holaaa LoLLa ;)

biliorum biliorum ok yokum gittim kactim ama buralardayim dandirik vize prosedurleriyle ugrasiorum sevgili ******* 'nin ya da nın :)

******* evet, bildiginiz uzere burda kimi guvenlik onlemleri almam gerekmekte bir suredir :/

anyway .)

rahatim. Kelimenin gercek anlamiyla rahatlik,
saldim gitti ucubik durumlari, rahat insan oldum ben :-D
ahauaha elbette hala mezhebimiz genis degil, rahatlik fesatliga cekilmesin ;)

ps: fesatim ben, hem fesat hem rahat :) loy ;)

eveeet biliorum Cemocanim beni oldurecek artik, lakin isler kolayladi,
gidis tarihim on May olarak belirlendi akıllara zarar .)

biraz alistirma yapmaliyim, yazamadigimi farkettim garip gurup cumlelerle su an.

bu sırada bir şarkı takıldı aklıma bu ara, ki kendisi yukarda .)

bende haber cok lakin anlatacak cumleler yok cunku oldukca karisik duygular ve durumlar icindeyim :D

anyway,

yeniden yazmaya baslamaliyim koreldigimi hissediorum yine :s

sevgiler gulucukler opucukler .)

ps: korkmalı mıyım iki arada bi derede?

8 yorum :

cemo dedi ki...

Aaa hiç öldürürmüyüm seni aşkolsun :(((

Enteresan işkenceler geçmiyo değil aklımdan ama kıyamam ki sana :(((

En güzeli rahat olmak sal gitsin :D

LoLLa dedi ki...

hhhhi Cemocanimmm loy .)

dimi ;)

tememm hesaplasicez :/ :)

nmmuujjuuukkk

éLLa dedi ki...

off sarkiya mest oldum. tey tey teyyyy..

yine gelmelisin özledik seni LoLi$. sevgiler

LoLLa dedi ki...

éLLa'M mest eden sarkilardan evet .)

ayhhh en gec 1 aya kadar tamamen burda olucagimi bildirir, sevgilerimle gulucukler gonderirim sana.)

mmuujjuukkkkkk .)

Sagır Kedi dedi ki...

kısaamm ben resime mest oldum vallahii o ne gotik resimdirrr bayıldımmmm

sophie'nin dünyası dedi ki...

kendini kasınca hiç üretemiyor insan,boşver,akışına bırak....sevgiler...

LoLLa dedi ki...

Sagir Kedim dimi guzel .)

LoLLa dedi ki...

sophie'nin dünyası hem de nasil bazen geliveriolar bazen de tik yok ;)

gulucukler sana da .)

Yorum Gönder