaaaa ahhh LoLLa ahh diyenler var su anda tebessum & kahkahalarla :/ .)
ama ben bi yaramaz cocuk kristal melekler var ellerimde kırıldı kimisi ama hala içimdedir sızısı. .
.)
ok ok tamaaam haklisiniz ama geri geldim iste napayim dayanamadim :/
bir de blogumu kapatmaya kıyamadım ilk göz ağrım.. .)
evet gerçekten ilk göz ağrım. .
ama yeniYıl kararlari vermedim bu sefer madde madde :)
cunku biliosunuz ki ben neye karar versem cat diye kicimin ustune oturuorum allaaaam noldu yine seklinde :/
yaptigim tek sey sakin olma egzersizleri yapmak,
nasil yapiorum bunu?
adım adım başladı aslında sürec,
ciddi bir kayıp verdikten sonra,
tuuuu hay allah benim.. derken farkettim sakin olmam gerektigini,
önce sevgili aslanParçasının (ki kendisi biricikTapılasıKardeşim olur) arkamdan iş çevirdikten sonra masum masum yuzume bakıp yardim istemesine sesimi bile yukseltmeden cozum yolları aradim,
sonra hayatta yapmam dedigim bir iki seyi yaptim ve noldu acaba diye dusunmedim
(gercekten dusunmedim),
bir arkadasimin kredi karti borcunu ogrendikten sonra durumu annesine ben acikladim
(o baygin yatiodu cunku kanapede :))),
ve bir kac sey daha..

bunlari yasarken gayet sakindim, mumkun mertebe .)
ama hala devam etmekte sürecim..

en buyuk nedenlerimden biri de eski yılda kalmak icin diretirken ben,
son anda hayatın yeniden başlaması oldu..
evet evet hayat başladı..
yeniden..
yani sanirim :/
hayir emin degilim neler oldugundan ve de olacagindan,,
olsun..
yine de. .

ama bu sefer ben sakinim,
bu sefer bir şey düşünürken eyleme gecmeden önce,
içimdeki kelebeklerin kanatlarini zedelemeden once bi durup bi dusunup kendimi tartip oyle,,
hatta kırk kere dusunup kırkbirincide hareket edicem..
2010 ne getirir ne goturur bilemem..

veeeee kendime en buyuk kazigim:
facebook aciciiiimmmmm :))))
amaaa esas amac farmville :))))))

kadifeGülüm biriciğim inciTanem Hatay'da ikamet ederken ve ben de buralarda popmundo ve bahçıvanlar diyarı oynarken aklıma girdi haddddi farmville oynayalim diye :)
ahh dedim yapma nolurrr dedim ama ne mumkun :)))

eveeeeet farmville oynayanlariniz varsa seve seve gulucuklerle hediye inek kabul edebilirim :)))
ahhh nasil mutlu olurum allaaaaam ;)

simdilik böyle ;)

ps: her an yeni bi atak gerceklestirme ihtimalime karsi gunde onBinBesyuz kere ben sakinim ben sakinim cumlesi kuruorum ;)
buraya da ben sakinim yazmaya baslarsam bilin ki hal ve gidiş kotu :/

gittim ama geliciiiiim ;))

ps: son yazima gelen guzel yorumlari yayinlayamadim,
yani yayinlamak istemedim cunku aralarinda beni aglatanlar oldu, epey ozeller oldu ama sunu bilmenizi istiyorum
esasen kapatip gitmeme nedenim burdan ayrılmak istemeyişimdir,
sizin varlğınızı gercekten çok sevişimdir..

tamamm bu sefer kactim ;)

8 yorum :

Volkan dedi ki...

sen şu oyunları bıraksan hayat daha güzel, bayram gibi olacak ama dinlemiyosun :PP

UndefinabLe© dedi ki...

Ben o yazını okumamışım anlaşılan :S
Evet, evet... GİTME! <3

Popmundo'ya başladım ben de, çok fena bağımlısı oldum, fena ki ne fena...

Bir de sakin olmalısın, sakin olmalıyız... Bir gün tanışırsak seninle bu konuyu uzun uzun konuşabilirim; çünkü şu sıralar FAZLA sakinim...

Öperim güzellik! (=
<3 <3 <3 <3 <3
-D-

sünter dedi ki...

Kristal melekleri kiran yaramaz cocuk:)

Bayildim ben bu benzetmeye.

Hadi bakalim simdilik git. Tekrar gelmek üzere git. Biz bekleriz seni:)

cemo dedi ki...

Düzelticiizz o gidişatı LoLLacım :)

LoLLa dedi ki...

Volkan yaaaa hayirrrrrrrrrrr :/

LoLLa dedi ki...

SÜNTER'iMmmm sevgiler gulucukler sana yildizTozlariyla .)
temeeeeem geliciiiimmm oyundayim simdi ;)
eheueheueh ;)

opucukkkkks :)

LoLLa dedi ki...

Cemo'caniM evvvvvet .)
duzelicek adım adım. .

LoLLa dedi ki...

UndefinabLe'M ;)bi ara haberleselim popmundo da ;)
mmuuccckkks ;)

ps: pembe inekin varsa sende bana onu gonder :))))))))))))

ps II: cikarciLoLLa ;)

Yorum Gönder