ankirada, cok afedersiniz sittiimin ankirasinda kalicam :/
yahu ne bu basima gelen ne desem ne planlasam olmiii ya :s
hayir ben annamadim ki yukarda noluo hakkimda ne karar verildi :/
gerci bilmek de istemiorum, yoqsa hayatin anlamini sorgulamaya baslicam az kaldi :s
gerci tuyu bitmemisYeniMezun olaraktan (loyyy) acele etme dinlen dio sevgiliCanimCigerimBabam
lakin ahh işte evet hayat her an istenileni sunmuomus iki hafta oncesinden tahmin edemedim ben bunu, etrafimdaki hayatlarda gozlemlesem de :s
niyeyse hep bi ayricaligim oldugunu dusunuodu sevgili bunyom ama yokmus iste len :s
:)))
neyse buna sukur, meshurOlanKararsizligimveYenmeyeCalistigimPanikDuyguma ragmen karar verdim :))))

hep beraber gorcez bakalim neler olcik sevgili hayatimda :/

ps: bu arada panik yapmamamda ve karar verme asamamda emeği geçen tüüüüm bloggerCamiasiDostlarima (yani sizlere)
ve ozellikle yorumlariyla su kararsizBahtsızBiçareBunyoma destek olanlara (daha cok elbette eheue :))
sonsuz teşekkürler etmekteyimmmmm ;)

dünyaVarlığımızaMinnettar dostlarım ;)

pa: bu arada şurda bi video var ben yine hoop yerlerde gülmekten hahahahahaha
cemocanim napiisiiin yaa zati sinirlerim gayet gevşek ahauahaua seklinde anirmaktayim :s :))

gittiğğğğm geliciğğğğğm ;)

saygılar sevgiler gulucukler

loyyyy ;)

12 yorum :

cemo dedi ki...

Ten Ten Ten Ten Ten Ten Ten Ten Ten Ten eheuehueheuehu alem bu caponlar

Eliza Doolittle dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun Lollacan, ankara dingindir, guzeldir, ozledigimdir. Ayrica arada bayarsa da Istanbul'a her haftasonu bikac saat uzakligindadir, keyfine bak..

Bekriya dedi ki...

şimdi ben yaşlı ve kafası karışık bi kadınceğiz olduğumdan bana tane tane anlatıver evladım neye karar verdin, napacaksın :)

kamikaze dedi ki...

kararın sana şans getirsin.iyi kiiii yapmışım de kararı uyguladıktan sonra.:) videoya bayıldımmm:)

ZIBBIDI dedi ki...

Werdiğin karar watana millete hayırlı olsun o zaman kuzucum..

sünter dedi ki...

Kararin hakkinda hayirli olsun diyelim o zaman.
Ben icimden insallah gitmeyi secer demistim ama en dogru karar kendi icinden gelendir.
Sonucta londra kacmiyor ya belki henüz zamani gelmemistir gitmenin.

Derler ya "kul plan yapar, yaradan güler" diye cogu zaman öyle oluyor.
Bizde bundan dolayi kismetten ötesi olmaz deriz ya zaten.
Bu yüzden verdigin kararin tadini cikar. Bosver düsünme öyle mi olurdu böyle mi olurdu diye.
Yasamana bak:))

Öpüyorum seni canim

LoLLa dedi ki...

cemocanim off hala guluorum izleyip izleyip :))))

LoLLa dedi ki...

Eliza'M Doolittle'M ooyyykkk geldi ankiradan kendi memleketime gitmek istiorum burasi benim diil :'( sen gel ben gidiym :(
beklicez bakalim bi 6 ay daha :/

mmmuuccckkkks .)

LoLLa dedi ki...

BEKRIYA'M ahauahauaha allaaaaam cok guldum offff biricigim canimm caniminIcisi .)
bi 6 ay daha ankirada kalicam, agustosta londona gidiciiim bi 6 ay ya da daha fazla orda kaliciiim sonra da bi zahmet sevgili ankira memleketime gidiorum diciiiim :)
yani en azindan planlar oyle simdilik yine bi skndrk durum cikmassa :/ :)))

mmmmuuucccccckkkkkk bi suruğğğğğğ sana .)

yerim .)))

LoLLa dedi ki...

kamikaze'ciMm ahh insallahhh .)
tesekkur ederiğğğm .)

ps: efet video kopario insani :D

LoLLa dedi ki...

ZIBBIDI'MMM amiğğğğn insallahhh .)

ps: ama biline ki artik gayetFanatikBiAnkira dusmaniyim :/

mmmuuuccckkkkkks .)

LoLLa dedi ki...

SÜNTER'iMM SÜNTER ablacimmmm .)
ankirada kalip agustos gibin londona gidiciiiim :/
Izmir kacmio ya o orda hep cocugunu beklio dediler ben de tamam dedim..
ama iyi mi yaptim kotu mu yaptim bilmiyorum :(
dedigin gibi kararimi artik sorgulamadan uygulamaya gecmem lazim..

opucukkkler gulucukler sana sevgilerimle .)

Yorum Gönder