gerginim stressliyim
hayatimdaki hersey, her plan, her yol, her guzergah anBeAn degisti simdiye kadar ve ben mudahele edemedim kararsizlikTasanBunyemden dolayi :(

allahimKahirlardayimCikmazlardayim
deyimin tam karsiligi ile tipik bi yol ayrimindayim..

sadece biraz cesarete ihtiyacim var,
sadece biraz yapabilirsin LoLLa o her ne ise yapabilirsin i duymaya ihtiyacim var,
sadece biraz LoLLa pişman da olsan senin kararin olucak durma devam et i bilmeye ihtiyacim var. .

boğazımda düğümler var. .

ps: hayır aşk meselesi değil. .

tamamen şehrim ve ****** meselesi..
gitmek mi kalmak mı?
baba baskısı ile gidip dilEğitimli bi cv ile dönmek mi?
kendi rızamla mutluMesutHuzurluşehrime dönmek mi. .

biri bana desin ki korkma. .

ps II: sağırkedi'm sevgili blogunda yorum seysi bulamadim blogunla kavga ediorum bi mudahele et :/

ps III: burdayım

ps IV: sevgiler ama buruk tebessumler..

23 yorum :

Bekriya dedi ki...

istediğini yapmak önemli ama bence fırsat varken Londraya gidip biraz o havaı solumak güzel olabilir.

yeni mezunsun, iş hayatına atıldığında her şey çok farklı olacak depresyondan depresyona gireceksin :) kaldı ki bizim ülkemizde artık iş bambaşka boyutta kimse kendi işini yapamaz halde.

iyi düşün ve öğrenciliğe devam et derim ben :) karamsar bi yorum oldu belki ama "gerçek her zaman güzel değildir"

öpüyorum :)

beenmaya dedi ki...

evet okul bitti ve asıl hayat şimdi başlıyor değil mi :))

içine sor ne istediğini. akıl ve yürek farklı farklı şeyler isteyecektir bu kesin ama sen gerçekten ne istiyorsan, misal bir 10 sene sonra kendini nerede görmek istiyorsan ona göre at adımlarını ve bu iyisiyle kötüsüyle sadece ve sadece senin kararın olsun...

NihaL dedi ki...

Canım ben en azından kendi fikrimi söylemek istiyorum sana Londraya dil eğitimi yapman konusunda babanı destekliyorum çünkü bu kesinlikle senin yararına olucak birşey hani şuan basite aldığımız o cv varya inan iş yaşantısında o yabancı dil artısı sana öyle güzel şeyler katıcakki sonucta suanda şehrinden uzaksın biraz daha sabredebilirsin bence bunu başarabilirsin Lolla

Dudu dedi ki...

Uzun zaman once ben de senin gibi gitmekle kalmak arasi bir yerlerdeydim. Ben gittim. Hayatimda aldigim en iyi karar, en iyi gitmek oymus diye dusunuyorum. Hic bir sey kaybetmeyip aksine bir suru kazanimlarla geri donmus olacaksin. Good luck :)

LoLLa dedi ki...

BEKRIYA'M :/
ooof niye bu kadar zor :(
bildigin risk almak :(

LoLLa dedi ki...

BEENMAYA'M :(
icim istio mantigim almio :(((
nasil cikmazdayim nasil anlatamam :((

LoLLa dedi ki...

NihaL evet orasi zaten en cok dusunduren :/
hani bi altı ay daha sabredip oyle londra midir mantik, yoksa huzurMutlulukSonsuzSukunet midir gereken..
:(
ama o cv var ya.. :(

LoLLa dedi ki...

Dudu ya pisman olursam :(
ya evet kolayina kacio gibi gorunuorum risktir bu ama ..
:(

NihaL dedi ki...

