anlamadigim bisey var,
neden bazi insanlar surekli olumsuz havalarda :s
hayir oyle olunca daha mi cool gorunduklerini saniolar acaba?
gercekten merak ediyorum :/
bisey soylersin,

* aaa hadi ya tuh boyle olucak kesin yapmasaydin,
* ne a aa delisin sen hakkatten kizim sacmalama yaa bok etmisin olayi,
* umm sanmam bu hava duzelmez,
* cix bence oyle degil, demeseydin keske,
* uuuufff, ooffff, üüüüfff, ..
* bak buraya yaziorum bla bla olucak ve gorucez cok kotu seyler yasicak,
*
*
*

hayir bu bi olur, iki olur, hadi uc dort olur ama surekli olmaz ki :s
selam veriorum kiz baslio felaket senaryolarini siralamaya :s
cok canimi sikti hakkatten :/
is bulamazsin bence en az bi sene gezicen dedi yaa :s
hadi sustum kendi cok aramistir diye,
ama dogru senin okul da cok uzadi dedi,
hadi yine sustum hakli,
ama en son bosuna okudun bence demesiyle sigortalarim atti :(
kaba davrandim evet ama hakliyim :/

ooooffff

ps: neyse hala mezunum loyyyyy ;)
ps II: hala yagmur cok guzel kokuo disarda ;)

10 yorum :

sünter dedi ki...

Benim esimden bahsetmissin sanki:)))
O öyle oldukca ben inadina positiv oluyorum. Bazen eglenceli bile oluyor:))
Öpüyorum seni hala mezun olan lollaaaa

cemo dedi ki...

Boşver ya tralallalom taralallalim mezun olmuşsun bozma moralini

LoLLa dedi ki...

SÜNTER'iM evettt bis positiviz loyyyy ;)

LoLLa dedi ki...

CEMOCANIMMM dimiğğğğğ hıh .)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

yürü be al benden de o kadar abicim onların coollukları bize sökmez hee birde kasım kasım poz veren yapmacık gülüşler takınan ben aslında çok sıcağımdır izlenimi uayndıranlarda var ahaha gülüyorum sadece :) hayat boş aq kasma yavru diye çığırmak geliyor içimden ama hanım takılalım hesabı susuyoruz işte bebek :)

GeCe dedi ki...

boşveeer herkes kendine baksın

LoLLa dedi ki...

STİL DİREKTÖRÜ eheue aynennn bende cigirmak istiorum ama ayip dimi yapamayiz ole? :/
gerci ben bi gun bagiricam oyle birine de du bakalim bekliorum :)))))

mmmuuuucccccck :)

LoLLa dedi ki...

GeCe'M evetttt takmiorum fazla artik kendine bak len sen diorum yuzune karsi artik ogrendim .)

opucukkkler gulucukler sanaaaa .)

kamikaze dedi ki...

Mezuniyetini tebrik ederim lolla.umarım istediğin işe kavuşursun.Ben de ppsitif olanlardanım .her zaman elimden geldiğince olaylara pozitif yaklaşıorum.:)

LoLLa dedi ki...

kamikaze aaaayyy sen ne guzel dileklerde bulunuosun yaaaaw sagolasin gercekten loyy :)

efet positiveOlunmali .)

Yorum Gönder