uzun surmeyecek,

ps: guzelim yorumlarim yine gitti yanlislikla :( dun gelen aptal bi yorumu sileyim dedim all deleted :( ikinci hatam bu :(

* ozellikle seftaliyi bir an once yiyip bitiriorum niyeyse bi acelem varmis gibi :s

* kendi kendimi korkutan insan modeline donustum :(

* anneme babama kardesime ve hayatimda en deger verdigim 3 kadına her an bisey olacakmis gibi gelio :( olmesinler demeye basladim ve isin kotusu acikli sarkilar esliginde aglamaya basladim :(

* sayili gunler kalmisken yolculuga hala ucak duserse ya diye korkuorum, isin kotusu havada ucak kazasinin senaryolarini dusunup iyice korkmaya basladim :(

* gittigim yerde (yurtdisi ve ilk defa 6-7 ay kalicam orda tek basina) napicam diyip diyip panik atak geciriorum nerdeyse :(

* nektarinle nescafeGold muhtesem lezzetli oluo

* biri'yle konusurken ayy seklinde efektler cikararak kelime dagarcigimin eksikligini farkediorum :/

* tutun nasil sarilir ogrenmem gerek diyip diyip neyse canim diye erteliorum

* gitmek istemiorum :(

optum bye sevgiler gulucukler

ayyyyyy

6 yorum :

cemo dedi ki...

Geçer bu hallerin dert etme :)))

Pilli Petro dedi ki...

baklayı ağzından çıkartmışsın "gitmek istmiyorum" gideceysın :DD

öperim :)

theBilgi dedi ki...

:) haha harika şu inekler.

LoLLa dedi ki...

Cemocanim gecmeli bi an once yoksa inme inecek :(

LoLLa dedi ki...

Pilli Petro'M gitmicemmmmm :(
hayir gidicem :/

mujukkkkk opucukler gulucukler sana .)

LoLLa dedi ki...

theBilgi o baby inek var ya öldürdü beni :))))
ama tahmin et noldu, su zavalli psikolojimle yine bogazimda sevgili bi dugum peydah oldu :/

pof

sevgiler .)

Yorum Gönder