Bence bi 6 ay daha sabretmelisin cunku eğer bunu yapmazsan istediğin iş imkanına sahip olamazsın hem o zaman dahada huzursuz olursun ama dusunsene 6 ay dişini sıkıp dil eğitimini aldıktan sonra huzurMutlulukSonsuzSukunet sonsuza dek seninle olucak hanı o zamanda problemlerin olucak ama en azından uzun surmıcek o yuzden bazen baba sözü dinlemek gerekiyor :)

sELIFm dedi ki...

bence gitmelisin ...6aylik gitmememin pismanligini daha sonra yillarindan cikabilir..ben annemi dinleyip vazgectim kendi dusuncelerimden ama hicte mutlu olmadim emin ol...6ay cok uzun bi sure degil zaten!!!imkanin varsa gitmelisin Lolla..

Bekriya dedi ki...

bir süreliğine tatile gidiyormuşsun gibi düşün, döndüğünde bugün kapalı olan kapılar aralanmış olacak sana.

git orda kal demiyoruz ayol :) hem bize ordan güzel kartpostallar atarsın olmaz mı :)

ne istiyorsan nasıl mutlu olacaksan ömrün boyunca onu yap, bugünü değil yarını hesapla :)

Dudu dedi ki...

Pisman oldugun an kalkip geri donmek senin elinde. Belki azcik para kaybin olur ama eger o kadar pismansan onu da gozun gormez zaten. Hem UK dedigin ne ki bir kac saatlik ucak yolculugu. Ben kalkip Amerika'ya gitmistim :)

Sagır Kedi dedi ki...

Ya ben bir uzun yorum yazmıştım hala onay mı bekliyor yoksa yorumum hata mı verdi bilmem ki..Tüh gitti uzuncuk yorumum:(Şimdi Lollacım sana blogumdan cvp verdim:)))Yazına gelince ebeveynlerin baskı yapmasını yanlış buluyorum babanın yaptıgı yanlış bence seni bu kadar sıkıntıya soktuguna göre:(((Bence sen korkma beynin var düşün taşın artıları eksileri tart ona göre karar vereceksindir.

kamikaze dedi ki...

Selam lolla umarım her şey istediğin gibi olur.Bloğunu takip edeceğim.çokkk güzel.Hayatta her şey dilediğin gibi olsun:))

ZIBBIDI dedi ki...

LoLLa'm.. İnsan yapmadıklarından pişmanlık duyar..

LoLLa dedi ki...

NihaL'iM haklisin be yaw bugun sabah saatlerinde laaaan diye aniden dank etti kafama :/
ne war ki 6 ay yaw .)

Mmm tesekkur ederim cesaret verici guzel ilgin icin .)

loyy .)

LoLLa dedi ki...

sELIFm efet biraz bekleyip gidiciiiim insalla .)

ama nasi zor karar verdim annatamam surece, lakin bugun aniden bisi oldu temem len dedim :)

mmuucckkkks bi suru .)

LoLLa dedi ki...

BEKRIYA'M evett dogru yolu buldum galiba bi haftalik derinKederKahirdan sonra .)

buna sukur hala karar veremio olabilirdim dimi :/

bisi olmaz 6 ay ne ki dimiğğ :/ .)

opucukkkler sevgiler gulucukler sana .)

LoLLa dedi ki...

Dudu'cuM efettt verdiniz bana gazi hadi bakem :)))))

Umm tesekkur ederim ayrica sana da ilgin ve de destegin icin .)

LoLLa dedi ki...

Sagır Kedi'Mmm bilmiorum ki bakiiim simdi saklanmis da olabulu gozumden cevaplanamadan :/

heaa efettt karar verdim bakalim bi alamete bindim ama nolicikkk gorcez hep beraber ;)

LoLLa dedi ki...

kamikaze ayhhh tesekkur ederim nasi guzel bi ilgidir ki bu hhhi mutlu oldum .)

kissses .)

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'Mm oole de risk almak istemedim yeni mezuğğğğnken daha tuyu bitmemis :/

du bakalim neler olcek gorcez buralardan .)

opucukkks sevgilers gulucuklers .)

loy :)

Bekriya dedi ki...

bişicik diil :) güzel olmuş bence

Yorum Gönder