23.02.2010

havadisler


selamlar herkese ayrı ayrı sevgilerle .)
degisik bi durum yok ve ben yine tikandim sanirim pek bisey yazamiyorum :/
ama buralardayim, takipteyim tum sevdigim blog & sahiplerini .)
ben biraktim siz kosun gibi oldu ama geliciiim birikiyorum kendime .)
laki gitmeden bir guzellik paylasmak istiyorum ;)
kendisi kavak yellerinde boy gosterdi, lakin ben ona biraz gec kald,m dun gece kesfettim ;)
eheueheueh yoo yoo yooo okan'ın programinda tanistik :))))
ben daha da bisi demiyorum :s
;)

ekim 1979 doğumlu,
cafe sahibiymis, ki bilginin orginali burda .)
hayir forum forum gezmiorum gııgle a emir yazınca cikiiii :D
tam olarak atıf emir benderlioğlu imiş kendisi :)

baskaaaa..
hımmm..
e baska bisi yok gundemde,
ayni iste farmVille, countryLife ha simdi bide tikiFarm :D

annem kafami kirmaya calisio inatla ise girmeyip gidis tarihini bekledigimi sanio :)
halbuki degil, tamamen tesadufler .)

neyse bitti :/

:)
loy ;)

sevgiler opucukler herkese gulucuklerle .)

ps öbeği I:

*evet keyifsizim gibisu an :s
*ama mutluyum ;)

ps öbeği II:

*başlık-resim-içerik alakasız farkindayim
*olsun

gittimmmmmmm

sonradan gelen edit: yazim hatalari, grammer hatalari, anlam kaymalari dolu ilk defa :s
ben bile anlamadim ne yazdigimi :D
affola ;)

12 yorum :

papaz her zaman pilav yemez dedi ki...

gerçekten tıkanmış olmalısın..
bence iyice dinlen , biriktir ve yeniden yazmaya başLa.....

Sagır Kedi dedi ki...

Ayol gene ne zırvaladın böööleee:)))En azından oldugun gibi yazıyosun ya komiksin:)

Bekriya dedi ki...

kızııım ben o benderlioğluna hastayım sen en diyosun :) adına fanclup açarım yaw :) okanda ben de gördüm ama izleyemedim oyyyy oyyy :)

kamikaze dedi ki...

canımmm ben de yazamıorum bişi ama sen güzel yazıorsun:) Ben de kavak yellerini ara sıra takip ediyorum.Paylaştığın bilgi iyi oldu.o yakışıklının ismini bilmiyordum.sayende öğrendim:)

LoLLa dedi ki...

papaz her zaman pilav yemez evet dedigin gibi .)

LoLLa dedi ki...

Sagır KediMm hea sagol ya komiksin diip gitmis hea ;)))

mmuujjuuukkk

LoLLa dedi ki...

BEKRIYAMMM acalim fan clup acalim fan home acalim butun fanlari acalim ahauahauah ;)))))

mmuucccckkk bi suru bi suru .)

LoLLa dedi ki...

kamikaze'cim ayhh teskurler ettimmm .)

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

dün kaktüsümün nasıl büyüdüğünü farkedip şaşırınca sen geldin aklıma... nasılsın, kaktüsün nasıl? :)

LoLLa dedi ki...

böğürtlenin 'ö'süüü ayhhh ne guzel hatirlanmak sevilmek .)
yasasinn ;)
kaktuslerim buyuyo benimdeğğğğ resimlerini bi ara firsat bulunca senin için yayinlicam burda .)

opucukler gulucukler sevgiler sana .)

böğürtlenin 'ö'süüü... dedi ki...

tamaam bekliyorum resimlerii:)))
ayrıcaaa LoLLacıım seni unutmuyorum ki hatırlıyım:)) çünkü 2 ortak arkadaşımız var(yani Volkan dışında bir de gerçek hayattan var,görünce şaşırdım)
yanii facebookta da yorumlarını takip ediyoruumm:))

benden deee öpcüklerrr:x

LoLLa dedi ki...

böğürtlenin 'ö'süüü'M ;)
mmmuuuccccccccccccccccccccck o zaman ;)

Yorum Gönder