* artik ankira dusmaniyim, bu boyle biline..

** karar vermenin huzuru icinde psikopat gibi butun facebook oyunlarina sardim
zaten farmVille ve country life manyaaa olmustum simdi oteki platform oyunlarindan cikip kendimi face uygulamalarina adadim yuksek ihtisas yapicam insallah

*** gozlerim portledi sabah 10 ertesi sabah 5 vardiyasinda pc basinda durmaktan

**** autocad ogrenmeyi dusunuorum kulaga ne kadar mantiksiz gelse de

***** bilumum sertifika programlarina katilmayi dusunuorum ucer aylik,
******a gitmeden once cvMin tozunu attiricam hatta gelecek yil cumhurbaskanliina adaylik bilem koyabilirim
bolece teyyip ve tefrikasi ve saz ekibinden kurtulurus diye dusunmekteyim

ps: Tayyip Erdoğan taraftari olanlar olabiler, affola, kişiseldir gicigim, o benim için teyyip ya da teb

****** herkese gulucukler opucukler sevgiler ;)

19 yorum :

sELIFm dedi ki...

Lolla vur dediysek öldur demedik canim ne demisler tilkinin dönup dolasip döncegi yer kurkcu dukkanidir diye :)) ankiraya iyi davran yazikkk :) ben cok özledimmm ankaramiii yaaa off offf :))

cemo dedi ki...

Farmville'le aldatıyosun beni değilmi böhühühühühüh :((( Annemin evine gidiyorum ben hıh.

Bekriya dedi ki...

hayatını yaşa bebeğim bu günler bi daha gelmez :) sen aday ol cumahurbaşkanlığına, başbakanlığa nereye olursan ol oyum senin :)

öptüm çokça :)

Dudu dedi ki...

Hazir vakit varken biraz da London arastirmasi yap bence. Ne yenir? Ne icilir? Nerede eglenilir? Nerede alisveris yapilir:) Son 2 en onemlileridir:)

NihaL dedi ki...

o Farm'dan bian önce kurtarmaya bak kendini bende bi ara müptelasıydım 51. levelde bıraktım oyunu:) bu ülkeye yaptığı onca şeyden sonra pek seveni olduğunu sanmıorum canım, kızz aday olda kurtar bizi bu eziyettenn :))

LoLLa dedi ki...

sELIFm benim tukkanim burda diil eaaaggghhh :/
oglen oglen agresyon yaptim ozur :))))))

bakcez artik senin icin ii bakmaya caliscam soz .)

ps: ama arada daralirsam bana ankiraDestekHattindan destek ver nolur yoksa cildirmam isten diil :/

kissesss loves .)

LoLLa dedi ki...

CEMOCANIM yaahh gel yaa aldatmiorum gercekten biraz bakiorum bak gercekten gel buraya yaaaaaaa ;)

LoLLa dedi ki...

BEKRIYA'M ooollleeeyyyyyy temeeeğğğmm teyyip yaktim cirani len :p

LoLLa dedi ki...

Dudu'M yaaagghh bak aklima giriiiisin heaa

ps: bu arada dun gece basladim arastirmaya eheuehee Ssshhh haberleri aticiim sanağğğğ ;)

mmmuujjjuukkkk .)

LoLLa dedi ki...

NihaL bildiiiin gece gece aklima takilio acaba patlicanlarim olmus mudur ki, biber mi eksem hıımmm diye siyirdim walla :/
hayir bide su valentine seysi cikti iice asabim bozuldu her cikan hediyeyi kapmaya calisirken olan gozlerimle reflekslerime oliii :s

ps: ollleeeyyy etti 2 oy temeeeğğğmmmm ;))

opucukkksler bi suru .)

loyy

kamikaze dedi ki...

Benim de oyum sana.Kurtar biziiii:)

Cv ni gören çatlayacakkk:) londra çok güzel şehirmiş.İnşallah oraları doya doya gezersin canım.

ps: Farmville'ye hiç bulaşmadım ben.Bir de öğrenemezsem rezil olurum:)Daha tavla oyununu bilmiyorum:):):):):):):)

kamikaze dedi ki...

Bugün kurtlar vadisi günü.Bakalım ne yapıcaklar:)

ZIBBIDI dedi ki...

Kışın 90 gün,hemde asker olarak Ankara da bulunmuşluğum war ki düşmanlığını canı gönülden destekliyorum..:S

The SummerSon dedi ki...

Ankara'ya düşman olma LoLLa :(

Sagır Kedi dedi ki...

Pouhahahha bak o saatler yüzünden senlen msn de karşılaşamıyoruz:)) Ee ben şey için yorum yazcaktım Cumhurbaşkanı olursan beni de torpil geçersin degil mi hihohahhaha:)))

LoLLa dedi ki...

kamikaze'ciM oyle umuorum walla catlamazlarsa ben catlarim orta yerimden :/

ps: farmVille e bulasma bagimlilik yapio :s
ps II: yasiorum ordan biliorum :)

sevgiler .)

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'MM ohh be yaw .)

gelBirlikOlalimAnkirayiYakalim ahauahaua

ps: Allah Korusun tabii :(

LoLLa dedi ki...

The SummerSon'iM ömrümü yedi..

LoLLa dedi ki...

Sagır Kedi'Mm ahauahauahau tememm bu hafta ici ;)

ps: tabbbi ki gecmem miğğğğ merak etme hem biz kendimiz basliBasina esas torpil olcaz ;)

Yorum Gönder