nasi bi intikam seklidir :s
ebru polat kendisi taş evet orda hemfikirim siz bazi beylerle :))
lakin hatunKişi psikopat :s
sarkinin girisi guzel oryantatik ezgiler tinilar etc lakin manayi anlayamadim :))))
oooleeeaayy sonunda aldattim aq diye bagirio :)))
looooyyyy :))))))))))))))

ps: ilginc intikam sekli..

* aldatirim uleenn ben cocuk diilim
- aldatamassin cocuksun sen hafifsin bide
* hehh sen gorursun
- laaaaaan
* cocuk dedin hafifsin dedin yapamam sandin ama yaptim iste lülülülülü
- yüregim yaniooooo
* yansın benimde icim kan aglio pehhhh

ahauahauahauahaua

9 yorum :

é L L a dedi ki...

sen de olmasan gulecegimiz yok lolla :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Delisin sen ya ahahah ama haksız sayılmazsın anasını satayım :)

cemo dedi ki...

Ebru Polat kişisini hiç sevemedim :((( çok yapmacık be

LoLLa dedi ki...

é L L a'M eheueheueheueheuehe komik yauw hersey :))))

LoLLa dedi ki...

STİL DİREKTÖRÜ'M ahauahauahaua dimi ama bak hatun psikopat gibin biz napalim dimiğ ;)

LoLLa dedi ki...

Cemocanim bak sonra bi yerde goruruz wuuuu bu neaaa taşşş dersin kafani kirarim ama :D

LinkinPark dedi ki...

bende sevmiyorm pek bu ebru polat'ı ortak cemo'nunda dediği gibi yapmacığın alası.Gıcık bi kişilik kısaca...

kamikaze dedi ki...

Çok güzel yazıyorsun vallahi.:) yavaş yavaş oyunculuğunu geliştirecektir Ebru Polat:) şarkı da çok güzelmişşşş.

LoLLa dedi ki...

kamikaze ehehehe tenk yu verimaç :)
walla ben de sarkiyi sevdim :))

Yorum Gönder