allaaaam atin beni cope :s
cok mutsuzum su an :(
twillight sebebim olacak benim :s
twillightli Edward wuhhhhuuu ;)
her gece eve geliorum (saat kac olursa olsun)
ve bikmadan usanmadan izliorum (uyumadan mutlaka)
ve hayatta yapmadigim bisi yapiorum;
filmi surekli geri - ileri yapiorum psikopat gibi (yeniMezun oldum ya ondan ;)))
ezberledim artik filmin hem turkce hem eng repliklerini (edward olan yerler genellikle ;))
allaaaam edward ne oyle yaa :s
bilirsiniz burda bi saruhan hünel aşkı vardi mazide kaldi o ;)
simdi bide edward cullen gercek adi ilen Robert Pattinson (ayyhhhhh)
hayir adamdaki bakislar adamdaki dudaklar adamdaki hersey ne oyle ya :s
babyFace sevmem ama edward ruyalarimda beni isirio artik o derece :)))))))))))))))))))))))
cok utaniorum kendimden utanmasam liseli ergenler gibi adamin posterlerini duvarlara asicam :s
hhhhhiiiiaaaaaa diye bagirmak istiorum :/
ooooooooof
adamin dudaklari kiraz yemis gibi pesbembeğğğğ :s
gozleri hele oooooooyyyyyyyyyyy
nasil gulucukleri var bide akillara zarar
hani soyle gulse gunes yere dusecekmis gibi :s
bakilmio adama uzun sure bi kalp carpintisi bi goz suzmeler falan baslio bende ekrana karsi :))))))))))))))))
allaaaam yaaaa allaaaaam yaaa adami yarattin madem bi tane nie ortaya saldin ki diyorum :s
kiyamam bide ben vampirim derken nasil aci cekiodu o guzelim bal gozleri :(
olsun vampirleri ailecek olmasa da ben severim :/ ;)
oldum olasi sevmisimdir zaten vampir hikayelerini nev-i şahsıma münhasır sapık ruhumda var bi ariza zaten
simdi edward geldi tam oldu :s :/
hhhooof allaaaaaaam :s
nöel dayi zamani gecti dimi ondan bisi daha isticektim :/
gerci karsima ciksa 33,5 seklinde arkama bakamadan yigilir kalirim korkudan ama edward ciksin :p
ne de guzel anlatiiii biz sadece hayvan kani iceriz derken oyy yerim
hea bide bu adamin kopek disleri de pek guzel az once bilmemKacinci kez izledikten sonra farkettim :/
bide simdi dusunuorum acaba edward a benzeyen bi adam ciksa karsima naparim :s
ooiiiiiii ;))))
adam bildiiiimiz fitMan seklinde dolasio filmde
yanniz sunu belirtmeden gecemiycem bella ya gicigim !
hatun tum film boyunca sanki asikKarakter kendisi diilmis gibi bi ofke bulutu halinde dolasio :s
aptal kari !
sanki edward zorla bunu ailesiyle tanistirmaya getirmis gibi nasi bi ofken nasi sinirli bakislar nasi melun bi surat
suratsiz kari !
hayir asik kadin modeli nasildir?
boyle aptal aptal bakar adamin yuzune
salak salak gulucukler atar falan
nerdee bella gayet buz parcasi gibi haspam !!!
ay hele bide o agactan agaca ucma sahneleri yok mu nasi kiskandim annatamam :/
kiz zaten titrek titrek bakio sarsak hareketleri var, dusecek agactan maymun gibi edward in basina kalacak sonra :s
allaaam bide nasi salaş nasi salaş ooooffffff ki ne ooooof aklim kacti walla gece gece :s

ps: edwardRobertAşkına diye bi blog mu acsak ki :s
cemocan'iM bi dusunsene bunuğğğğğ ;)

16 yorum :

LinkinPark dedi ki...

ona o kdr bağlanan tek sen değilsin ortak atmayalım seni çöpe :D

pofidiksekerim dedi ki...

Bu film bana hiiiçççççççççç ööle izlenesi filan gelmemişti...ne kitabnı oudum ne filmlerini izlemişim...


sonraa günlerden bir pazar günü...odamı toplarken kardeşim açtı filmiii izlemeye başladım...

nasıl etkilendim varyaa....

yeni ayı izlemek için aşerdim resmen...
onu izlemek için öldüm ölüdm dirildim...

izlerken de ağladım sordum kendime acaba kaç kişi vampir filmmin de ağlarki die:)ben tabiki:)

bella daa anca alt dudağını emsin:)dişlek gbi baksın:):)

bende çok dedim...inan az aşık gbi bakar diee amaaaaaaaaaaaa nerdeeeee:):):)

cemo dedi ki...

Edward'a kılım :D

GeCe dedi ki...

*=(/&%&(/&???

hadi bakalım ?

LoLLa dedi ki...

canim Ortakim dimi ya binler gidio adamin pesinden hepimizi atsak cope hatun kalmaz dunyada ahauahauahau ;)

LoLLa dedi ki...

pofidiksekerim eheueheu aglama kıyamam ben de agliorum hala :)))))

ps: weLoveEdward dimi ;)

mmuucccck :)

LoLLa dedi ki...

cemocanimm yaaaa niey kilsin ama niye ama niye ama yaaaaaaaa guzelimCocukOyyYerim :))))

LoLLa dedi ki...

GeCe'M :s ne ola ki bu sifre kombinasyonu?
himm bi bakalimm,
*=(/&%&(/&??? :

snıff uzulme ve aglama ve kafana takma cunku senin diil
mi demek? :)))

eheuehe evet sabah sabah anca bu cikti benden :)))

mmmuuuccckkkkkkkkksssssss .)

loyyyy ;)

LinkinPark dedi ki...

erkekler genelde gıcık olur ortak edward'a ama olmamak elde değildir çünkü neredeyse tüm kızlar onu seviyo :D daha toy ama naparsın :D

LoLLa dedi ki...

Ortakim toy moy beni baglamaz nöelDayinin kendisine dicem ben iste bu diye :))))

LinkinPark dedi ki...

:) :)

Sagır Kedi dedi ki...

kısaaammm açtın mıı edvartttt bloguuu mutlaka bana da haberdar et tamam mı lennn beni de ısırsın bu etttvööörttt:)))Ha bu arada Bellayı oynayan Kristin dişlegini kim bulmuşsa artık hay ben onun aklına....Bula bula onu mu bulmuş hele ben dururken hihohahhahahha:pppPppPp

kamikaze dedi ki...

Ben de çok seviyorum ama filmine gidemedim:(

LoLLa dedi ki...

Sagır Kedi'Mm acamadiğğm ama dusunuoruğmmmm iş bulabilirsem kendime sittiiimin ankirasinda :DDDD

ayrica evet kristin uyuz etti bizi bence de yaa hatun eblek gibi habire dudagini emio kendi kendine :s
salakKari hıh !

ps: tememm edward i sana verebilirim ama arada sirada gelip gorcem hauahauahaua ;))))

ps II: duy bizi edwarddddddd :p

LoLLa dedi ki...

kamikaze walla ben ne kadar izledigimi hatirlamiorum ruyalarima girio dusun artik :D

beyazın istilası dedi ki...

uçur beni edwarddd ,diye dolaştım bende aylarca... hatta evimde 4 tane posteri var odalarda..:))))

Yorum Gönder