5.02.2010

LeYLeK :/


şu an şaşkınım :s
garip bisi gordum dun tv de ve arastirmaciKisiligim on plana cikiverdi dur bakaris diye :)
sevgili leylekler dururken tek bacaklarını havaya kaldiriolar ceza almis gibin :s
kiyamam :/

evrensel bisi galiba bu :/
ilkokulda nedense sevgili sinifimizin allaan cezasi tahtasinin onunde fix 3 kisiydik:
ben, bizzatKendim ve yucel :))))
ahauahaua hakikaten ama yaa kiyamam bize minicik bebek bebek gittik hep orda durduk :(((
allahin belasi bilmemne hoca puhhhh !!!!!!!

neyse anilermizi birakalim bakiniz bilimsel gercege:

"Leylek ve balıkçıl gibi kuşların ayakları çok kemiklidir ve ayaklarında ısıyı yalıtacak yağ gibi bir madde bulunmaz. Bu yüzden ayakları çabucak üşür.
Onlar da ara sıra tek ayakları üzerinde durup diğer ayaklarını tüyleri arasında ısıtmak için vücutlarına çeker." miş :s

ayhhh kiyamam yaaa :'(

sonradanGelenHazinHikaye burda :(
ölmüş yaa :(

14 yorum :

cemo dedi ki...

Vah garibim ya :((( Bu arada hala bekliyorum biri gelcek diye

papaz her zaman pilav yemez dedi ki...

tek ayak üzerinde durma cezası acaba leyleklerden esinlenerekmi yaratıldı?

LinkinPark dedi ki...

araştırmacı kişiliğinin olmasına sevindim ortak arada bendede çıkıyo :D bu bilgiyide öğrenmiş olduk tabiki senin sayende :) ama ölüyolarmış yazık tbiki

Sagır Kedi dedi ki...

Selaaammm ben geldiiimm:)))Ayol gelir gelmez bu yazına denk geldim birde leylegin bacagını havaya kalkmasına kıyamam diyon kalbi güzel Lolla:)))Üzülme onlar hallerinden memnun:)
Haberi de okudum yazık olmuş:(

Profösör dedi ki...

Leylekleri havada göreyim diye dua ederdim ilkokulda iken. Sınıfımı geçeyim die:)

ZIBBIDI dedi ki...

Kendimi çok meraksız hissettim şimdi..Hep görür ama hiç sorgulamazdım leyleklerin o halini..İlginç..

LoLLa dedi ki...

cemocanim :(
aq zaten agliodum simdi bogure bogure agliorum (((

LoLLa dedi ki...

papaz her zaman pilav yemez olabiler ben de dusundum yaklasik yarimSaat ama ulasamadim cozume :/

LoLLa dedi ki...

Ortakim ehehe ne demek efenim ;)))

LoLLa dedi ki...

Sagır KediMMMMM nerdesinnnnn seeeğğğnnn yaaaaağğğğğğğ puhhhhh gitme bi daha len :! :))))

caniğğğğğğm loyyyy :))))

mmmuuucccckkkkk

LoLLa dedi ki...

ahauahau Profösör'üM bende n zmn gorsem hep tatile giderdik :))))))

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'M uzulmen lazim yaw :s :( :))
eeet olsun bosver ben arastiriorum iste bakariz beraber :)))

mmuuccckkk :)

kamikaze dedi ki...

leyleklerle ilgili bu gerçeği bilmiyordum.paylaştığın için sağol.Leyleğe çokk üzüülldüm:( kıyamammm.

LoLLa dedi ki...

kamikaze efettt ben de inan kahroldum mahvoldum :/

Yorum Gönder