20.03.2010

oleyyyyYeniMiM


efeniiim biliorum ben essegim gelemiorum eskisi gibi ama duzelicek soz veriorum .)

ydisi hazirliklari ilen ugrasiorum .) uzuun bi vakitte gelip anlaticam detayli detayli yine .) ama simdi çoook sevdigim biricik ve benim için yazıları, düşünceleri ve temennileri cok cok önemli olan bitanecik ESRİK bana ödül vermiş yaratıcı blogger diye loy ;) sevgili Cemo'm haber verdi sağolsun koş ödülün var deyu .) alllaaa dedim yettim ;)

kendisine burdan sevgilerimi öpücüklerimi gülücüklerimi gönderiorum canım o benim .) ama gerçekten canım .)


efenim kurallar geregi ödülümü paylaşmam lazim lakiiin bana gelen çoğu ödülü paylaşmayıp kendime saklama şımarıklığımı herkes bülüyür artik loy ;) şimdilik gidiyorum ama çok yakında döniciiiim .)


herkese iyi dileklerimi sevgilerimi gönderiyorum tebessümlerimle .)

4 yorum :

cemo dedi ki...

Hayırlı olsunnnnnn :))) lililililililili

LoLLa dedi ki...

:))))) loy loy loy Cemocanimmmmm .)

Büşra Bayram dedi ki...

oo hayırlı olsun (Hayal Meyal ) :))

LoLLa dedi ki...

Hayal Meyal'iM tesekkurler eidorum ama yusuf yusuf seklinde dolasiorum :/

Yorum Gönder